![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() "Als Hollandse zo pro-Vlaanderen te zijn, moet u nen Supervlamink gelijk wezen", replikeerde iemand me op 9 mei 2004.
Mijn eerste avatar, het angry young badeendje ("Quack you!") was voor het plezier, de huidige nam ik toen ik Burgemeester werd en ik vond dat ik me bij de Conferentie van burgemeesters en Staten-Generaal Halle-Vilvoorde aansluiten moest.
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1. Bent u werkelijk burgemeester? 2. Zo ja: Van welke gemeente? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. Al zal ik die binnenkort verlaten vanwege werkverzwaring. Gedetailleerder geef ik niet vanwege privacy. Ik heb de statussen Vreemdeling, Burger, Lokaal raadslid, Schepen doorlopen en ben daardoor nu Burgemeester. Daarna komt geloof ik Provinciaal raadslid, Gouverneur, Minister, Europees commisaris. Gaat aan de hand van het aantal reacties op dit forum. Al wordt me op straat in mijn wijk vaker gezegd dat ik burgemeester zou moeten worden omdat ik de buurt bij elkaar houd, zeggen ze.
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() Supervlaming vbmenu_register("postmenu_1946253", true); Burgemeester [IMG]image.php?u=6936&dateline=1156900362[/IMG] Geregistreerd op: Jul 2005 Locatie: Ollands strafkamp Berichten: 512 ik heb hier nog nooit een avatar gehad eigenlijk. het enige forum waar ik avatarloos ben. en mijn nick, dat is gewoon omdat ik mezelf geweldig vind natuurlijk. wel grappig soms om te zien hoe sommigen mijn nick in een discussie proberen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() TomB omdat ik Jos noem en de eerste letter van mijn achternaam een C is.
Mijn avatar omdat ik van katten houd.
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Bij sommigen betekent hun nicks dus niks? ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Metternich vanwege:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mijn avatar spreekt wel boekdelen, me dunkt ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() "Zwart met zilveren leeuw gaande op groene grond , de schouder van de leeuw bedekt met een gouden schild met drie rode klophamers."
Achter elk wapenschild zit wel een verhaaltje, desnoods verzonnen door de plaatselijke heemkundige kring.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het heeft niet te maken met het feit dat Metternich zelfbeschikking der volkeren een duivelse gedachte vond?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Avatar.
Vroeger had ik dit hier als achtergrond van mijn pc. Gewoon omdat ik het een leuk beeld vond. Extra leuk was dat sommigen geschokt bleven kijken naar die achtergrond omdat ze dachten het een close-up was van de voorruit van een auto na een accident (met strepen bloed en barsten in de ruit). Bijkomend voordeel: tenminste een symbool van mij voorliefde voor Europa (beeld is een foto van de maan Europa van Jupiter), die nog niet overgenomen is door die reactionare bende van de Europese Unie. Nickname. Ik neem eigenlijk constant andere nicks. Jaani_Dushman is eentje die blijkbaar wel aansloeg bij m'n kameraden omwille van mijn bebaarde gezicht. Jaani Dushman is een Indiase weerwolf-musical. En net als een weerwolf gaat die baard er +/- één maal per maand af. Vandaar dat ik veel de reactie krijg: "Ah, is het terug volle maan?". |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Avatar: Uit Kung Fu (oude serie met David Carradine (kwai chang caine)) op een bepaald ogenblik verteld hij een verhaaltje dat me bijgebleven is. Kwam ongeveer hier op neer: Als een gedachte uitgesproken wordt kan je dit vergelijken met de rimpels die ontstaan als een druppel op het water terecht komt. De rimpeling die ontstaat kan in principe doorgaan tot ze de andere kant van de wereld bereikt. Op een gelijkaardige manier kan een uitgesproken gedachte heel ver reizen en het begin van iets nieuws inluiden. Vond en vind ik wel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn avatar is duidelijk denk ik: het logo van B Plus, een politieke drukkingsgroep voor een federaal België. Ik ben er al een paar jaar lid van en het doet me deugd om deze beweging te zien groeien.
Mijn nick: mijn voornaam, ik ben niet zo vindingrijk... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn avatar is de vlag van de provincie Zeeland, eerder had ik een verkeersbord, een foto van mijn kat en het wapen van Terneuzen, waar ik vandaan kom.
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Mijn voornaam begint met een D, en ik woon in Q.
M'n avatar is er wegens m'n belgicisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |