![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Mis. Beinvloeden zou ik het niet noemen. Je hebt me op mijn zonde gewezen maar ik kies er zelf voor me voortaan niet meer te bezondigen aan de linkse expertise in schijnheiligheid en selectiviteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prima. En wat is nu uw conclusie betreffende het topic?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) voor jou alles, mijn liefste.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Ergens krijg je toch de indruk dat mevrouw Onckelinx ofwel zelf tot een organisatie behoort die de belgische maffia beschermt ofwel er door gechanteerd wordt. Uit respect voor haar geloof ik niet dat haar falend beleid het gevolg is van onbekwaamheid of gebrek aan intelligentie, anders had ze het nooit tot minister geschopt.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat is de PS, ? Een afdelling van de maffia, ... Haren ex zat ook al in den internationalen drugshandel, ... kom, ge weet zo dat madam in de tentakels van de octopus gevangen zit, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ondertussen:
Citaat:
Is Van Parys nog is te hard van stapel gelopen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tja vrienden steunen elkaar nu meestal ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als X mij beschuldigt van in Antwerpen te zitten, dan neem ik ook rap de auto naar Gent en roep vanaf daar dat X me gerust daar mag opzoeken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Inmiddels heeft Hoxha zijn onvoorwaardelijke steun aan de PS bevestigt.
Niets aan de hand dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben daar nog niet zo zeker van dat hij heimelijk is teruggekeerd naar Kosovo.
Maar als Van Parys dit niet ontkracht als "leugens" dan toont dat toch aan dat hij ook niet recht in zijn schoenen staat. Overigens hoop ik ook dat de gegevens van de politiediensten en staatsveiligheid over het verblijf van Hoxha in België iets transparanter worden dan dat ze dat nu zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Burger
|
![]() sossen 1 pot nat , alles gratis en ze leven in hun eigen wereldje van vriendschap , bloemetjes enz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een ander voorbeeld. De dagvaarding voor het hoger beroep ligt hier voor me (als 1 van de slachtoffers).
Een Albanese bende van 10 man pleegt tussen April 2005 en December 2005 een 200-tal inbraken en diefstallen in heel Belgie: auto's, geld, juwelen, PCs, fietsen, fototoestellen, kortom alles wat los zit en waarde heeft. Soms meerdere inbraken per dag/nacht, echte rooftochten dus. (Detail: de hoofdverdachte steelt soms bananen. ![]() In December 2005 worden ze opgepakt. Heling, verboden wapenbezit, valse papieren, verzet bij arrestatie, enz. De hoofdfiguren blijken reeds meerdere malen veroordeeld te zijn in 2000 - 2002, bvb. 6 jaar effectief in 2002 voor inbraak met geweld (tegen eigenaars/bewoners). Kort na hun welverdiende voorlopige invrijheidsstelling waren ze gewoon opnieuw begonnen. Eind Juni 2006 (!), een paar weken voor hun correctionele veroordeling, plegen ze hun laatste geregistreerde feit (bewijs op basis van vingerafdrukken). ![]() Enfin, de verdediging voerde aan dat die mensen door al die strenge regels in Belgie aan geen werk konden geraken en daardoor wel gedwongen waren om te gaan stelen. ![]() Onkelinckx heeft iets met Albanezen denk ik.
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() hoe wist die hoxa eigenlijk zo snel dat hij in belgië gezien was, enkele uren na het gerucht reageerde hij al, wat voor mij toch wel een indicatie is dat hij wel degelijk hier was
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou hij nergens lijstduwer zijn ergens te lande? op te volgen zou ik zeggen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 september 2006 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ondertussen:
Citaat:
Dat Van Parys en de VLD nu hierover een politieke impasse hebben gecreëerd is in mijn ogen zuiver hypocrisie. Dit neemt natuurlijk niet weg dat er een oplossing moet gevonden worden voor dit probleem. Maar ik betwijfel dat men hierover een sereen debat kan voeren op dit moment |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan lijkt het wel normaal dat de minister het advies van de Procureur-generaal volgt en niet het advies van het parket (scheiding der machten etc) Laatst gewijzigd door filosoof : 23 september 2006 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |