![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() tja, had ge maar in uw jeugd bij de trotskisten of maoisten moeten militeren, dan waart ge nu minister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant zijn er blijkbaar heel veel vormen van extreem rechts: psychisch gestoorden, �* la Van Temsche die makkakken jachten organiseren, of �* la skinheads (annex afficheplakkers VB) die zowat zigeunertje prik spelen, "bietekwieten" die wat café praat over politieke aanslagen verkopen en dan de oooeeerbrave blokkertjes. Totaal verschillend van mekaar! Niet tegen de vreemdelingen! Niet voor het annexeren van Brussel! Geen enkele overeenkomst tussen die gasten... ![]() Indien onze maatschappij al een gevaarlijke kant opgaat dan blijkt dit niet te liggen aan de 4 procent vreemdelingen met een arabisch uitzicht, maar aan een bende die blijkbaar heel wat kwieten heeft die qua ideologie véél meer op mekaar lijken dan soeniet en sjiïeten. .. De zogenaamde aanslag: is dat de laatste manier van extreem rechts om mekaar naar het leven te staan, of steekt men met die fake aanslag Dewinter een handje toe: Joden vriend aangevallen door... neo nazis! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Franse partijleider die ooit zei dat de Holocaust slechts een detail in de geschiedenis was, is wel een persoonlijke vriend van Dewinter.
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is hij volgens jouw (kromme) "logica". Jij legde die link, niet ik.
![]() |
#47 |
|
![]() jij leest dus echt blokwatch niet! Ofwel zie je ook wel in dat met de logica die de linkiewinkies gebruiken zelfs de vakbond een neonazistische organisatie kan genoemd worden (oa de de VMO-link)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik denk nog maar aan een hele resem 60 plussers die niet voor de "zwarten" willen stemmen maar waarbij wel de autodeuren op slot moeten wanneer ze langs de kant iemand zien lopen die wat bruiner is dan de gemiddelde vlaming. het is mijn ondervinding dat veel linksen en wereldverbeteraars zich afzonderen in hun eigen realiteit (jeugdbewegingen, jeugdhuizen, linkse cafes) en dat ze totaal niet weten wat in de gedachten van de normale burger omgaat. zo zul je in normale, niet partij of strekkingsgerichte cafes, bijna nooit tegenstand ondervinden wanneer je zegt voor het vb te stemmen. ook heb ik al mensen dingen horen zeggen zoals "drop ze allemaal boven de oceaan" en dat er zelfs geen mens omkijkt. ik zou uw stelling eerder anders verwoorden : het vb heeft een zeer kleine aanhang van biologische racisten (voor wie het vb zelfs veel te soft is) en een zeer grote aanhang van culturele racisten (of wat daar moet voor doorgaan) en mensen die het gewoon beu zijn dat hun eens ze nette buurt ontsierd wordt door met 20 in een huis levende allochtonen die echte storten nalaten, die het beu zijn dat allochtonen zich blijkbaar alles kunnen permiteren zonder daarvoor gestraft te worden, die het beu zijn dat mohammed van om de hoek van een uitkering leeft maar wel gaat werken in de pittazaak of nachtwinkel van broerlief, die het beu zijn van een hele nacht niet te kunnen slapen door rondhangende bendes die lawaai maken, die het beu zijn om......
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Ik volg deze draad nu een tijdje maaruh... In de openingspost werden een aantal namen genoemd. Nu dacht ik wat smeuïge details te kunnen vernemen over deze personen hun verleden maar ik heb nu, na drie bladzijden, nog steeds niets gezien. Was de openingspost overdreven óf weet iedereen wat de heren hebben misdaan behalve ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Dat komt op dit forumpje eigenlijk weinig aan bod: het zit hier vol gefrustreerde zwartzakjes: en die hun gelul interesseert brave mensen niet. Ik moet zeggen dat ik hier nog nooit één ernstig voorstel heb vernomen van de VB fanaten op welke manier het VB ook maar énige oplossing biedt voor énig probleem... Citaat:
Wat een straf verhaal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik begin het eigenlijk beu te geraken dat onze tijd wordt gestoken in het steeds weer aanhoren van prietpraat van zwartzakjes die duidelijk gefrustreerde minus habensen zijn. Ze zouden die sukkels een frank moeten geven en een soort privé Bokrijk, met wat speelgoed zoals paintballs om te Dewinterschieten. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=ericferemans;1982486]
Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |