![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Waar zijn trouwens die terroristen uit Centraal Afrika of Bangladesj? Daar heeft de bevolking het pas echt materieel moeilijk. In absolute termen. |
||||
|
|
|
|
|
#42 | |||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
We zijn het erover eens dat het de bovenste politieke laag is die voor de problemen zorgt in de moslimlanden. Laten we dus die laag verwijderen. We promoten ten dele dezelfde oplossing, u hebt echter een andere invalshoek.
|
|
|
|
#43 | |||||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ik heb serieuze kritiek op de manier waarop Sharon de Palestijnen aanpakt. Het leidt géén twijfel dat men hierdoor méér terroristen gaat creeëren maar ik hekel ook de manier waarop Arafat altijd "koud" en "warm" blaast als het gaat om het aanpakken van terroristische organisaties zoals de Hamas, Jihad en Hezbollah. Ik ben en blijf absoluut voorstander van een onafhankelijke Palestijnse staat naast een democratisch Israël dat in vrede en welvaart kan samenleven met ze'n buren. Palestijnse kinderen die worden gedood door aanvallen van Cobra-heli's van het IDF is erg genoeg en het doet mij altijd pijn als ik zoiets zie maar ik ben er evenzeer het hart van in als ik uitgereten lichamen zie van leeftijdsgenoten van mij in Israël...jonge mooie meisjes en jongens wiens lichamen levensloos en opgereten op straat liggen na een zoveelste zelfmoordaanslag van 1 of andere dolgedraaide fundamentalist in een café of discotheek. Het is daar een straatje zonder eind want niemand wil toegeven. Wat de V.S betreft....de Joodse lobby in N.Y zal er ongetwijfeld wel mee te maken hebben maar er zijn genoeg antisemietische PRO_USA fans ook hoor..getuige de Ku Klux Klan en de Aryan Nations bv.
|
|
|
|
#44 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#45 | ||||
|
Schepen
|
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Schepen
|
Citaat:
2.Natuurlijk wil de joodse lobby dat de VS een vredesplan opstelt gewoonweg omdat vanuit de huidige situatie (vnl. demografisch) de joden in de huidige situatie enkel kunnen verliezen in dit conflict. 3. Inderdaad Israel houdt stand in deze vijandige regio maar dit dankzij miljarden steun uit de VS- ook militair uiteraard. Steun dankzij hun geloofsgenoten in de VS. 4. Israel heeft al verscheidene VN-resoluties aan zijn laars gelapt. Ge gelooft toch zelf niet dat de VS zou toelaten dat hier sancties tegenover zouden komen te staan. Zelfs blauwhelmen steuren wil de joodse lobby niet wegens geen pottekijkers nodig. Zo zit het in elkaar en ik wordt steeds ambetant als men huichelt en stelt dat men vanuit ethische principes handelt. Eigen volk eerst zeggen de joden en ze hebben gelijk! Ze weten het wel handig te verbergen voor de niet-joden. |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor Europa ben ik voorstander van een nieuwe Reconquista (zoals destijds in Spanje). Eens die Nieuwe Europese Reconquista achter de rug ben ik voorstander van een Nieuw IJzeren Gordijn rond de moslimwereld (zoals zo doeltreffend is gebleken tegen het communisme). En als de spanningen in de moslimwereld na verloop van tijd hoog genoeg zijn opgelopen dan is het voor mij pas de tijd voor een Nieuwe Revolutie (zoals de Franse). De Amerikanen willen de zaken echter achterste voren aanpakken. Ze denken een revolutie op gang te kunnen brengen in de moslimwereld, terwijl de mensen daar er nog lang niet rijp voor zijn. Laat ons eerst het Westen terug het Westen maken. Laat dan de moslims maar wat gaarstoven in hun eigen nat, desnoods voor meer dan 100 jaar. En als ze ginder goed gaar zijn (nu zijn ze nog slechts halve gaar) dan pas kan je pogen de regimes daar helpen omverwerpen. Maar de wil om een samenleving op te bouwen die gegrondvest is op het gezond verstand in plaats van op waanzin moet vanuit de basis van de samenlevingen daar zelf komen. En die is er op dit moment nog helemaal niet. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Europees Commissaris
|
Het vermoorden van joden in Noordafrikaanse landen
zie ook : het vermoorden van protestanten in Noord Ierland het vermoorden van katholieken in Noord Ierland het vermoorden van orthodoxen in Kroatië het vermoorden van Katholieken en Moslims in Servië en Bosnië het vermoorden van Joden in Europa ... hebben moslims op dergelijke misdaden een monopolie ? Neen , dus Niet te vergeten : het vervolgen van religie in de Sovjet Unie onder het Stalinisme ... Het punt aan het Palestina>/Heilig land konflikt is dat volgens de "geheime " agenda van beide partijen er geen oplossing is - hieruit volgt in de allereerste plaats dat niemand de "strijdende" partijen kan dwingen een bepaalde oplossing aan te nemen en het de partijen in kwestie -alle partijen zonder iemand bij voorbaat uit te sluiten- toekomt om een oplossing te bedenken. Er bestaan geen vredelievende palestijnen ? Er bestaan wel degelijk christelijke en agnostische palestijnen- zoals er ook agnostische joden bestaan enz... Wij van onze kant moeten in ieder geval leren het konflikt te zien als het plegen van zinloos geweld aan de 2 zijden. De zelfmoordcommando's zijn het enige wapen aan palestijnse zijde. Het bombarderen van onschuldige burgers "(collateral damage) met gevechtshelikopters, het vernietigen van woonhuizen door tanks en bulldozers aan israëlische zijde. Hoe lang nog ? |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat geldt zowel voor Arafat als voor Sharon, hoewel de laatste gewoon kan worden weggestemd in democratische verkiezingen, terwijl de eerste al 40 jaar lang de plak zwaait. |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want geen een van de twee wil er ondanks alles weg. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Europees Commissaris
|
Ze blijven niet omdat het er goed leven is maar op bevel van God.
