![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Gouverneur
|
![]() Turk moet ook eens wat meer research doen
![]() http://www.turkishdailynews.com/past...96/foreign.htm Citaat:
Een Islamic tussendoortje , onder wie's druk denk je dat de volgende hervormingen gebeuren? De EU natuurlijk ! Citaat:
Dan terug bij de kinder sex industrie in Turkije en andere Oostblok afzet en ontginningszones : http://www.ojp.usdoj.gov/nij/interna...ckingWomen.PDF http://209.190.246.239/ver2/cr/Romania.pdf Citaat:
Geen sensibiliseringscampagnes tegen kindermishandeling zonder kindermishandeling : http://www.woman.ch/children/files/R...III-Europe.doc TURKEY Citaat:
http://www.state.gov/g/drl/rls/hrrpt/2002/18396.htm Doe maar eens eens search (CTRL-F) op "Abuse" en vergelijk met België ![]() Ik kan zo doorgaan hoor. En ik ben nog niet begonnen met Islamic kinderrechten in de praktijk. Zo schijnt er in Iran een groot probleem te zijn. Salut Turk! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De grond van uw betoog is: Rassenhaat als antwoord op rassenhaat. U zou nochthans als allochtoon toch beter moeten weten dan dat.
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
![]() Citaat:
Dat in het midden gelaten antwoordt u overduidelijk op rassenhaat met rassenhaat. Dat maakt u een grote hypocriet.
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Ik weet alleen een ding. Ik wil geen dag langer in Nederland wonen. Als ik vind dat ik genoeg heb verdiend, verkoop ik alles en verhuis ik voorgoed naar Turkije. Ik wil geen cent belasting meer betalen aan dit kutlandje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar geld verdienen wel hé turkje
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Ik heb medelijden met Nederlanders. Ze zijn echt zielig. Ze houden zich voortdurend bezig met anderen. Nederlanders zullen nooit gelukkig zijn. Wat er ook gebeurt. Als het Nederlands elftal een wedstrijd verliest, is heel Nederland in rouw en depressief. Ze zien de buitenlandse mannen als concurenten. Ze hebben er een hekel aan dat we hun vrouwen wegpikken. Ze zijn bang dat ze zonder vrouw zullen eindigen. Moeten ze maar beter hun best doen in bed
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ge zijt een klein kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens dit is een Belgisch forum, welke zin heeft het om hier op Nederlanders te zitten kakken? Moest je geen Turk zijn en niet de link met de immigratie leggen zou iedereen waarschijnlijk beamen wat je zegt
![]() rentenieren in Turkije? lijkt me een leuk vooruitzicht, maar Turkije is toch niet zo heel goedkoop vind ik, dan moet je echt al veel gespaard hebben. Waarom het niet in je moederland investeren als je toch zo'n nationalist bent als je beweert? Ik zou wat minder hoog van de toren blazen, zonder Nederland was je ook in Turkije een mr. nobody, en zoals de Turkse gewoontewetten voorschrijft moet je steeds respect hebben voor zowel je vaderland als je gastland. Wat je nu doet is het imago van de Turken verpesten, zowel in België als in Nederland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hier nog niet veel "kontkusserij" van Turken gezien. Net als de Marokkanen grabbelen die in de grabbelton van onze samenleving zoveel ze kunnen en helpen ze elkaar bij het gretig grabbelen. Aan onze cultuur hebben ze het vliegend schijt en ze zitten hier enkel om poen te pakken. Een ander kleiner gedeelte zit hier om "de ware leer" te verspreiden. Als er ergens op aarde mensen gediplomeerde kontkussers zijn, dan zijn het misschien wel de Vlamingen. Zij zijn trouwens ook wereldexperten in het zich de broek laten afdoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Ik ben geen racist. Ik ben gewoon alle beledigingen ten opzichte van allochtenen kotsbeu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lopen de Nederlandse vrouwen dan gesluierd omdat ge ze niet kunt afpikken. In België zit het anders, hier lopen de moslimvrouwen gesluierd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |