![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot daar de voorlopige constructieve bijdrage van Reza aan deze thread.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Terroristen zijn mensen die andere angst aanjagen, verminken en folteren, hun onwettig van hun vrijheid beroven. Dit is precies wat deze wet nu LEGAAL mogelijk maakt. Om de vrijheid te verdedigen deze tot op de grond opheffen is krankzinnig. Denk toch eens één minuutje na voor je deze nonsens op het forum plaats, en lees de andere posten ook eens. Het gaat ook om uw persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Dit afschaffen is zeggen: we zijn beesten, alles mag. Buch heeft de totale decadentie ingesteld in het sterkst gewapend land ter wereld. U en ik zijn niet meer veilig in onze integriteit: men kan je morgen verdenken van een staatsvijangd te zijn van de States, je kidnappen, of je tijdens je vakantie ergens oppakken in de VS of in een "bevriend land" van de VS. Eerst foltert men je. Dan kan men je vrij laten: als je niet bekend hebt. Anders foltert men door tot men vindt dat ze genoeg bewijzen hebben; Barbaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ERLICH : 30 september 2006 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De manier om te spreken over het bezit over het lichaam suggereert dat feremans het hier in feite heeft over habeas corpus. Een beginsel uit de common law (angelsaksisch dus) dat ertoe strekt dat men niet zonder vorm van proces opgesloten kan blijven. In de VS en het VK werden al eerder beperkingen aan habeas corpus gesteld in omstandigheden waarin terrorisme gemoeid was. Zeker niet het eind van de beschaving dus. Helaas wellicht ook niet van de egotrip van feremans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar, om dan toch maar op je reactie te antwoorden: ik voel mijn vrijheid -- en die is groot en voor mij uitermate waardevol -- niet in de verste verte bedreigd door de nieuwe Amerikaanse wetgeving. Ik ben inderdaad van oordeel dat de Vrije Wereld veel striktere wetgeving moet invoeren om de terroristen en hun sympatisanten (die financiële, logistieke, morele of propagandistische steun leveren) de pas af te snijden. Terroristen en hun sympatisanten moeten voor het welzijn van de Vrije Wereld "afgeschaft" worden, en wel zo snel en geruisloos mogelijk, om mij en al mijn medemensen hun vrijheid te laten. Een vrijheid waar vele eeuwen voor gevochten werd door onze voorouders. Of dat nu de mannen van de Verlichting waren, of Priester Daens, of Achiel Van Acker en Kamiel Huysmans. Mijn vrijheid, beste Feremans, wordt zeker niet bedreigd door de Amerikanen, maar wel door de terroristen die jij verdedigt. Waarmee jij je aan hun zijde schaart. Proficiat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel iemand weet, wie de militaire basis in Kleine Brögel wil opblazen (is al gebeurd) waar naar alle waarschijnlijkheid kernwapens aanwezig zijn.
Maar die man wil niks zeggen, maar als hij blijft zwijgen kunnen er tienduizenden doden vallen. Daar trekt ie zich niks van aan, want dat is juist de bedoeling waar hij vanuit zijn religieuze overtuiging volledig achterstaat.... Wel eerlijk gezegd mogen ze van mij zo iemand folteren om dingen te weten te komen die de aanslag zou kunnen verijdelen. Zonder enig schuldgevoel. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 september 2006 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]()
![]() |
#54 |
|
![]() En erger nog, er kan zelfs (dermocratisch) besloten zijn dat jij het zijn moet die gaat worden gemarteld en/of gedoodstraft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Er is waarschijnlijk geen enkele aanleiding dat "men" zou denken dat ik het ben, en dan nog: dan heb ik pech, een pech die het algemeen belang dient.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
"Het Nut der Tegenspoeden" ofzo? Loutering? Meditatie?
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 30 september 2006 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ik voel me echt niet bedreigd door wetten die figuren zoals een Feremans en zijn favorieten het leven onmogelijk maken. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 30 september 2006 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
De Ameriikanen voeren terreur in (het folteren van mensen is geen bezigheidsterapie). Jij zegt dat ze de vrijheid invoeren. Zie je niet in dat ze niet alleen de vrijheid afschaffen, maar zelf het bestaan van de autonome persoon??????? Gekte. Broeders van liefde hebben te veel kosten aan u. Lees eens de eerste postings, en nog eens een boek. Sorry. Laatst gewijzigd door ericferemans : 30 september 2006 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |