![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Serieus, ik weet niet, ik ben nogal bescheiden aangelegd. Sta er dikwijls van te kijken dat er hier personen op het forum staan die zichzelf een groot verstand toeschrijven. Wat betreft die foto's als ge als fotoamateur zo opgaat in uw hobby zou je toch automatisch denken dat deze ook zijn vriendjes fotografeerd tijdens hun ontspanning kwestie later een plakboek te kunnen aanleggen om terug te blikken met de kinderen en kleinkinderen van kijk, dat was opa in de goede oude tijd, is toch zo of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oprichter is een N-VA-er. Het is dus NIET zoals gesuggereerd wordt, een alliantie op initiatief van het VB.
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar nu doen ze zelf wat ze die lijst verwijten. Maarja, hypocrisie is links allesbehalve vreemd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is haar volste recht.
De vraag is waar deze heksenjacht gaat eindigen.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zei wel zelf dat er ook VB-ers op die lijst staan. Soit, ik ken de exacte details niet, maar het is wel die rockband haar vrijheid om daar niet te willen optreden.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei het hier al ergens : nooit rekening mee gehouden dat het de band zelf kan zijn die er niet wenst op te treden, 'tout-court" ?
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Ik heb daar zelf ook niet om gevraagd hoor, maar er zijn zo van die IQ-testen, en die zeggen misschien niet veel, maar ze geven toch een aanwijzing, niet? ![]() 2. Niet noodzakelijk. Niet iedereen heeft daar zo'n behoefte aan. Ikzelf bijvoorbeeld hou noch van fotograferen, noch van plakboeken aanleggen. Met een kartonnen gitaarke van 0,60 € daarentegen kan ik mij uuuuuuuren aan een stuk amuseren. 't Mag ook een blikken trommelke zijn. Laatst gewijzigd door djimi : 31 augustus 2006 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het echt een heksenjacht is, op de brandstapel wellicht.
Maar het ziet er toch naar uit dat u zich onnodig zorgen maakt. Ikzelf heb er alleszins absoluut geen behoefte aan het VB te vervolgen of zo. Ik wil er alleen liefst niks mee te maken hebben. Met sommige VB-ers kan ik wel eens beschaafd discussiëren, en er is er hier zelfs éne die ik 'sympathiek' begin te vinden - maar dat komt dan vooral omdat het een welgemanierde en gepensioneerde is, en ik begrijp die man zijn standpunt wel een beetje. Maar ik zal zelf NOOIT voor die partij stemmen, laat staan daar mee samenwerken, tenzij ze hun voltallig politiek personeel zouden buitenkegelen en vervangen door fatsoenlijk volk. Aangezien ik d�*t nog niet direct zie gebeuren, zal er in de eerstkomende tijd niet veel veranderen, denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Vlaamse Eenheid' kan ook zelf muziek leren spelen, hé.
Dan doen ze misschien nog eens iets waar we echt wat aan hebben. Laatst gewijzigd door djimi : 31 augustus 2006 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedere menswaardige samenleving steunt op democratische principes. Zogenaamde linkse progressieven gaan er meestal van uit dat alleen zij die in pacht hebben. Al de rest heeft volgens hen wel ergens een racistisch trekje. Wel, ik kan je verzekeren dat ik van niemand lessen in democratie te krijgen heb. Wie wind zaait zal storm oogsten, inderdaad. Ik heb de indruk dat de wind tegenwoordig veel uit de linkse hoek waait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind wel dat Charles Travaux Blues het recht heeft een podiumplaats te weigeren. Ik vind ook dat die NVA-er het recht heeft zijn avondje te organiseren, ik vind dat hij het recht heeft met VB-ers samen te werken, ik vind dat hij het recht heeft 'Vlaamse Eenheid' op te richten. Ik vind zelfs dat-ie het recht heeft nu te gaan janken. Maar hij moet niet verwachten dat ik hem een Kleenexke ga aanbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet precies hoe de eerste contacten verlopen zijn. Je kan gelijk hebben, maar ook de betrokken band had moeten informeren voor wie ze gingen optreden. Misschien wisten ze het wel, maar werden ze achteraf een beetje "bijgewerkt".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() straks mag een artiest al niet meer weigeren om voor een bende geweldadige neonazi's te spelen of hij is 'geïndoctrineerd door links'.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik met die opmerking bedoelde, komt hier op neer : << Indien de mensen van VB zich van in het begin wat beschaafder hadden opgesteld, en een minimum aan compromisbereidheid hadden getoond, waren ze nu al lang in een aantal gemeenten mee aan het besturen en hadden ze wellicht zelfs al een paar burgemeesters mogen leveren. >> Helaas zijn ze tot echte beschaving niet in staat, ze kunnen die hoogstens huichelen. Denkt u nu echt dat mensen graag samenwerken met valsaards en totentrekkers, schreeuwlelijkerds en kankerkoppen, lomperikken en brutale hufters? U ziet daar misschien geen graten in, ik pas daar voor. Ik heb nog wel wat 'waarden en normen' die ik graag verdedig, en tot nu toe ben ik niet bereid op dat vlak ook maar één millimeter toe te geven. Ziet u, ik ken het heerschap Filip De Winter al héél lang, van toen het nog in Brugge zijn broek op de schoolbanken versleet. Ik kon die jongen toen al niet te best pruimen, en dat nog voor ik ook maar over zijn politieke opvattingen had gehoord. Van zodra ik die kende, wist ik genoeg. Er is ondertussen niks ten goede veranderd, integendeel zelfs. Bovendien maakt het feit dat die kerel nog nooit een èchte job heeft gehad het er zeker niet beter op. Ik vertrouw hem niet, VOOR GEEN HAAR. En dat geldt voor �*l zijn kornuiten. Laatst gewijzigd door djimi : 31 augustus 2006 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zie waar die heksenjacht toe leidt!! Telkenmale iemand een keuze neemt die niet conform is met de anti-politiek correcte visie, is dit ten gevolge van indoctrinatie of intimidatie ![]() Serieus nu: ik vind dat het volste recht van die groep. Evenzo dat een rechts-geaarde groep ook mag weigeren om op te treden voor pukkelpop bv. Dat is ook een logisch gevolg van de vrije meningsuiting (en vrijheid van contract) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() het gaat niet om de politieke achtergrond van de werkgever, wel van het evenement waaraan de artiest zijn naam verleend. het is niet meer dan logisch dat ze hier vooraf worden ingelicht, en dat ze bedanken indien ze zich niet aan de politieke boodschap willen verbinden. ik zie niet in waarom iemand hier moeilijk over doet. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Wel, deze zogenaamde (wie geeft die namen trouwens) linkse progressief hier doet dat niet. 3. Ook hier voel ik mij niet door aangesproken. 4. Gelukkig voor u, zou ik zeggen. Ik voel me trouwens ook niet geroepen u die lessen te geven hoor, ik wil u best geloven. Ik zou het wel waarderen mocht u dan uitspraken als in 2. en 3. voortaan vermijden, of op z'n minst toch een beetje nuanceren, als 't niet te veel gevraagd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed idee. We gaan onmiddellijk beginnen oefenen. Maar ik verwacht er niet te veel van, die verdomde flaminganten drinken nogal graag meerdere pintjes, nietwaar? Maar misschien heb je niets tegen "vals spelen"?
|
![]() |
![]() |