Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2006, 22:38   #41
Truder
Minister-President

Truder's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Helemaal niet maar ik denk dat ik al genoeg argumenten gegeven hebt maar jullie slagen er altijd in de boel om te draaien en de homohaat dubbel en dik in de verf te zetten!

Waarom zouden homo games in godsnaam niet mogen ingericht worden, ik zie niet in wat er daar mis aan is; als mensen daar nu willen aan deelnemen of naar toe gaan, laat dit hé; als zij er zich goed en gelukkig bij voelen.

Weeral dat verschil maken met de hetero's, weet dat de sportwereld een ongemeen hard wereldje is zoals ik al eerder gezegd heb!

Nu gaan we al vergelijkingen beginnen oprakelen van toneelgroepen, bijna lachwekkend... en nogmaals moet een hetero zich hotferdomme outen??? Neen, jullie mogen weten dat het echt geen pretje is die outingsfase voor sommige homo's en die moeten verdomme geholpen worden ook al zijn er daar homohaters absoluut tegen en die willen enorm veel miserie veroorzaken.

En homo's die op lijsten staan van het VB zijn oerdom meer kan ik daar niet van zeggen.
En oh ja m'n moet er uiteraard ook de andere culturen bijhalen hé... onze homohatende partij.
Bart als je morgen minder hysterisch bent zal je merken dat uw antwoord kant noch wal raakt. Ik maak geen verschil tussen homo's en hetro's. Dat doen de homo's zelf door aparte spelen in te richten.
Truder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 22:38   #42
Brecht Laitem
Burger

Standaard

Bartje, ik denk dat jij je veel te rap persoonlijk aangevallen voelt als er kritiek komt om holebi's. Als er iemand het niet eens is met het 'holebi beleid' dan spreek je direct van homo haat en begin je appels met peren te vergelijken (eurogames <-> paralympics). Je hebt gelijk dat ze die eurogames gerust mogen laten doorgaan, maar leer er dan ook mee leven dat er kritiek op zo'n evenementen kan komen. Dat er bij het VB homohaters zitten zal wel correct zijn, maar hun partijprogramma is naar mijn inziens totaal niet homo hatend. Probeer dus de persoonlijke meningen van VB-leden niet te verwarren met de officiele standpunten. Ik blijf bij men standpunt: holebi's doen er best aan zich zo normaal en neutraal mogelijk te gedragen binnen de gemeenschap, zonder daarvoor te moeten liegen of hun geaardheid te onderdrukken. Maar als je met enkele pluimen in je gat rondloopt dan moet je ook maar de commentaar kunnen verdragen.
Brecht Laitem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 23:22   #43
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens homohater en VB'er Philippe Van De Sande zouden de Eurogames er niet komen in juni volgend jaar mocht het VB aan de macht zijn. Hij zegt dat het extravagant en decadent is....

Ook het volgende: wie als holebi Antwerpen wil verkennen hoeft ook niet op de steun van het VB te rekenen. Op een persconferentie in oktober vorig jaar sprak homohater FDW zich uit tegen alle financiële steun van het stadsbestuur aan holebiverenigingen.

En zo kan ik nog doorgaan en dat zal ik doen ook met nog meer citaten van VB homohaters; en oh neen uiteraard wordt er weer gezegd door de homohaters dat ze niets tegen homo's hebben.
Respectlozen zijn het, iemand die gelukkig wil zijn mag ook niet meer volgens als het niet in hun kraampje past.
een goed punt voor de VB dus
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 23:25   #44
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Er zijn ook cd&v'er,vld'ers,spa'ers enz....die ook niet echt happig zijn op gebied van homo's maar dat terzijde.

Wat ik wilde zeggen was het volgende dat er veel homo's vinden dat die decadente homo parades een negatief beeld geven ivm homo's.
Idien je dit toch wil, wat je volste recht is doet dat dan in privé-club verband of huur een terein af! Waarom moet dat door de straten.
In nederland hebben ze toch ook zo'n feestjes voor jullie geaarden!? Dat
is toch niet zo ver.

