![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van wie is dat land? Idd, dus zij mogen er hun omheining zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden zelf het probleem oplossen wat hun bevolking veroorzaakt zodat een ander land er geen last van heeft ipv te klagen over een hek
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Mwa?? Waarom zou Heftruck zich interesseren moeten voor jouw psychische gezondheid?
![]() |
#47 |
|
![]() Ik hoop ook dat het bij een grap blijft. Jouw psychische gezondheid interesseert me doorgaans niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() omdat heftruck spreekt over amerikanen binnenhouden (in een tijdperk waarin het vliegtuig nemen meer "common" is dan de bus nemen en waarin er zelf geen sprake is van het ontvluchten van amerika; american dream zaken weetje wel...)dus moest hij dit werkelijk menen dan zou ik in zijn geval toch even (samen met de hele nwo kliek (dit is namelijk van het zelfde caliber aanvallen)) nadenken over of er niet iets zou mislopen daar boven...nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Romeinen bouwden er één in Engeland, de Chinezen ook. Het is van alle tijden. Vroeger hielden ze invallen van hele volkeren tegen, heden ten dage dienen ze om hele volksmassa's aan illegalen tegen te houden. Als niks anders helpt, moet je iets doen. Europa heeft ook een muur, maar het is er eentje van water.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
groetjes, Anna |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Dit is gewoon wat zand in de ogen strooien. Ze bouwen een muur, maar tegelijkertijd bouwen ze de NAFTA super highway, en dit komt veel minder in het niuews maar is nochtans veel verstrekkender.
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Ik vind het nogal een verschil, of men muren bouwt om lieden buiten te houden dan wel om ze binnen te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
En wil je eens stoppen met leugens in mijn mond te leggen? Ik ben namelijk helemaal niet bezig met het NWO-idee, wel met de aanslagen van 11 september. Maar blijkbaar is dat een onderscheid dat jij niet kan maken, je staat model voor zwart-wit denken. Onwetendheid en arrogantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan het onderscheid wel leggen wees gerust! En ik zeg u dat dat NIET KAN... Over en Uit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Right? Jij bent dus niet begonnen met mij op een verdoken manier voor zot uit te maken? Je weet dat je in een hoekje gedreven zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Komaan, jongens... het feest van de verdraagzaamheid is nog geen volledige dag voorbij...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |