![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu eenmaal de lelijke kant van verkiezingen. Onze politici, over alle partijen heen, zijn ook niet slecht in het moddergooien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En weer komt er een nieuwe democraat zich melden : Dennis Kucinich.
[img]13/10 Kucinich aast op Democratische presidentsnominatie De Democraat Dennis Kucinich, lid van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden, stelt zich kandidaat voor de Democratische presidentsnominatie. Hij maakt dat maandag officieel bekend. Kucinich (57) staat te boek als een progressieve Democraat. De oud-burgemeester van Cleveland was tegen de Amerikaanse invasie van Irak, vindt dat de Amerikaanse militairen zo snel mogelijk uit dat land moeten worden teruggetrokken en bepleit de oprichting van een ministerie van vrede. Volgens kenners maakt Kucinich geen kans op de presidentsnominatie. Hij voert al maanden campagne, maar heeft nog maar weinig geld opgehaald. Kucinich moet het opnemen tegen acht andere kandidaten. [/img] ![]() Weer een dwerg bij, weer geen potentiële front runner. Niet goed voor de Democraten. Voor meer info over Dennis Kucinich en zijn kandidatuur, klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Ik verwacht wel dat Arnold er ooit nog voor zal gaan.
Ook denk ik dat hij een machtiger positie binnen de Republikeinen bekleedt als Bush vermoedt. Zijn populariteit overstijgt Bush, want de laatste zit in de lift naar beneden en de eerste heeft zojuist vrij overtuigend een democraat verslagen. En dat dan nog wel in een staat waar taaie liberale bolwerken zijn (zoals de Bay Area). Hij zou dus veel goed kunnen doen voor California, als hij dat wil, kwestie van gunsten af te dwingen e.d. Meerunnen voor de huidige presidentsverkiezingen verwacht ik niet van hem, maar waarom zou hij het niet als een stok achter de deur houden? Antoon, ik vind dat ge eens een polleke moogt opzetten om te zien of Arnie Bush zou crushen in een eventuele running. Alleen spijtig dat er veel Belgen op stemmen dan, want dat geeft geen goed beeld ![]()
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zal eens in een amerikaanse forum een poll organizeren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar volgens mij is Kucinich, in tegenstelling tot Howard Dean, echt wel té links om ooit maar in de buurt van het presidentschap te kunnen komen. ![]() |
|
![]() |
![]() |