Vb'ers zijn veel vedraagzamer tov homo's dan de Moslim gemeenschap
ja, geef uw volgene "games" toch in Marokko! Het is daar warmer, kunnen jullie leuk half naakt rondlopen, het is daar goedkoper, en de bevolking is vriendelijk en verdraagzam van aard.Niks te maken met die gore hufters daar in Vlaanderen
Oud 23 september 2006, 23:27   #45
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Een homo is ook een mens en die heeft evenveel recht om zich te uiten als iedere andere persoon. Als die graag staat te lekken met een andere kerel op straat is het hun goed recht, en is het aan de omstaanders om daar maar aan te wennen.
Natuurlijk, en evenals honden mogen ze ook op straat op mekaar kruipen en/of een kakje doen...de mensen moeten daar maar aan wennen! Wat is me dat nu!
Oud 23 september 2006, 23:29   #46
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Laitem Bekijk bericht
Ik snap niet goed waarom holebi's evenementen als die eurogames steunen. Heel wat holebi's willen een zo normaal mogelijk leven tussen hetro's, en dan komen er daar een paar af met een soort van Olympische spelen voor holebi's. Dit doet de integratie van holebi's absoluut geen goed volgens mij. Het zou naar mijn mening beter zijn dat holebi's zich laten opgaan in de massa ipv expleciet aandacht te willen trekken met parades, spelen, ...
wereldkampioenschappen "fist-fucken"
Oud 23 september 2006, 23:32   #47
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
Man, wat ben jij een marginale, onverdraagzame zak stront!
"beledigingen uit uw mond zijn komplimenten"
Oud 23 september 2006, 23:33   #48
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Lol, hier zie je nogmaals hoe laag het niveau van het VB is e
Enkel stomme mensen stemmen op het vb
gij zijt militant van in den beginne dus?
Oud 23 september 2006, 23:37   #49
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Waarom zouden holebiverenigingen financiële steun moeten krijgen? Bij mijn weten krijgen heterobewegingen dat ook niet.

Paulus.
klopt.Waarom zou je nu geld moeten krijgen omdat je liever met een vent in bed duikt dan met een vrouw?Belachelijk gedoe.Trek jullie plan met jullie lul-verenigingen.
Oud 23 september 2006, 23:42   #50
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Voil�* weeral een exemplaar van de homohaat, holebiverenigingen hebben die steun nodig om op hun beurt steun te geven aan jongeren die het nodig hebben, die in hun outingsperiode zitten; maar ja voor VB'ers is dat wrsch allemaal niet van tel hé; liever een leven lang ongelukkig of beter gezegd liever een ongelukkige hetero dan een gelukkige homo.
Hetero's moeten zich dan ook niet outen éh, je vergelijkt hier warempel appels met peren of hoe heet die uitdrukking?
ah, je moet een financiële vergoeding krijgen om aan je omgeving te gaan vertellen wie en wat je bent?Iedereen dan: elke keer als je een nieuw lief hebt, voor je dat aan je familie en vrienden gaat vertellen, passeer je op het gemeentehuis, geeft het daar aan , en dan krijg je een cheque!
Oud 23 september 2006, 23:46   #51
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Te zot voor woorden, en wel dan ben ik maar erg laag, yeah so be it!
Eigenlijk te zot om woorden aan vuil te maken maar een homo mag zich dus niet outen pffffffffff, hiermee is bevestigd dat je liever een ongelukkige hetero hebt dan een gelukkige homo. Weeral een staaltje van de homohaat!
Je weet maar al te goed dat een hetero zich niet moet outen, waarom je dan ze begint is me een groot raadsel, en dat raadsel probeer ik op te lossen en kom tot de oplossing van eens te meer homohaat!
Opvallend dat alle homohaters hieropeens wakker worden: zouden ze elkaar verwittigd hebben misschien?
maar "out" jezelf zo veel als ge wilt! Waarom daar over komen zeiken bij mensen wie dat geen ballen kan schelen?En dan nog om geld komen bedelen ook nog!Hebben jullie dan voor niets schaamte?"hu, alstublieft, een paar euros om mij te gaan outen, allee, ik heb ze echt nodig"
Oud 24 september 2006, 00:05   #52
Truder
Minister-President

Truder's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Citaat:
Voil�* weeral een exemplaar van de homohaat, holebiverenigingen hebben die steun nodig om op hun beurt steun te geven aan jongeren die het nodig hebben, die in hun outingsperiode zitten
Waarom moet jij eigenlijk betaald worden? Omdat je homo bent?
Wat is daar zo speciaal aan, wil je misschien een soort invaliditeitsuitkering omdat geen normale relatie kan aangaan, of omdat niet op een normale manier kinderen kan krijgen?

Ik snap het niet enerzijds zit je te gillen en te krijsen dat je normaal bent, en anderzijds wil je toch niet meedoen met die afschuwelijke hetro's. En wil je nog geld hebben omdat je niet met de "normalen" wil sporten.

Ik wist niet dat homofilie ook de hersenen aantasten.

Bart, nu even serieus. Wat jij hier nu uitkraamt is onzin, je bent intelligent genoeg om te weten dat je de bal hier volledig misslaat.

Laatst gewijzigd door Truder : 24 september 2006 om 00:06.
Truder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 00:10   #53
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Merdenondedju, nu ben ik het beu!

Wat is dat verdorie toch met jullie bende onverdraagzame zakken? Als een bepaalde groep mensen naar eigen initiatief iets wil organiseren, wat is daar dan mis mee? Als diezelfde groep o zo graag naakt rondloopt, laat ze dan verdorie dat eens doen! Dat is hun goed recht.

Het stoort mij ongeloofelijk hoe het steeds dezelfde mensen zijn die komen zeggen dat ze wel verdraagzaam zijn maar dat die éne groep toch verkeerd is! Als jullie echt zo verdraagzaam waren, dan zouden jullie er ook geen probleem van maken dat andere mensen willen leven zoals zij willen.

Maar neen, het is toch veel leuker om te kunnen klagen en zagen, want "O, ik ben toch zo verdraagzaam, meneer! Maar die jeanetten zijn niet normaal!". En vervolgens maar veralgemenen en beledigen.

Maar we blijven verdraagzaam he! We zijn tenslotte goede mensen met een proper zieltje, we hebben het heilig licht gezien!

En dan komt de verdediging. "O, maar ze zorgen er toch zelf voor, meneer! Kijk hoe ze zichzelf wegstoppen en het zoeken om gediscrimineerd te worden, meneer!". Een mens discrimineerd zichzelf niet, dan doen anderen! Jullie, en enkel jullie, zijn de oorzaak van het beeld dat jullie hebben over holebi's. Want jullie zijn de zelfverklaarde normalen, op het recht pad!

Wie denken jullie verdorie dat je bent, om te denken ook maar het recht te hebben om te oordelen wat normaal is en wat niet! Om ook maar te denken dat jullie het recht hebben om te oordelen wat anderen zouden moeten doen!

Maar laten we vooral verdraagzaam blijven!

En nu maar eens gaan wenen bij de moderatie, want jullie zijn o zo braaf, maar het zijn "die gemene holebi's die ons pesten, meneer!".

Bende hypocriet krapuul.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 00:59   #54
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Merdenondedju, nu ben ik het beu!

Wat is dat verdorie toch met jullie bende onverdraagzame zakken? Als een bepaalde groep mensen naar eigen initiatief iets wil organiseren, wat is daar dan mis mee? Als diezelfde groep o zo graag naakt rondloopt, laat ze dan verdorie dat eens doen! Dat is hun goed recht.

Het stoort mij ongeloofelijk hoe het steeds dezelfde mensen zijn die komen zeggen dat ze wel verdraagzaam zijn maar dat die éne groep toch verkeerd is! Als jullie echt zo verdraagzaam waren, dan zouden jullie er ook geen probleem van maken dat andere mensen willen leven zoals zij willen.

Maar neen, het is toch veel leuker om te kunnen klagen en zagen, want "O, ik ben toch zo verdraagzaam, meneer! Maar die jeanetten zijn niet normaal!". En vervolgens maar veralgemenen en beledigen.

Maar we blijven verdraagzaam he! We zijn tenslotte goede mensen met een proper zieltje, we hebben het heilig licht gezien!

En dan komt de verdediging. "O, maar ze zorgen er toch zelf voor, meneer! Kijk hoe ze zichzelf wegstoppen en het zoeken om gediscrimineerd te worden, meneer!". Een mens discrimineerd zichzelf niet, dan doen anderen! Jullie, en enkel jullie, zijn de oorzaak van het beeld dat jullie hebben over holebi's. Want jullie zijn de zelfverklaarde normalen, op het recht pad!

Wie denken jullie verdorie dat je bent, om te denken ook maar het recht te hebben om te oordelen wat normaal is en wat niet! Om ook maar te denken dat jullie het recht hebben om te oordelen wat anderen zouden moeten doen!

Maar laten we vooral verdraagzaam blijven!

En nu maar eens gaan wenen bij de moderatie, want jullie zijn o zo braaf, maar het zijn "die gemene holebi's die ons pesten, meneer!".

Bende hypocriet krapuul.
Natuurlijk doet iedereen wat hij wil. Maar als ik er voor moet meebetalen heb ik ook recht op inspraak. Zo simpel is dat.

En als de holebi aparte Spelen willen, aparte verenigingen aparte parades enz..., dan heb ik maar weinig bezwaar. Maar als ze dan ook zeggen dat ik dat moet meebetalen of dat ik anders een homohater ben, dat lijkt me toch wel eventjes een brug te ver.

Vind je nu ook niet Heftruck?

Vrijheid is doen en laten wat je wil, net zo lang je de vrijheid of het doen en laten van een ander niet beperkt.

Ik vind niet dat ik moet meebetalen aan dingen waarin zij persé apart willen zijn.

Als je dat de mening vindt van een hypocriete crapuul, zoals je zegt, dan trek je voorbarige conclussies vind ik.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 01:12   #55
Gringo
Partijlid

Gringo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
We zijn tenslotte goede mensen met een proper zieltje
Gelieve hier voor uw eigen te spreken aub...
Gringo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 01:52   #56
Heftruck

Standaard

Citaat:
Ik vind niet dat ik moet meebetalen aan dingen waarin zij persé apart willen zijn.
Hoewel ik het eens ben dat anderen dat niet moeten betalen, maak jij weer de grote fout van te denken dat het over "willen" gaat. En het moge duidelijk zijn dat het hier al lang niet meer over geld gaat.

Het moge nog meer duidelijk zijn dat jij de essentie van wat ik zeg niet begrijp.

Citaat:
Als je homosexualiteit als een normaliteit beschouwt, gedraag je dan ook normaal en loop niet te schooien bij andersgeaarden dan als jij bent. Normale mensen doen zoiets niet.
Oud 24 september 2006, 01:53   #57
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gringo Bekijk bericht
Gelieve hier voor uw eigen te spreken aub...
Mijn fout niet dat jij niet over de capaciteiten beschikt om te begrijpen wat ik zeg.
Oud 24 september 2006, 09:03   #58
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Er zijn ook cd&v'er,vld'ers,spa'ers enz....die ook niet echt happig zijn op gebied van homo's maar dat terzijde.

Wat ik wilde zeggen was het volgende dat er veel homo's vinden dat die decadente homo parades een negatief beeld geven ivm homo's.
Idien je dit toch wil, wat je volste recht is doet dat dan in privé-club verband of huur een terein af! Waarom moet dat door de straten.
In nederland hebben ze toch ook zo'n feestjes voor jullie geaarden!? Dat
is toch niet zo ver.

Vb'ers zijn veel vedraagzamer tov homo's dan de Moslim gemeenschap
Mag ik een kleine opmerking maken, in veel culturen kan men nagaan op ons aller internet is een 'swastika een geluksbrenger' ik weet men stoort zich daaraan. Maar om een swastika te plaatsen bij de naam islam, zie niet goed in welk geluk dat gaat brengen, dus spijtig dat ik he moet zeggen, is een slechte keuze.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 24 september 2006 om 09:03.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 09:20   #59
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Ik vind het juist zeer vreemd dat de homo's blijkbaar maar al te graag hun eigen apartheid creeeren.
Zijn er niet genoeg wedstrijden en spelen voor ALLE mensen.
Het is het effect van opvallend gedrag en naast de gewone doorsnee burger te kunnen paraderen en deze te willen provoceren met door sommige van hen hun overdreven immitatie van de vrouw dat naar mijn bescheiden mening hen een adraline stoot bezorgt. Vraag uzelf eens af wie op dat ogenblik dan de holebi beweging schade toebrengt.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 10:50   #60
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Het is het effect van opvallend gedrag en naast de gewone doorsnee burger te kunnen paraderen en deze te willen provoceren met door sommige van hen hun overdreven immitatie van de vrouw dat naar mijn bescheiden mening hen een adraline stoot bezorgt. Vraag uzelf eens af wie op dat ogenblik dan de holebi beweging schade toebrengt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be