![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Het is heel makkelijk om als atheist 'de hoofdzaak van wrede toestanden en onverdraagzaamheid' in anderen hun schoenen te kunnen schuiven.
Achja, whatever makes you sleep at night... Trouwes, ik ben ook atheist, voor alle duidelijkheid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben agnost, dank U.
Kijk in de geschiedenis, en merk dat god/goden de hoofd-drog-reden waren voor oorlogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Religie is de oorzaak van heel wat leed en onverdraagzaamheid. Ik zie eigenlijk niet hoe je daar omheen kan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat vind je van de uitspraak: Egoïsme is de oorzaak van heel wat leed en onverdraagzaamheid. Want dat is dan weer wél een vlieger die mooi opgaat voor ons ontkerkelijkt Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het nut van etnische onderverdeling kan alvast van pas komen in volgende "incidentjes".
Nu wordt er blijkbaar door het CGKR maar met de natte duim verklaringen afgelegd, maar..... waarop baseren ze zich? Hoezo? "MANNEN VAN DEZELFDE AFKOMST"????? Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Morele waarden opdringen en politieke correctheid zijn de oorzaak van heel wat leed en onverdraagzaamheid. Waarmee ik het bvb ok heb over de drang om individualisme en een kritische kijk op zogenaamde "solidariteit" te willen omschrijven als egoïsme. En voor de duidelijkheid: dan heb ik het over dit land, niet over uw bijdragen (voor zover ik ze gelezen heb ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 20 september 2006 om 11:57. |
||
![]() |
![]() |