![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg ook niet dat alle mannen zich compleet moeten ontharen éh. Er zijn er genoeg waar de rug vol haar van staat, vanuit esthetisch oogpunt is het dan wel mooier het te laten weghalen op "vrij pijnloze" manier éh MaXiMuS. Op ne vent moet haar staan, maar is niks mis met het wat bij te houden. En er zijn heeeeeeel veel sportlui die hun benen, armen, borsthaar en rug laten ontharen, en zelfs hun bikinilijnen (lol, dom woord vind ik als het om een man gaat) laten bijwerken, evenals de pubis. (deel op en rond schaambeen) En net zo'n mannen kom ik nergens tegen, dus hoe kan'k oefenen dan éh ? Zelfs mijne eigen vriend doet verdorie lastig erover ! ![]() ![]() Can't blame me for trying !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() aja, ik heb natuurlijk geen rug-haar
![]() |
![]() |
![]() |