![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Tja als ik een gevecht zie met enekel jongeren ga ik eerste en vooral de politiedienten verwittigen. Maar eerlijk gezecht als ik alleen ben ga ik mij ook niet menegen in dat gevecht om het te doen stoppen. Ben daarom niet laf he, maar uit zelfbehoud doet een mens dat, omdat die jongeren ook bewapend kunnen zijn he. Ik ga wel goed gaan visualiseren en gaan opnemen met mijn gsm om de gezichten van de daders vast te leggen. Zodat wanneer deze zijn gaan lopen identificatie makkelijker wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij gaat dus open en bloot met je gsm staan zwaaien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Terwijl ik doe alsof ik en bericht aan het zenden ben he en niet te dicht bij het gevecht he zodat men het niet opmerkt, reeds al gedaan in Gent trouwens, maar daar zijn de daders wel gevat geweest door het snelle optreden van de politie daar. Dus daar zijn de opgenomen beelden op mijn gsm overbodig geweest.
Als men in Antwerpen als politiedienst sneller zou optreden zou men daders wel kunnen vatten. Mar het probleem in antwerpen is dat men zich te veel gaat bezighouden met andere onbenulligheden en daardoor niet onmiddellijk mensen kan langssturen waar het dringend nodig is.
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens mij komen beide soorten berichten in de media, met een neiging 'de allochtonen' te stigmatiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ergens in Tutterwuttere twee mannekes met het verkeerde kapsel een inwijkeling (legaal of illegaal) neersteken, dan wordt het nieuws daar toch mee geopend, tot en met een interview van het slachtoffer erbij? Net zoals die arme zwarte tanker die door een (toen dacht men nog: autochtoon) werd aangevallen, ook een interview kreeg? Grappig was wel dat tijdens de uitzending van 1800h. de aanvaller nog in beeld kwam.... om 19.00h. had men ontdekt dat het een Turk was en werd uiteraard zijn aangezicht onherkenbaar gemaakt ---> in dat geval zou het wel eens stigmatiseren van de allochtone gemeenschap kunnen geweest zijn!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 september 2006 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee, echt niet, de taal een beetje behoorlijk broebelen, wegblijven van criminaliteit, en sociaal aanvaardbaar gedrag (vooral een beetje terughoudendheid tov vrouwen zou mooi zijn) is echt wel voldoende om volwaardig Vlaming te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() a.u.b. zegt nu niets over morocanen ,altijd over die mensen lullen ze hebben het nu al zo erg geen werk .Zij krijgen nog geen sociale woning eerst gaan zwartjes voor en de marocanen en als er dan nog een plaatsje over is dan zullen wij eens denken over ons eigen volk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Rijke advocaten worden gemaakt door slechte rechters , en arme advocaten worden gemmaakt door rijke rechtes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 12 september 2006 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze versie is de juiste. Meest volledige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is hier al eens aan bod gekomen, dus een nieuwe topic was echt niet nodig en al zeker geen drie!!! Het eerdere bericht kan je trouwens vinden in het juiste subforum: maatschappelijke discussies
http://forum.politics.be/showthread.php?t=58750 |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn de laatste tijden zoveel van die zinloze aanvallen van groepen migrantenjongeren op weerloze Vlamingen die alleen staan, dat je niet meer weet over welke van die talloze feiten zo'n thread gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |