![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() Als het Vlaams Belang er nog niet was moest het uitgevonden worden!!
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() drugverslaafden komen het best overeen en zeker in de zonder haatstraat
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bob : 4 september 2006 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zullen nog wel geintegreerde allochtonen zijn ook. Maar vrees dat er weinig moslims zullen tussenzitten.
|
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Hé hé wat een weer weer zei de wasvrouw die weer aan de was was
Toen het vb er nog niet was was het vb er nog niet en was ik nog een jongeling met blonde krullen en blauwe ogen, mijn blauwe ogen heb ik nog steeds maar mijn krullen niet meer, dit is de schuld van, jawel, de ......., vergane jaren, alhoewel er misschien toch enkelingen zijn die het vb hiervan de schuld zullen geven. |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft enkel te maken met de vraag, welke omgeving verkiezen wij om te leven, is dat een Westerse, of is dat ne andere ? Komt daarbij nog het financiele aspekt, waar het sprookje van de verrijking, wel de realiteit van de verarming is. Wat brengen ons allochtonen bij, die na drie generaties nog geen Nederlands spreken, waarvan meer dan de helft in de werkloosheid terecht komt en blijft... BTW het vroeg of laat "uitvinden" van het schrift door iemand schijnt mij de logica zelf. Waren de Arabieren hier niet mee gestart, dan wel iemand anders. |
|
![]() |