Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 6 september 2006, 09:09   #41
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Who cares, die mens heeft geld genoeg en hij is voor de verkeerde hé (wat natuurlijk te maken heeft met het feit dat hij geld genoeg heeft) 8)
Wordt dit de boodschap op jullie concert 0110 ?

Laatst gewijzigd door Antoon : 6 september 2006 om 09:10.
Antoon is offline  
Oud 6 september 2006, 10:04   #42
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Ik zou eens zien hoe uw reactie zou zijn als men wat deuken in uw wagen komt stampen en al de rest van die zever.

Het is intimidatie....

@khonnor: de reden waarom hij niet rapper de stap gzet heeft zal simpel zijn. beroepsverbod is nl het wapen van links. En hij zal nu op een leeftijd gekomen zijn dat zijn zakelijke ambities misschien wat minder geworden zijn.
IK zou kwaad zijn op de vandalen (allé, eerst nogal verwonderd, want ik heb geen auto) maar ik zou er niet direct proberen politieke munt uit te slaan, door zonder enige aantoonbare reden te beweren dat het een aanslag was door het Vlaams Belang...

Er mag nog geen kat van een Vlaams Belanger per ongeluk omver gereden worden of het is direct "een linkse terroristische aanslag op het gezin van een Vlaams Belanger"... Dat is wat ik bedoel met "slachtofferke spelen", het Vlaams Belang geeft van alles wat gebeurt de schuld aan links zonder daar eerst bewijzen voor te leveren. Met de brandstichting in het Vlaams Belang-café in Gent was het net hetzelfde: het werd door het Vlaams Belang direct uitgeroepen als een "linkse terroristische aanslag" terwijl ze het gewoon zelf hadden gedaan...

Als ik een ongeluk krijg zal mijn eerste gedacht niet zijn "hoe kan ik hiermee het Vlaams Belang in een negatief daglicht stellen en er zelf politiek beter van worden?". Bij Vlaams Belangers zit er blijkbaar een rare hersenkronkel waardoor ze dat wel doen, zelfs zonder bewijsmateriaal of ernstige aanwijzingen...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 6 september 2006, 10:25   #43
Samsa
Gouverneur

Samsa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De wagen werd ook beschadigd en poging tot brandstischting. herinner je ook de wagen van FDW die gesloopt werd....

Ik denk dat verhouding van zulke gevallen rechts vs links. Wel eens 1 op 100
kunnen zijn. Net zoals in nederland waar men fortuyn letterlijk monddood maakte.
1 op 100? pure vooringenomen speculatie... of bent u de moorden in antwerpen vergeten? of het pak slaag dat uitgedeeld werd in brugge? en die steekpartij in tienen dan?

Citaat:
Ik vind dat men van uit welke hoek het ook komt zwaar moet bestraffen. Want in een democratie mot men vrij kunnen opkomen.
waarom worden mensen als luk dieudonné en frédéric erens dan eigenlijk nog getolereerd in het VB? en zegt de naam Jeroen Mol u iets?

Citaat:
Als je gefrustreerd bent over het succes van je iedologische tegenstander zoek dan uit waar het fout gaat bij de eigen strekking. En steek je energie in
het overtuigen van de medemens.
ik ben het zowaar met u eens. maar als leerkrachten ook maar van heel ver een zweem van vermeende linksheid vertonen, moeten ze maar verklikt worden? lijkt me niet bepaald passen in een tolerante debatcultuur en in een democratie.

Citaat:
Ook een voorbeeld uit de actualiteit is mexico waar links verhinderde dat
de democratisch verkozen president zijn openingsreden kon houden.
belachelijk. zij betwisten nu juist dat die president democratisch verkozen was. ook dat is een elementair recht in een democratie. en ja, er zijn wel degelijk gegronde vermoedens van fraude. dat het TRIFE die vermoedens graag weggemoffeld zou zien, bewijst alleen maar dat zij onder één hoedje spelen.
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini

Laatst gewijzigd door Samsa : 6 september 2006 om 10:28.
Samsa is offline  
Oud 6 september 2006, 14:20   #44
stijn
Vreemdeling

Standaard

foto's van het vandalisme zijn te bezichtigen op :

www.brunovalkeniers.be

Laatst gewijzigd door stijn : 6 september 2006 om 14:20.
stijn is offline  
Oud 6 september 2006, 14:26   #45
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

1. ik keur dit soort acties hartsgrondig af, dit helpt niemand vooruit en is bovendien (levens)gevaarlijk (brandstichting)
2. het getuigt van evenveel politieke wansmaak om dit als politieke stunt te gebruiken en te hopen dat je door het arme slachtioffer uit te hangen nog een paar stemmen weet binnen te halen
Metal Tom is offline  
Oud 6 september 2006, 14:29   #46
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
1.
2. het getuigt van evenveel politieke wansmaak om dit als politieke stunt te gebruiken en te hopen dat je door het arme slachtioffer uit te hangen nog een paar stemmen weet binnen te halen
Vanaf welk punt mag (moet?) zoiets in de openbaarheid gebracht worden? Al of niet aangeven? Vanaf wanneer is een protestmars op zijn plaats? Een concert eventueel?

vandalisme? Moordpoging? Moord? Tot waar draagt het uw goedkeuring weg, vanaf waar uw banbliksems?

