![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang woont Dewinter in zijn villawijk in Ekeren?
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VDB wel, op voorwaarde dat ze jaretellen aandoet en vul zelf maar in. Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 september 2006 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En zijn villa? Ik denk dat er velen in zijn plaats het wat minder bescheiden zouden aan doen. Laatst gewijzigd door Duym : 29 september 2006 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik zie niet in hoe/waarom uw persoonlijke contacten en dergelijke u plots zoveel geloofwaardiger/onfeilbaarder zouden maken. djimi |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ja en? nog iets?
Ik zie niet in hoe uw interventie iets aan uw geloofwaardigheid kan bijdragen. |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ventje, gij zijt al bijna 2000posts ongeloofwaardig
#52 |
Banneling
|
![]() Blijven fluiten in het donker pitje. Mijn dochter van 4 doet het u voor
![]() ![]() ![]() Hoe groter mijn ongeloofwaardigheid bij uw soort hoe meer ik me gesterkt voel. kusjes van een gemotiveerde kiezer die zijn stemrecht vanuit het buitenland met de glimlach zal laten gelden. Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 september 2006 om 22:03. |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Geen mens zegt dat je mij moet geloven. Maar mijn geweten is in elk geval zuiver als ik hier iets over die gehate man zeg.
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() pfff. Zelfs voor een jimmy zou ik de lat hoger leggen.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 september 2006 om 22:05. |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Even teruggaan in de tijd zelfs naar de vorige eeuw,ik meen mij te herinneren dat Het VB toen 17% haalde bij de nationale verkiezingen.
Waarom zijn de traditionele kiezers nu blij wanneer ze dubbel zoveel halen? Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat verkiezing na verkiezing het optimisme meer en meer gemaakt overkomt. Al eens gedacht dat de publieke opinie niet is wat de VRT naar voren brengt? En weet je wat,het zijn de traditionele en "democratische" partijen die er voor gezorgt hebben dat ze nu zoveel stemmen krijgen,ipv Vlaanderen in 2 kampen te verdelen en de particratie hoogtij te laten vieren,zou met praten en gezond verstand heel wat meer bereikt kunnen worden. Ik geloof niet dat jullie zien wat er aan de hand is,men heeft honderdduizenden kiezers naar het VB gejaagd door overal het CS toe te passen en steeds de dialoog te ontwijken,en ondertussen slecht te regeren en de veiligheid weg te lachen. Denken ze nu echt dat men die mensen,die men openlijk zegt dat hun stem niet meetelt,maar die toch verplicht worden te gaan kiezen dat men die zo maar hun stem zullen teruggeven naar de traditionele partijen??? Ik heb daarvoor gewaarschuwd,het zal moeilijk besturen worden want in vele steden en gemeenten zal men voorafspraken en coalities moeten sluiten om degelijk te kunnen besturen,en dan moeten ze allemaal nog overeen komen!! Voorts moet ge eens denken aan al de kiezers die bv.voor De SPa stemmen,maar die bedrogen uitkomen omdat er voorafspraken gemaakt zijn met andere partijen,idem-dito voor de andere partijen. Tot spijt van wie het benijdt maar onze leiders hebben het VB groot gemaakt.
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() u ain't seen nothing yet.
toch spijtig dat uw achterlijke smileys geen recht geven op extra stemmen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 september 2006 om 22:06. |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |