Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 11 oktober 2006, 18:01   #41
vulpes
Gouverneur

Standaard

kleine opmerking ivm fietspaden.. 'k heb vernomen dat men niet altijd fietspaden mag aanleggen.. goedkeuring gewest of zo, of omdat de weg te smal is etc.. het fijne weet ik er niet van, maar misschien kan dat ook in bepaalde straten in zulte een probleem zijn..
vulpes is offline  
Oud 11 oktober 2006, 18:25   #42
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

Zeker, het kruispunt Machelen Dorp, Petegemstraat, Kloosterstraat en Dorpsstraat, daar moet je al een paar huizen platgooien vooraleer je daar een deftig fietspad kan aanleggen. Persoonlijk, maar ik ben geen verkeersdeskundige, zou ik er een verhoogde inrichting van maken, zodat bijvoorbeeld ook voetgangers eindelijk eens meer ruimte hebben dan die ene betontegel nu...
Maar de eerder genoemde straten Centrumstraat, Statiestraat, Dorpsstraat (op het allerlaatste stukje na) Posthoornstraat of Kruishoutemstraat, is er echt wel ruimte genoeg. Tenminste, als de snelheid naar beneden wordt gehaald (en waarom niet, het is er tenslotte bebouwde kom), en er eventueel parkeerstroken komen, ipv de regeling voor beurtelings parkeren nu. Maar momenteel rij ik echt niet graag naar het gemeentehuis in de Centrumstraat, je wordt gewoonweg weggeblazen als fietser door die zware vrachtwagens die door de Centrumstraat denderen. En zo licht ben ik ook niet, hoor...
Het Gewest moet de bouwvergunningen inderdaad goedkeuren, maar als het aan de Vlaamse Regering ligt, lijkt het waarschijnlijker dat er geen vergunning wordt afgeleverd als er geen fietspad is gepland, dan wanneer dat wel het geval is...
groentje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be