![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet zelfs niet of er boeken over bestaan, waar ik heb al wel een paar goeie docu's op het internet gezien. Ik stel voor dat je ze eens opzoekt. En weet je wat het mooiste is van de zaak. (ik weet niet meer waar ik die docu's gezien heb, heb geen links) maar ik weet zeker dat exodus u wel kan "helpen". Misschien als je 't vriendelijk vraagt, zoekt hij er wel enkele op. ![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Ja!! Zeer goed zelfs.
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar zit natuurlijk mee in het vaarwater van negationisten, revisionisten, etc... ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men zou 'commitee of 300' eens moeten lezen. DAN gaan je ogen open mijn god wie er allemaal in die drugs zit! Bush, CIA etc etc war on drugs??? forget it!! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Exodus mag dat plaatsen, als hij dat bewijs effectief levert. Zonder bewijs mag ik hem uitmaken voor leugenaar en het vuil van de straat omdat dat dan effectief het geval is. Of zou jij het graag hebben dat ik jou voor kinderverkrachtende, drugsverslaafde satanist uitmaak en plein public? Je bent ziek in hetzelfde bedje als je vriendjes en ik begin je belerende toontje en weigering om in te gaan op bepaalde argumenten bijzonder vermoeiend te vinden. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 5 september 2006 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Jij ook niet, straf he!
Serieus nu, je zei goed te weten war fascisme is en wat niet. Ik vroeg je om die argumenten dan eens te posten. Ik hoop dat ik nog wat van je onnoemelijke wijsheid mag zien. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het ging hier over DRUGS!!! Laat die satanisten en kinderverkrachters maar achterwege. D Ps aar heeft NIEMAND in deze topic het over gehad. Citaat:
Juist, omdat je "betrapt" bent! Ik stipte enkel aan dat je GEZEUR naar bewijs in deze case belachelijk was. Echter, het is wel hilarisch dat jij hier komt klagen tegen een ander over z'n "belerend toontje". ![]() Lees jij je EIGEN posts wel eens????? In 80% van uw antwoorden (aan personen waarmee u het niet eens bent) zit wel een of andere smalende, belerende, of beledigende ondertoon. ![]() Ik wees enkel op het feit dat je over de War on Drugs van de VS blijkbaar niet er goed op de hoogte bent. Kan jij daar niet tegen? Ben jij dan echt iemand die z'n trots haalt uit een "allesweter" te zijn? Diet niet kan en mag toegeven dat hij iets niet weet? ![]() PS: nu begrijp ik waarom je op die ander draad ineens zo "vijandig" uit hoek kwam? Toe had je namelijk m'n post op deze draad al gezien. ![]() Heey, no hard feelings, hé parci? ![]()
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat van dat drugsgebruik is gewoon een nieuw element uit deze topic, maar hun verbaal vandalisme is gewoon een constante. Citaat:
Ik zal nooit zomaar zonder duidelijke reden mensen afbreken of beledigen. Ik ben allesbehalve een allesweter maar als iemand fundamentele fouten maakt tegen de logica of de redelijkheid (wat believers constant doen) dan lach ik daarmee ja. Ik kan u verzekeren dat als u bij ons aan de Unief in Gent, bij een ondervraging, ook maar een fractie van het gebrek aan logica en redelijkheid, dat ik hier bij believers dagelijks zie, ten toon spreid, dat u beladen met schande de zaal zult dienen te verlaten. Dat is niet mijn mening, dat is gewoon een feit. Jammer dat je daar zo moeilijk mee omkunt.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie in Amerika geen gewapende milities zoals de bruine en zwarte hemden, die politieke tegenstanders het zwijgen opleggen door erop te slaan. Ik zie geen staatsgreep in Amerika, zoals dat in Italië gebeurd is. Je zal mij zeggen dat Hitler verkiezingen gewonnen heeft en je hebt gelijk. Hitler had echter in 1922 reeds een staatsgreep gepleegd en "bekeerde" zich tot de verkiezingen enkel en alleen omdat hij daarvoor in de gevangenis belandde. Franco, de andere aartsfascist heeft oorlog gevoerd om aan de macht te geraken. Ik zie geen concentratiekampen of politieke gevangenissen in Amerika. Ik merk dat de pers nog altijd vrij is, dat homo's nog altijd paraderen, dat kunstenaars hun ding doen en dat er geen boeken uit de bilbiotheken werden gehaald en dat vakbondsmilitanten met rust gelaten worden. Ik stel vast dat de Amerikaanse jeugd niet in politieke jeugdbewegingen wordt ingelijfd waar ze dan gebrainwashed worden. Wat het buitenlands beleid betreft, stel ik vast dat Irak en Afghanistan niet bezet worden zoals België en Frankrijk door de Duitsers werden bezet. Als het verzet Amerikaanse soldaten doodt, dan gaat het Amerikaans leger niet in het dichtsbijzijnde dorp burgers uit wraak tegen een muur houden en neerschieten zoals de Duitsers in zoveel Belgische en Franse dorpen hebben gedaan. Toegegeven, ze hebben het misschien één keer gedaan. Bij de Duitsers was dat echter systematisch en daar ligt net het verschil. Ik stel verder vast dat neo-nazi's en nieuwe fascisten Bush en Amerika helemaal niet graag zien, wel integendeel. Maar het beste bewijs dat Bush geen fascist is, die wordt pas binnen twee jaar geleverd, op de dag dat Bush de macht zal afstaan aan zijn opvolger, iets wat echte fascisten die naam waardig nog nooit gedaan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is onmogelijk geworden om op grote schaal wandaden te begaan zonder dat het quasi onmiddelijk uitlekt. Vergelijk bvb. de kampen in WOII eens met de kampen in ex-yugoslavië in de jaren 90. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien is het totaal mogelijk. Een grote terroristische aanval (bv. een suitcase nuke die het congress opblaast en Bush kan martial law afkondigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat van die lege kampen die toch door bewakers omringd zijn is wel een goeie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De macht kan evengoed in hetzelfde kliekje blijven. Er wordt dan wel van positie verandert, maar het blijven dezelfde mensen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Bush kan voor zo goed als alles Martial Law afkondigen.Alles wat een bedreiging voor de nationale veiligheid vormt.Dat wordt beslist door de president,temeer sinds de Senate Intelligence Authorization Act.
![]() |
#59 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het eerder de adel en de elite is die hun invloed aanwenden om nu VS bepaalde zaken te laten doen.Niet enkel het VS establishment geniet volgens mij van dat in het geheim gevoerde drugsbeleid.Zij zijn mijns inziens slechts de uitbreiding van de kliek die dat al veel langer doet (opium-China,India...) en die zijn handen niet alleen om de drugshandel geklemd heeft,maar overal een vinger in de pap heeft (bankwezen,inlichtingendiensten,grondstoffen,miner alen,politiek,noem maar op,tot honderden jaren geleden de handelsmonopolies en de slavenhandel).
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 6 september 2006 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() En de banksector is er onlosmakelijk mee verbonden om het geld wit te wassen.