Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2003, 22:40   #41
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

[quote="Vlaanderen_onafhankelijk"[/quote]

Jij, hoeft me geen lesjes te spellen over welke partij ik moet kiezen. De N-VA liep enkele weken voor de verkiezingen nog mee in de pro-Palestijnse mars én heeft op zijn website de Palestijnen gesteund. Goed, walenvriendje? (Want dat mag ik concluderen aangezien je bij voor de VLD bent?)

[quote]

Walenvriendje??? Ten eerste moogt ge uw toontje wel wat minderen en ten tweede kan ik enkel vaststellen dat u zich eerder onverdraagzaam opstelt. Als ik u was zou ik me direct laten aansluiten bij de Hezbollah en laat u zelf ontploffen in een overvolle bus als ge daar dan toch achter staat. Wat de Hezbollah betreft info bij Abou Jahjah..hij zal u met open armen ontvangen
Oud 9 oktober 2003, 12:32   #42
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Je vergeet erbij te vertellen dat broer en neef lid waren van de Islamitische Jihad, lang opgespoord werden door de Israeli's, en het vuur openden op de soldaten die hen kwamen arresteren. In dat vuurgevecht zijn ze gesneuveld.
Bron? Voor ik reageer wil ik eerst een betrouwbare bron zien voor dit verhaal...
Citaat:
De vrouw in kwestie, gemakkelijke prooi voor de extremistische organizaties, is gerecruteerd, gebrainwasht, en op pad gestuurd met een gordelbom om zich te laten ontploffen tussen onschuldige vrouwen en kinderen die in een familierestaurant aan het lunchen waren.
Tja, wat wil je als Israel zo agressief blijft optreden tegen de Palestijnen? De soldaten die Sharon op pad stuurt zijn geen haar beter dan zij die zich opblazen. Het enige verschil is dat Israel een land is, en Palestina niet. Trouwens, wat is het verschil tussen een Palestijn die zich opblaasd in een familierestaurant en de soldaat in de F16 die een raket afvuurt op de auto van een Hamasleider en daarbij de onschuldige vrouw, het onschuldige kind van de verdachte, én onschuldige omstaanders vermoordt? Niks!
Vind je het normaal dat Israel blijft indruisen tegen internationale afspraken en VN-resoluties? Israel stelt zich blijkbaar boven de wet. Vergeet niet, voor de joden zijn wij een tweederangsvolk, of we nu arabieren of christenen zijn...

Citaat:
Jij vindt dat begrijpelijk? Ik vind jouw begrip even walgelijk als de slachting van die onschuldigen, de voorbereiding door de mafieuze moordorganisatie Jihad, en de toezegging door 's werelds bloeddorstigste levende terrorist Arafat.
Ik vind de 'actie' in Haifa even walgelijk als de slachting van onschuldige Palestijnen, de voorbereiding door de mafieuze moordorganisatie, genaamd 'regering' en de toezegging door 'swereld bloeddorstigste levende terrorist Sharon.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2003, 12:35   #43
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Walenvriendje??? Ten eerste moogt ge uw toontje wel wat minderen en ten tweede kan ik enkel vaststellen dat u zich eerder onverdraagzaam opstelt. Als ik u was zou ik me direct laten aansluiten bij de Hezbollah en laat u zelf ontploffen in een overvolle bus als ge daar dan toch achter staat. Wat de Hezbollah betreft info bij Abou Jahjah..hij zal u met open armen ontvangen
Holala, meneer is op zijn teentjes getrapt.
Wie stelde dat ik bij de verkeerde partij zit? Wie is hier onverdraagzaam tegenover alles wat moslim is?
Tja jongen, als je al zo hypocriet bent om mij van iets te beschuldigen wat je even ervoor zelf al gedaan hebt, dan is verdere discussie onmogelijk.

