![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het zou me niks verbazen moest de jahjah zelf zoiets schrijven.De enige manier om een vlaming te laten reageren op iemand als hij is moorden of provoceren en dat is waar ze zo goed in zijn die brave migrantjes.De tijd van medelijden is allang voorbij en op mijn steun moeten ze niet rekenen en niet omdat ik voor vlaams blok ben .Wel omdat ik vind dat we genoeg ons best hebben gedaan om hen hier een leven te geven dat vele vlamingen niet hebben ook al hebben ze er hard voor gewerkt.En ons vlaanderen zal nooit toelaten dat de islam alles overneemt en dat arabisch steken ze ook maar waar de zon niet schijnt.Wat me wel stoort is dat iedere discussie hier op de forums steeds een verwijt naar vlaams blok teweeg brengt.Denk er maar is over na welke andere partij zal proberen de islam tegen te houden.Dat zal niet lukken met knuffelpolitiek en handjes geven de enige manier is het gespuis terug sturen alhoewel ze hen daar ook niet willen.Terugsturen of opblazen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Verwonderlijk...
Hoe iedereen hier zich laat vangen aan de marginale uitspraken, van iemand, die zich hier voordoet als 'militante molim'. Ik durf ervoor wedden, dat de persoon in kwestie even wit is, als U en ik en dat hij braaf zijn kantoorjobke doet. Doet me een beetje denken aan de zogenaamde 'Nazis' die hier eveneens zulke marginale praat komen verkopen. Maar wat ik nog het ergste vind, is dat bij deze uitspraken, iedereen ongeacht politieke overtuiging, plots even rascistische praat begint uit te kramen als de meest geharde neo-nazi! Dat stemt tot nadenken, over de werkelijke orientering van de personen op dit forum... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ooit was ik brave vredelievende vlaming maar hoe komt het denk je dat ik nu zo ben.Ik heb in een buurt gewoond waar je als vlaming werd weggepest omdat je vlaming was en niet thuis hoorde in hun getto.Als ze zich eerst eens zelf wat meer verdraagzaam opstellen dan kunnen ze worden behandeld naar behoren.Ook hier zeg ik je oogst wat je hebt gezaaid en de migranten hun oogst is dik mislukt want ze zaaien alleen maar ruzie en onrecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wijs wel op de burgerplicht, en dat is waar vele allochtonen eventjes de mist in gaan: niet alles wordt hier op een gouden schoteltje aangeboden, je moet je vuilniszak wel zelf gaan kopen met eigen verdiend geld en hem dan ook buitenzetten wanneer nodig. Talhaoui en Temsamani zijn bekende namen in ons land. Zij bewijzen dat het mogelijk is om hier een geslaagd leven op te bouwen. Waar wacht je op, AEL? Neem een voorbeeld aan hen, maak actief gebruik van de quasi oneindige mogelijkheden die je hier krijgt, en vervul je plichten omdat die je rechten mogelijk maken. Nou, zo racistisch vind ik dat nu weer niet...
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() (zucht)
jammer genoeg zijn er ook in Belgicistische rangen mensen die het moeten hebben van veel schreeuwen maar niets concreet voorstellen. Gelukkig zit dat soort mensen in een eigen partijtje. Straks gaan de rabiate flaminganten op dit forum de BUB nog als sereen, gematigd en vriendelijk beschouwen...