Verschaf ons inzicht, opperste rechter!.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 september 2006 om 14:32.
born2bewild is offline  
Oud 6 september 2006, 14:36   #47
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. ik keur dit soort acties hartsgrondig af, dit helpt niemand vooruit en is bovendien (levens)gevaarlijk (brandstichting)
Twee maal akkoord.
drosophila is offline  
Oud 6 september 2006, 14:39   #48
Metal Tom
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Vanaf welk punt mag (moet?) zoiets in de openbaarheid gebracht worden? Al of niet aangeven? Vanaf wanneer is een protestmars op zijn plaats? Een concert eventueel?

vandalisme? Moordpoging? Moord? Tot waar draagt het uw goedkeuring weg, vanaf waar uw banbliksems?

Verschaf ons inzicht, opperste rechter!.
Nergens heb ik mijn goedkeuring uitgesproken. Ik heb toch in mijn eerste punt (dat u strategisch niet heeft geciteerd) de actie veroordeeld.

En inderdaad, ik vind niet dat je voor een paar deuken, wat ketchup en wat WC-papier het grote slachtoffer moet gaan spelen. dat dit in de pers komt is normaal bij een publiek figuur, dat men er politieke munt uit probeert te slaan is iets anders.

Zoals steeds worden genuanceerde standpunten hier niet geapprecieerd, je moet ofwel volledig voor of wel volledig tegen zijn. In dat opzicht zijn 'links' en 'rechts' op dit forum in hetzelfde bedje ziek.
Oud 6 september 2006, 14:43   #49
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Nergens heb ik mijn goedkeuring uitgesproken. Ik heb toch in mijn eerste punt (dat u strategisch niet heeft geciteerd) de actie veroordeeld.

En inderdaad, ik vind niet dat je voor een paar deuken, wat ketchup en wat WC-papier het grote slachtoffer moet gaan spelen. dat dit in de pers komt is normaal bij een publiek figuur, dat men er politieke munt uit probeert te slaan is iets anders.

Zoals steeds worden genuanceerde standpunten hier niet geapprecieerd, je moet ofwel volledig voor of wel volledig tegen zijn. In dat opzicht zijn 'links' en 'rechts' op dit forum in hetzelfde bedje ziek.
De vraag was:

vanaf welk "feit" valt het bij u in de categorie "munt slaan uit"?

Toch geen moeilijke vraag dacht ik zo.
U lijkt me te lijden aan een overdosis CVP DNA.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 september 2006 om 14:43.
born2bewild is offline  
Oud 6 september 2006, 14:45   #50
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vraag was:

Ik snap Tom's standpunt, en moet hem gelijkgeven, het is niet het bekend maken van de feiten die in den boze is, maar de feiten nadien aanwenden om extra stemmen te halen, het is vergelijkbaar als Karel De Gucht's uitspraken met die moorden in Antwerpen, al is het in dit geval minder flagrant.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 6 september 2006, 14:46   #51
Revolutie
Parlementslid

Revolutie's schermafbeelding

Standaard

kinderachtig, maar het was wel te verwachten.
Er loopt nu éénmaal een hoop krapuul rond.
Revolutie is offline  
Oud 6 september 2006, 14:47   #52
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik snap Tom's standpunt, en moet hem gelijkgeven, het is niet het bekend maken van de feiten die in den boze is, maar de feiten nadien aanwenden om extra stemmen te halen, het is vergelijkbaar als Karel De Gucht's uitspraken met die moorden in Antwerpen, al is het in dit geval minder flagrant.
Ik zou het ook wel willen "snappen", alleen is zijn standpunt me niet zo duidelijk. Een beetje grijs.
born2bewild is offline  
Oud 6 september 2006, 14:48   #53
Metal Tom
Parlementslid

Standaard

Citaat:
De vraag was:
De foto's op je webpagina plaatsen en het incident -zonder het gerechterlijk onderzoek af te wachten- afdoen als een actie in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen valt voor mij onder de categorie 'munt slaan'.
Oud 6 september 2006, 14:48   #54
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou het ook wel willen "snappen", alleen is zijn standpunt me niet zo duidelijk. Een beetje grijs.
Verklaar u nader
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be