Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 30 september 2006, 23:01   #41
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
"mij"? Beweert u Filip Dewinter te zijn?
Dat komt van fdw.
Marlboro is offline  
Oud 30 september 2006, 23:28   #42
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Dat komt van fdw.
wa nen bleiter dien fdw. Dan moet hem maar beter scoren dan Janssens als hem wilt uitgenodigd worden. Als FDW zoveel stemmen als patrick had dan zou ik zijn frustratie snappen. maar nu moet hij gewoon zijn plaats weten.
Bazilfunk is offline  
Oud 1 oktober 2006, 00:22   #43
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
wa nen bleiter dien fdw. Dan moet hem maar beter scoren dan Janssens als hem wilt uitgenodigd worden. Als FDW zoveel stemmen als patrick had dan zou ik zijn frustratie snappen. maar nu moet hij gewoon zijn plaats weten.
T'ja als ge met 6 tegen 1 speelt kunt ge dapper vertellen dat men zijn plaats moet weten.
Vuile politiek witwassen is dat trouwens geen corruptie tegen de kiesverplichting van de kiezer??
Wie nu voor Sp.a stemt doet dat nu ook voor VLD en CD&V en Groen en NVA en Spirit,echt (h)eerlijke verkiezingen moet ik zeggen.
En dan heb ik het niet over de democratatische waarden van het VB hoor,daar heb ik ook mijn twijfels over,maar over de democratische waarden van de traditionele partijen.
Ik zal het u nog eens zeggen Bazil,men sluit niet ongestraft 1 miljoen kiezers uit,dat wreekt zich door een nooit geziene hardnekkigheid van diezelfde kiezer om tegen de gevestigde orde hun schenen te stampen.
Alleen wanneer men morgen de criminaliteit en de inwijking onder controle krijgt en Vlaanderen Vlaanderen laat zijn,met al zijn goede dingen en slechte dingen,met zijn cultuur en zijn tegenzin voor overdonderende vernieuwing zal men resultaat zien,en niet op de manier waarop men het nu speelt,dat werkt alleen het ongenoegen in de hand.
En dan moogt gij nog 1000 keer uw afkeer laten blijken tegenover het VB,men bijt niet in mensen hun gat als men ze daarachter verplicht om er op te gaan zitten!

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 1 oktober 2006 om 00:33.
BitterSweet is offline  
Oud 1 oktober 2006, 06:17   #44
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

[quote=hurricane;2032805]Oh nee hoor. Zelfs DAN blijken de verliezers opeens winnaars.
Heb ooit Mieke Vogels weten verklaren dat ze zich goed voelde na een verkiezing, terwijl de groenen toen een historische nederlaag te verwerken kregen.
Wat Siegfried Bracke betreft :
ALS hij ooit onpartijdig zou zijn, zou hij die rode strik kunnen missen.
Aan zijn gelaatskleur te zien, begint die toch redelijk hard te knellen.[/quote]

-----------

Siegfried zou beter wat van de ' saus ' afblijven.

Maar ja , wat moet je na elke verkiezingsnederlaag met je democratische(?) politieke vrienden in de loge anders doen dan je verdriet verdrinken tgv de zoveelste zwarte zondag.

Nieuwe demoniserende anti-VB slogan in de maak , ik zie de krantenkoppen al voor me.

" VB verantwoordelijk voor stijgend aantal leverkankers "

At your service

Laatst gewijzigd door bob. : 1 oktober 2006 om 06:35.
bob. is offline  
Oud 1 oktober 2006, 06:33   #45
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht

----------

Zie je bazilfunk, dat is nou de vuile taktiek van halve waarheden en hele leugens die wij linkiwinkies blijven verwijten.
Hieronder vind je de voorkeursstemmen van de verkiezingen 2004.
http://verkiezingen2004.belgium.be/n.../hit_etop.html

Inmiddels weet ook jij , aan de hand van zowat alle peilingen (ook die van de meer dan verdachte VRT) , net zoals iedereen dat in 2006 het VB beter zal scoren dan in 2004.
Waarom vertel je dan zulke onzin ?
Is dat uit onwetendheid of wil je enkel maar foutieve informatie rondstrooien ?

Laatst bijgewerkt op: 15:08, 29/06/2004. KandidatenLijstStemmen
info</STRONG>%
infoTelling
volledig
Plaats van voordracht 1 Filip DewinterVLAAMS BLOK 148.503 13,73% Ja Kieskring Antwerpen 2 Inge VervotteCD&V NVA 134.540 12,44% Ja Kieskring Antwerpen 3 Yves LetermeCD&V NVA 118.434 15,11% Ja Kieskring West-Vlaanderen 4 Steve Stevaertsp.a-spirit 86.806 16,52% Ja Kieskring Limburg 5 Freya Van Den Bosschesp.a-spirit 86.068 9,07% Ja Kieskring Oost-Vlaanderen 6 Karel De GuchtVLD Vivant 70.884 7,47% Ja Kieskring Oost-Vlaanderen 7 Patrick Janssenssp.a-spirit 64.200 5,93% Ja Kieskring Antwerpen 8 Johan Vande Lanottesp.a-spirit 61.556 7,85% Ja Kieskring West-Vlaanderen

To be continued.....

At your service
bob. is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be