![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze hadden een poster gehangen op nummer 5 EN 6, en 5 is wel voor een andere partij ![]()
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() snorretjes enzo tekenen, dus niet de affiches vernielen
valt dat niet onder artistieke vrijheid of vrijheid van mening |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() NEE had over alles over geplakt, en de andere partijen respecteren dat duidelijk ook niet volledig. Er hangen trouwens ook helemaal niet voldoende plakkaten dan, heb ik den indruk... Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 12 september 2006 om 14:18. |
||
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft dat wel gedaan op een affiche die in mijn buurvrouw haar eigen voortuin stond, 't kieke. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() Al die regeltjes ![]() Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 12 september 2006 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe denk je dat die partijkassen worden gespijst? Niet enkel door lidgeld en tijdschriftjes/boekjes die verkocht worden... Ik ben trouwens al langer afgstudeerd, Meneer Deliaert! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Maar als ik boven jouw affiche een klein papiertje plak met een getekende pijl naar beneden en de woorden "stemt niet voor deze vrije markt-denker!" erop, is het dan een legitieme daad wanneer jij mijn vruchten van arbeid verwijdert of overschrijft met een alcohol-stift?
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor 50 € vind ik dat ge da manneke zijn artistieke talenten niet kunt tegenhouden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou er nog zo wat van die aftandse russische maaidorsers op moeten zetten die zo naast mekaar rijden, ... dan is 't compleet, liefst met zo'n getekende boer op de achtergrond met een commieklakske op zijn test.
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stoppen we dan al, ... ook rap content zulle, ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij nog altijd niet van hun loonbriefje dat ze met hun 'normale' job verkrijgen. Er zullen er echter heus wel zijn die (als ze genoeg verdienen) zelf een deel bijleggen om nog meer budget te hebben. Trouwens, de nationale besturen ondersteunen de lokale ook wel met hun campagnes. Als het dan niet is met cash, dan wel met natura (bijvoorbeeld beeldvorming, etc) dat ook betaald moet worden en dat ook ergens vandaan moet komen. Uit de nationale patrijkas dan,... Maar goed, je bent zelf een politiek geëngageerde, dus weet je het misschien inderdaad beter dan mij. Doet me er eigenlijk ook niet zoveel toe waar dat geld uiteindelijk vandaan komt, ik vind heel die politieke propaganda maar iets lelijks en ik vind gerust dat de mensen die daar de hele tijd tegenaan moeten kijken niet bestraft hoeven te worden als ze met stiftjes een snorretje of een snottebel op zo'n lelijk plakkaat tekenen. Humor tijdens de verkiezingen maakt het alleen maar interessanter. Trouwens, voor diegene die bewerkt is, is het eigenlijk geen schade, maar extra promotie, aangezien er meer mensen naar die posters zullen kijken, dan zonder bijtekeningen! Ze zouden de artiesten eigenlijk zelfs mogen vergoeden! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://bilder.meinberlin.de/v/Berliner_Wahlplakate/
Nog een lading. |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat dat uit de strafwet moet, tenzij voor affiches op privé-terrein.
|
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |