![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Vergeef mij, o duivelse geest, maar ik waagde het dan ook niet tegen u persoonlijk zonder uw diabolische toestemming te spreken, maar tegen uw afgezant duveltje382...
|
|
|
|
|
#42 |
|
Parlementslid
|
duveltje382 is slechts een onbetekenend radertje in mijn infernale mechanisaties om deze wereld te herschapen in een poel des verderfs waarbij vergeleken Sodom en Gommorha in het niets vallen als waren ze bijeenkomsten van de pinkstergemeenschap. Uiteindelijke doel van mijn duistere heerschappij is een wereld geregeerd door verdraagzaamhied en respect voor elkaar. Sidder en beef! De eeuwige vrede staat voor de deur!
|
|
|
#43 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Is dienen tiep echt naar Libanon gegaan om voor doktertje te spelen??? Awel, as da waar is dan....respect... daar moesten al onze linkse rakkers een voorbeeld aan nemen. Alle linkiwinkies naar den vreemde om missionaris te spelen. De lokale bevolking opleiden en vooral in hun eigen land houden. Het heeft alleen maar voordelen. Zij zitten in hun voorkeurs habitat en wij zijn van zowel de linkies als de allochtonies af.... Mvg...
|
|
|
|
#44 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
FN heeft nummer 1 in Wallonië. Dit zal hen zeker geen stemmen kosten.
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|