![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De bub vergelijken met het VB?
Neen, dat is niet leuk.
![]() |
#42 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ten tweede, wie is Connetjé ? Ten derde, is er iets concreet aan de werking van de BUB dat U stoort of is het gewoon een zoveelste zinspeling door mensen van andere partijen die Uw, en neem me niet kwalijk, niet rechtlijnige geest hebben beïnvloed. Ten vierde, statuten worden binnen de partij besproken en niet op het politics formum of zocht U steun uit Vlaams-Nationalistische hoek ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() M'n geest hebben beïnvloed ? Tja, da's daarom dat er veel afgetrapt zijn van het BUB...
http://www.unie.be Laatst gewijzigd door Hingis : 10 september 2006 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor de duidelijkheid, ik ben Rogier, niet Ruben, ik ben dus de secretaris van Ruben Cottenjé de Dauphin en ik merk alleen maar dat ondanks de eerder strakke statuten van BUB de partij een loyale en gemoedelijke werking heeft en dat we hier in West-Vlaanderen niets voelen van wat U verziekt noemt. U was net zoals Ruben provinciaal voorzitter, dus U had ook de macht om zelf Uw provincie te organiseren zoals Ruben dat succesvol doet. U moet nu niet op dit forum met vuile was gaan gooien voor zaken die geheel binnen Uw eigen "macht" lagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat triestig. Wij doen niet onnozel over jullie. Doe dat dan ook niet over ons. Belgisch-gezinden moeten elkaar respecteren. Eéndracht maakt macht, weet je wel, al zit je nu bij het mini-partijtje dat die leuze helemaal niet heeft begrepen. Wat wij hebben gezegd was waar. Woord tegen woord. Hoe zou jij kunnen weten dat wij ongelijk hebben? Per slot van rekening ken ik mijn partij wel een beetje beter dan jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
"Ten derde, is er iets concreet aan de werking van de BUB dat U stoort of is het gewoon een zoveelste zinspeling door mensen van andere partijen die Uw, en neem me niet kwalijk, niet rechtlijnige geest hebben beïnvloed." Met andere woorden, bij de BUB worden hysterici die zich laten rollen door de eerste de beste benoemd tot provinciaal voorzitter, die dan nog eens de ganse BUB in die provincie mogen organiseren? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hoeveel NVa'ers komen er op in Brugge ? (5 voor BUB) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het op de manier van Superstaaf te zeggen;
bub ![]() Unie ![]() De Vlaamsgezinden: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 10 september 2006 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() De N-VA heeft wel verkozenen en meer dan 13 000 stemmen
Laatst gewijzigd door Vorenus : 10 september 2006 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie forum is het beste voorbeeld van jullie verdraagzaamheid. Eerst iedereen uitnodigen en op het moment dat er een beetje kritiek is bannen. Dan vraag ik mij af hoe jullie het dan in de media zullen doen als er kritiek is. Niemand hier en op andere forums nemen jullie nog serieus door jullie fratsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Ik heb medelijden met Patriot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() ik niet. Hij past perfect bij dat zooitje
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn het dan opeens geen flaminganten meer die op sterven na dood zijn? Klap jij in je handjes dat je je niet mag belachelijk maken in de media zoals je dat hier en op je eigen forum doet. We zien nu ook al aan welk ritme de bub zichzelf oprolt zònder dat de media het reilen en zeilen binnen jouw club de verf zetten.
![]() |