Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2006, 06:42   #41
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
jawel , maar ze noemen zichzelf niet zo zonder ophouden.Het ligt voor de hand, in een land als België, dat je partij democratisch is.Vermits het geen diktatuur is. Maar een democratisch land.
De partijen die zichzelf als "democratisch" bestempelen, zijn het echter weinig, vermits ze andere partijen willen verbieden, hetwelk on-democratisch is.
Ik kan da allemaal ni meer volge ze. Ik zeg gewoon dat er democratische partijen bestaan en extreem rechtse. De democratie wil de wereld kapot en extreem rechts kiest voor een leefbare wereld.

Hebben ze ook in Nederland daar noemen de extreem rechtsen zich ook Leefbaar zus en Leefbaar zo.

Weg met de democratische chaos, leve de leefbaarheid van extreem rechts.

Veel duidelijker en simpeler toch, niet? Vinden ze op VRT en in kwaliteitskranten overigens ook.

Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 22 september 2006 om 06:44.
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2006, 11:20   #42
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je mag véél zeggen van de VB, maar ik zie ze nog geen Marokaans meisje inééntrappen omdat ze géén hoofddoek draagt... Gij wel mischien, hele slimme?
Nee das waar maar een liberale of een linkse democratische partij gaat toch altijd nog beter om met vreemdelingen. Je moet het relatief zien, en niet absoluut. Want een partij die vreemdelingen in elkaar trapt hoeft niet op veel steun te rekenen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 00:00   #43
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Nee das waar maar een liberale of een linkse democratische partij gaat toch altijd nog beter om met vreemdelingen. Je moet het relatief zien, en niet absoluut. Want een partij die vreemdelingen in elkaar trapt hoeft niet op veel steun te rekenen.
ik heb eigenlijk geen zin om gelijk wie inéén te trappen...maar heb nog minder zin zélf inééngetrapt te worden, of zelfs beledigt, beschimpt te worden.En als iemand zijn hand opheft, in een dreigend gebaar, dat zou kunnen betekenen dat hij gaat slagen, en ik sla toe voor dat zijn hand op mijn gezicht terechtgekomen is, dan wil ik niet voor racist uitgescholden te worden.Zelfverdediging heet dat.
Mannen die vrouwen aframmelen omdat ze kleren dragen die hun niet bevallen, of niét de kleren dragen die volgens hun verplicht zijn, zijn in mijn ogen echte machtswellustelingen, waar de neo-nazi's nog wat van zouden kunnen leren.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 01:16   #44
groen rechts
Schepen

groen rechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Oh ja, als ik de linkiewinkies in hun gevoelens getroffen heb, dan spijt mij dat oprecht.

Ook wil ik mij hierbij verontschuldigen tegenover de honden.

tzalt beste zijn
arme beesten
groen rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 01:21   #45
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Vertel mij dan is waarom het hof het Vlaams Blok tot een rascistische partij heeft uitgeroepen! Zal zeker weer een complot zijn van de democratische partijen!
Door wie worden rechters in dit land benoemd denk je?

Ook niet vergeten dat men verschillende malen wetswijzigingen heeft moeten doorvoeren om die veroordeling voor mekaar te krijgen. De welwillendheid van een minister van Justitie -om de zaak op de snelst mogelijke manier te laten voorkomen- was ook wel handig in deze.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 01:35   #46
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GaRnaaLBeeR Bekijk bericht
ik kom bijna dagelijks in Borgerhout ik zie de jonge mijsjes steeds minder en minder hoofddoeken dragen. ( gewoon even vermelden)
Bij 'jonge' meisjes...ja.

Ben een tijdje geleden in Marokko(niet toeristisch gebied) geweest, en daar zag je ook dat de 'jonge' meisjes geen hoofdoek droegen. Maar vanaf een bepaalde leeftijd was de hoofddoek weldegelijk aan te raden als je nog buiten wilde komen als meisje/vrouw.
En nu(zo blijkt) willen de fundi's deze verplichting installeren in Vlaanderen ...blijkbaar met uw goedkeuring(of is't naïviteit?)
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 17:43   #47
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik heb eigenlijk geen zin om gelijk wie inéén te trappen...maar heb nog minder zin zélf inééngetrapt te worden, of zelfs beledigt, beschimpt te worden.En als iemand zijn hand opheft, in een dreigend gebaar, dat zou kunnen betekenen dat hij gaat slagen, en ik sla toe voor dat zijn hand op mijn gezicht terechtgekomen is, dan wil ik niet voor racist uitgescholden te worden.Zelfverdediging heet dat.
Mannen die vrouwen aframmelen omdat ze kleren dragen die hun niet bevallen, of niét de kleren dragen die volgens hun verplicht zijn, zijn in mijn ogen echte machtswellustelingen, waar de neo-nazi's nog wat van zouden kunnen leren.
Spreek ik u hier dan in tegen?
Oud 23 september 2006, 17:44   #48
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Door wie worden rechters in dit land benoemd denk je?

Ook niet vergeten dat men verschillende malen wetswijzigingen heeft moeten doorvoeren om die veroordeling voor mekaar te krijgen. De welwillendheid van een minister van Justitie -om de zaak op de snelst mogelijke manier te laten voorkomen- was ook wel handig in deze.
Door de mensen bij MinJus. Die vonden dat blijkbaar noodzakelijk. Een regering bepaalt (als het goed is) niet meteen hoe iemand of iets veroordeeld wordt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be