God is bijgevolg ook de enige die het geweld kan stoppen. Vraag het maar aan Mustapha (3x) |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#54 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor een opperwezen dat genoegen schept in het lijden van zijn geschapen"kinderen"?
Ik heb geen enkele reden om te aanvaarden dat de huidige kerken,welke dan ook,het echte woord van god verkondigt. Alle geschriften,overleveringen en andere informatiedragers gebruikt door georganiseerde geloven zijn geschreven door mensen,dus inherent niet correct.(iedereen heeft nu eenmaal een kerntje van egoïsme in zich, en bij sommigen is dat een serieuze hoop) Neen, de topic ging over Saoudi Arabië dat kernwapens wil om voortbordurend op het koude oorlog MAD principe de vrede te bewaren in het Midden Oosten. Helaas zijn we al zenuwachtig omdat bij de Amerikanen een halve imbiciel(met veel geld)aan de grote rode knop zit, en in Rusland al jarenlang de vodka over de rode knop stroomt. Geen kip die lastig doet over China, want daar weet men niks van. Of over India, desondanks dat de meer dan de helft van de bevolking leeft als een uitgebuite horige,toch een ruimtevaartprogramma heeft, en een nucleair programma,dat al gecumuleerd is tot de atoombom, en dan is een waterstofbom niet ver weg. Pakistan heeft een Islamitische bom, en zelfs die zijn zo stom nog niet om enig ander islamitisch land hun kennis of product te verkopen,hoeveel geld er ook gemoeid mee is. En dan moeten we toelaten dat het land het meest vermeld in financiering van Internationaal terrorisme en de blijkbaar bijhorende Islamuitbreiding een wapen in handen krijgt waarmee alles en iedereen in gevaar gebracht word?Een fundamentalist is niet toerekeningsvatbaar,en zoals we zien houd die geen rekening met "onschuldigen".
|
|
|
#56 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Zotten en onnozelaars zijn er om mee gelachen te worden. |
|||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Europees Commissaris
|
wij zijn machteloos en misschien is er een god die precies deze machteloosheid wil voelbaar maken.
Ik schat dat België binnen de 3 jaar een atoombom kan produceren & dan is er nog de geschiedenis van de 18jarige student in amerika die met wat hij kon vinden in de openbare bibiliotheken over het onderwerp een handleiding kon opstellen over hoe je een bom kan maken. Sindsdien heeft men de bibiliotheken eens goed doorlicht en de student schijnt intussen een vetbetaalde job bij de Cia of zoiets te hebben. Wat zeker is : wij moeten héél anders met konflikten leren omgaan & het is dringend. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met de materialen die België nu in stock heeft kan ik binnen de week een vuile bom maken waar een terrorist van gaat kwijlen.
Geef mij een goed uitgeruste werkplaats, 20 kg MOX brandstofstaven, en een atoombommetje Type Nagasaki kost me 2 weken,mits hulp van een doorwinterd chemicus. Dat is het probleem niet, alle landen die een kerncentrale hebben kunnen atoomwapens maken binnen een walgelijk korte termijn. Wat betreft die god, als er een god is die kernwapens wil laten gebruiken is het een gore smeerlap, want die wapens treffen alles en iedereen.Op termijn.
|
|
|
#59 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De basis theorie is nochtans simpel genoeg, breng genoeg splijtbaar materiaal snel genoeg bij elkaar, en je krijgt een kettingreactie.
Het feit dat je bom beter,compacter en efficienter word als je "weerkaatsingsschilden" ,en een "neutronenbron" gebruikt is niet aan de orde. Een vuile bom is nog makkelijker Neem kernafval(uit een bunkertje in Dessel bv), een grote hoeveelheid vloeibaar stikstof(andere cryogene gassen kunnen ook,maar stikstof is het goedkoopst), bevries de blokken kernafval zodanig ze bros worden, verpulver die met harde klappen. het stof dat je zo verkrijgt hebt steek je in een vat, met in het centrum een leuke lading explosiven.Klaar is Mohamed. Ik heb zo een vrij commercieel verkrijgbaar explosief, maar dat vertel ik niet op een openbaar forum. Oftewel, waarom dat er geen enkele terrorist ermee op de proppen is gekomen ,dat weet ik ook niet. Waarom dat saoudi Arabië moeite doet is ook mij een raadsel.Ze hebben lange afstandsraketten,gevechtstoestellen die als bommenwerper kunnen dienen. En nucleair afval, ze kunnen altijd een stuk zandbak verhuren om die rotzooi in op te bergen.Dan hebben ze 3 vliegen in 1 klap.Hebben de rommel die nodig is om een leuk gemeen wapen mee te maken, krijgen geld om het bij te houden, en hebben in 1 keer een plaats waar een atoombom perfect verstopt kan worden, wegens een stralingsscherm om de rest om de tuim mee te leiden.
|