![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote="Vlaanderen_onafhankelijk"[/quote]
Jij, hoeft me geen lesjes te spellen over welke partij ik moet kiezen. De N-VA liep enkele weken voor de verkiezingen nog mee in de pro-Palestijnse mars én heeft op zijn website de Palestijnen gesteund. Goed, walenvriendje? (Want dat mag ik concluderen aangezien je bij voor de VLD bent?) [quote] Walenvriendje??? Ten eerste moogt ge uw toontje wel wat minderen en ten tweede kan ik enkel vaststellen dat u zich eerder onverdraagzaam opstelt. Als ik u was zou ik me direct laten aansluiten bij de Hezbollah en laat u zelf ontploffen in een overvolle bus als ge daar dan toch achter staat. Wat de Hezbollah betreft info bij Abou Jahjah..hij zal u met open armen ontvangen
![]() |
#42 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vind je het normaal dat Israel blijft indruisen tegen internationale afspraken en VN-resoluties? Israel stelt zich blijkbaar boven de wet. Vergeet niet, voor de joden zijn wij een tweederangsvolk, of we nu arabieren of christenen zijn... Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wie stelde dat ik bij de verkeerde partij zit? Wie is hier onverdraagzaam tegenover alles wat moslim is? Tja jongen, als je al zo hypocriet bent om mij van iets te beschuldigen wat je even ervoor zelf al gedaan hebt, dan is verdere discussie onmogelijk. Wel raar dat iemand die geilt op de VS zijn gading vindt bij de partij van een anti-Amerikaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wat met Vlaanderen gebeurt en alle andere internationaal nieuws interesseren jouw blijkbaar niet. Vreemd. Maar ik zei reeds langer dat jij waarschijnlijk een vermomde allochtoon bent, meer dan waarschijnlijk van arabische afkomst, most probably muslim. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Eén van men beste vrienden is moslim Limburgerke. Met hem heb ik vélé discussies over "Palestina"..11 september enz... Hij respecteert mijn mening en ik de zijne wat van u niet kan gezegd worden. Bovendien is de VLD helémaal niet zo Anti-Amerikaans...getuige daarvan o.a Coveliers, Marinower en Gantman. Iedereen weet waarom Verhofstadt tegen de oorlog was. De groenen en de SP.A zouden een ander standpunt nooit aanvaardt hebben.
![]() |
![]() |
#46 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() BTW, ik ben trots op mijn Limburgse afkomst. Ik voel me eerst Limburger, dan Vlaming. Niks Europeaan en zeker niks Belg! Als jij met respect wil behandeld worden dan moet je zelf anderen ook met respect behandelen en dat laat ook te wensen over! Voor je mij van iets beschuldigt eerst eens voor de eigen deur keren. |
|
![]() |
![]() |