![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ge moet er just niks voor opdraaien, vriendje. Zo vreemd zijn die Iraniërs voor mij niet, ik ken ze beter dan ik jou ken. Anyway, ze zijn net uit Iran gevlucht owv die terroristenpresident en de ayatollahs, dus uit jou post te lezen zou je toch wel kunnen begrijpen. Ze hebben zowaar iets met je gemeen! ![]() Maar ja, het zijn vreemdelingen hé, en dan begin je automatisch alweer slachtoffer te voelen hé. Laatst gewijzigd door Reza : 15 september 2006 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je laatste zin is trouwens té belachelijk om op in te gaan. Verblind door aangekweekte migrantenhaat hé! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus snel asiel aanvragen. Nogmaals wie organizeert deze mensen, wie spoort hen aan om dit soort hongerstakingen te organizeren. Dat ze er zelf op komen gelooft geen hond. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als uw Iraniërs nu eens zouden proberen de problemen in HUN land aan te pakken....
Als we hier iedereen die economisch of politiek "slechter af" is dan wij moeten naar hier halen, zijn we in België volgende maand ruw geschat met 4 miljard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
PS: Ik ken de Iraniër zelfs zeer goed.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lodi : 15 september 2006 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Geweldig idee
Een gezin met 3 kindjes het laten opnemen tegen een dictator. Superheld! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat mag nu al niet meer. Weet je nog "racisme" ?
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Es geht mir zum Kotsen" als ik nu PDW nu de held zie uithangen terwijl hij jaren heeft meegewerkt aan het afzwakken en bestrijden van wetten die zulke drama's tot een minimum zouden hebben kunnen herleiden ipv de held uit te hangen om een serieus, rechtvaardig en consequent immigratiebeleid voor te staan (herinneren we ons de burgermanifesten van zijn grote roerganger)
... Maar kruipen voor de sossen heeft ontegensprekelijk meer opgebracht... hoeveel leed heeft deze idealenprostitutie al veroorzaakt? En hoeveel leed gaat dit nog veroorzaken? .... maar voor de rest gaat alles toch goed?..."dat voel je toch".... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze staan ginder nochtans met de foto's van hun leiders te zwaaien als ze op tv komen, zo slecht zal het er dan toch niet zijn zeker? trouwens, die ambitie heb ik niet (superheld)
![]() |
![]() |
#53 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
1) Ge uzelf grondig tegenspreekt. Reeds 5 jaar in België maar ze zijn net uit Iran gevlucht. 2) Ge die Iraniers blijkbaar toch niet al te goed kent. Ik heb nog nooit gehoord van een Iranier die Iraans spreekt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Uw oplossingen (voor zover je die zever zo kan noemen) doet nochtans duidelijk uitschijnen dat je het wel zo ziet.
Well, I don't care, menneke, amuzeer u verder en blijf de grappige zeveraar uithangen. niet iedereen kan serieus proberen te blijven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bijvoorbeeld: "net omdat je het niet begreep, probeer ik het nu te verklaren." Grappig taaltje dat Nederlands. 2) Moet alles in officieel ABN? Sorry dat ik spreektaal typ. Zijn dat de enige opmerkingen of wil je ook op de inhoud inspelen? Laatst gewijzigd door Reza : 15 september 2006 om 14:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar als je dat als "precies als" wil gebruiken moet je er wel de andere kant van de vergelijking ook bij vermelden.
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.just.fgov.be/statistique_...005/n/c01.html
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 15 september 2006 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Helemaal niet, maar ken iemand heel goed die in de vreemdelingendienst werkt. Die weten wel hoe de vork in de steel zit.
En die Iranees die ik ken heeft ondertussen zes appartementen gekocht in Iran. Heb niets tegen hem, is zelfs een heel sympathieke kerel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() oeps, blijkbaar snel op het pietje getrapt...
![]() Geef me eens 1 goeie reden waarom we ons hier verplicht moeten voelen van, om het even wie van om het even waar met om het even welke overtuiging in om het even welke aantallen, in onze gemeenschap op te nemen? Hoe schrijnend de enkele gevallen ook zijn, 'k vrees dat uw machtsmisbruikende hongerstakers procentueel niet veel steun van "De Vlamingen" zullen moeten verwachten. ![]() Nu, ik kan hen geen ongelijk geven dat ze het hier proberen, de dag dat ik "ergens" het tienvoudige kan KRIJGEN van wat ik hier verdien, laat ook ik alles achter. (de verhouding zal ongeveer kloppen)
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 15 september 2006 om 15:05. |
![]() |
![]() |