![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Bijvoorbeeld voor gemeenten in de Vlaamse Rand vind ik dat dat principe ook niet opgaat. Er zijn nog altijd Vlamingen daar. Op Vlaamse bodem. Als we elk lapje grond in Vlaanderen moeten opofferen omdat daarop juist de Franstaligen in de meerderheid zijn.... |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
...zegt de man van de partij zonder verkozenen...
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wij horen vanuit de verte al het laarsgedreun van de horden voorkeurstemmers voor Hans! Volgens overwelmde getuigen lopen hun aantallen in de honderdduizenden. De rijkswacht hield het op 34.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Tenminste een volk met politici dat durft. Ik zou alvast de Walen bedanken en trots de Waalse haan naast de Vlaamse leeuw hangen.
|