Wel raar dat iemand die geilt op de VS zijn gading vindt bij de partij van een anti-Amerikaan...
Oud 9 oktober 2003, 13:45   #44
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Wel raar dat iemand die geilt op de VS zijn gading vindt bij de partij van een anti-Amerikaan...
Wel raar dat iemand die zich vlaanderen-onafhankelijk noemt en een avatar gebruikt van NVA enkel en alleen anti-israel posts schrijft en reageert op postings over palestijnse terroristen.

Alles wat met Vlaanderen gebeurt en alle andere internationaal nieuws interesseren jouw blijkbaar niet. Vreemd.

Maar ik zei reeds langer dat jij waarschijnlijk een vermomde allochtoon bent, meer dan waarschijnlijk van arabische afkomst, most probably muslim.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2003, 13:50   #45
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Citaat:
Holala, meneer is op zijn teentjes getrapt.
Wie stelde dat ik bij de verkeerde partij zit? Wie is hier onverdraagzaam tegenover alles wat moslim is?
Tja jongen, als je al zo hypocriet bent om mij van iets te beschuldigen wat je even ervoor zelf al gedaan hebt, dan is verdere discussie onmogelijk.

Eén van men beste vrienden is moslim Limburgerke. Met hem heb ik vélé discussies over "Palestina"..11 september enz... Hij respecteert mijn mening en ik de zijne wat van u niet kan gezegd worden. Bovendien is de VLD helémaal niet zo Anti-Amerikaans...getuige daarvan o.a Coveliers, Marinower en Gantman. Iedereen weet waarom Verhofstadt tegen de oorlog was. De groenen en de SP.A zouden een ander standpunt nooit aanvaardt hebben.
Oud 9 oktober 2003, 17:58   #46
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Wel raar dat iemand die zich vlaanderen-onafhankelijk noemt en een avatar gebruikt van NVA enkel en alleen anti-israel posts schrijft en reageert op postings over palestijnse terroristen.

Alles wat met Vlaanderen gebeurt en alle andere internationaal nieuws interesseren jouw blijkbaar niet. Vreemd.
Als er een Vlaanderenrelated topic is waarop ik wil reageren zal ik dat wel doen, wees gerust. Hetzelfde geldt voor de andere internationale topics. Ik kan er ook niks aan doen dat ik niet zoveel lege tijd heb als heel wat anderen hier om elke topic met nieuwe reacties te lezen, daarom selecteer ik ze, houdt ik ze in het oog en als ik iets toe te voegen heb, zal ik reageren (vaak heeft iemand ook al mijn mening geuit), topics distileren als het ware... Ik heb mijn werk en ik heb een sociaal leven so excuse me dat ik niet overal mijn mening verkondig...

Citaat:
Maar ik zei reeds langer dat jij waarschijnlijk een vermomde allochtoon bent, meer dan waarschijnlijk van arabische afkomst, most probably muslim.
Ach ja... Moet ik iemand die vaak reageert met ' ' echt serieus nemen? Als ik voor jou een moslim ben, dan ben ik voor jou een moslim, I don't care...
Oud 9 oktober 2003, 18:02   #47
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Eén van men beste vrienden is moslim Limburgerke. Met hem heb ik vélé discussies over "Palestina"..11 september enz... Hij respecteert mijn mening en ik de zijne wat van u niet kan gezegd worden. Bovendien is de VLD helémaal niet zo Anti-Amerikaans...getuige daarvan o.a Coveliers, Marinower en Gantman. Iedereen weet waarom Verhofstadt tegen de oorlog was. De groenen en de SP.A zouden een ander standpunt nooit aanvaardt hebben.
'Limburgerke'? Van respect gesproken...
BTW, ik ben trots op mijn Limburgse afkomst. Ik voel me eerst Limburger, dan Vlaming. Niks Europeaan en zeker niks Belg!
Als jij met respect wil behandeld worden dan moet je zelf anderen ook met respect behandelen en dat laat ook te wensen over! Voor je mij van iets beschuldigt eerst eens voor de eigen deur keren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be