![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() Bartje, ik denk dat jij je veel te rap persoonlijk aangevallen voelt als er kritiek komt om holebi's. Als er iemand het niet eens is met het 'holebi beleid' dan spreek je direct van homo haat en begin je appels met peren te vergelijken (eurogames <-> paralympics). Je hebt gelijk dat ze die eurogames gerust mogen laten doorgaan, maar leer er dan ook mee leven dat er kritiek op zo'n evenementen kan komen. Dat er bij het VB homohaters zitten zal wel correct zijn, maar hun partijprogramma is naar mijn inziens totaal niet homo hatend. Probeer dus de persoonlijke meningen van VB-leden niet te verwarren met de officiele standpunten. Ik blijf bij men standpunt: holebi's doen er best aan zich zo normaal en neutraal mogelijk te gedragen binnen de gemeenschap, zonder daarvoor te moeten liegen of hun geaardheid te onderdrukken. Maar als je met enkele pluimen in je gat rondloopt dan moet je ook maar de commentaar kunnen verdragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() klopt.Waarom zou je nu geld moeten krijgen omdat je liever met een vent in bed duikt dan met een vrouw?Belachelijk gedoe.Trek jullie plan met jullie lul-verenigingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is daar zo speciaal aan, wil je misschien een soort invaliditeitsuitkering omdat geen normale relatie kan aangaan, of omdat niet op een normale manier kinderen kan krijgen? Ik snap het niet enerzijds zit je te gillen en te krijsen dat je normaal bent, en anderzijds wil je toch niet meedoen met die afschuwelijke hetro's. En wil je nog geld hebben omdat je niet met de "normalen" wil sporten. Ik wist niet dat homofilie ook de hersenen aantasten. ![]() Bart, nu even serieus. Wat jij hier nu uitkraamt is onzin, je bent intelligent genoeg om te weten dat je de bal hier volledig misslaat. Laatst gewijzigd door Truder : 24 september 2006 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Merdenondedju, nu ben ik het beu!
Wat is dat verdorie toch met jullie bende onverdraagzame zakken? Als een bepaalde groep mensen naar eigen initiatief iets wil organiseren, wat is daar dan mis mee? Als diezelfde groep o zo graag naakt rondloopt, laat ze dan verdorie dat eens doen! Dat is hun goed recht. Het stoort mij ongeloofelijk hoe het steeds dezelfde mensen zijn die komen zeggen dat ze wel verdraagzaam zijn maar dat die éne groep toch verkeerd is! Als jullie echt zo verdraagzaam waren, dan zouden jullie er ook geen probleem van maken dat andere mensen willen leven zoals zij willen. Maar neen, het is toch veel leuker om te kunnen klagen en zagen, want "O, ik ben toch zo verdraagzaam, meneer! Maar die jeanetten zijn niet normaal!". En vervolgens maar veralgemenen en beledigen. Maar we blijven verdraagzaam he! We zijn tenslotte goede mensen met een proper zieltje, we hebben het heilig licht gezien! En dan komt de verdediging. "O, maar ze zorgen er toch zelf voor, meneer! Kijk hoe ze zichzelf wegstoppen en het zoeken om gediscrimineerd te worden, meneer!". Een mens discrimineerd zichzelf niet, dan doen anderen! Jullie, en enkel jullie, zijn de oorzaak van het beeld dat jullie hebben over holebi's. Want jullie zijn de zelfverklaarde normalen, op het recht pad! Wie denken jullie verdorie dat je bent, om te denken ook maar het recht te hebben om te oordelen wat normaal is en wat niet! Om ook maar te denken dat jullie het recht hebben om te oordelen wat anderen zouden moeten doen! Maar laten we vooral verdraagzaam blijven! En nu maar eens gaan wenen bij de moderatie, want jullie zijn o zo braaf, maar het zijn "die gemene holebi's die ons pesten, meneer!". Bende hypocriet krapuul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als de holebi aparte Spelen willen, aparte verenigingen aparte parades enz..., dan heb ik maar weinig bezwaar. Maar als ze dan ook zeggen dat ik dat moet meebetalen of dat ik anders een homohater ben, dat lijkt me toch wel eventjes een brug te ver. Vind je nu ook niet Heftruck? Vrijheid is doen en laten wat je wil, net zo lang je de vrijheid of het doen en laten van een ander niet beperkt. Ik vind niet dat ik moet meebetalen aan dingen waarin zij persé apart willen zijn. Als je dat de mening vindt van een hypocriete crapuul, zoals je zegt, dan trek je voorbarige conclussies vind ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
Het moge nog meer duidelijk zijn dat jij de essentie van wat ik zeg niet begrijp. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |