![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat jij doet is een voorbeeld aanhalen waar je 2 opties geeft en de ene optie logischerwijs veel aannemelijker is. Maar als vergelijking doortrekken naar inside job of niet inside job of CD/ niet CD trekt absoluut op niets, want je interpretatie is gekleurd door je eigen mening. Het eerste is een simpel voorbeeld , het tweede complex. Als bij al heeft eti gelijk, de aannelijkheid van iets is je argument. En de aannemelijkheid - voor jou - van inside job is gekleurd door wat jij zelf denkt wat mogelijk is en wat niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
geen levend wezen die dit kon overleven? levende wezens overleefden het? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/2992123.stm Ik vermoed dat dit allemaal een spelletje is voor u. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijp jij ondertussen al een beetje het verschil tussen waarschijnlijkheid en zekerheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Dat doet u wel meer hé, een andere weg inslaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Lol.
Jij begrijpt erg weinig van vele dingen, is mijn conclusie. De waarschijnljkheid van het terugvinden van levende wezens na een ongeval zoals bij de Columbia is slechts reëel inschatbaar in het licht van de aard van de betreffende levende wezens, hun behuizing en hun tolerantie van hoge temperaturen. Dat moet toch duidelijk zijn. Daarom is uw voorbeeld dat u hier aanhaalt eigenlijk niet echt relevant in deze discussie. Daarom is ook de 'mening' van vele niet experts in verband met CD en de instorting van WTC 1,2 en 7 totaal irrelevant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En anderen verlagen omdat u er, uiteindelijk, boven zou kunnen staan zegt genoeg over u. Ik stopte daar al mee sinds mijn twaalfde. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Zouden we voor de deelnemers van de NWO topic (en 9/11) geen zangfeest tegen onverdraagzaamheid inrichten?... Bv 0911...
Ik zal eens bij feremans, de kampioen van de verdraagzaamheid, informeren of 9/11 past... Laatst gewijzigd door Chipie : 5 oktober 2006 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een illustratie : Bij de terugkeer van de Columbia shuttle, zag je hoe die in verschillende delen uitbrak. [hij brandde grotendeels op door wrijving, meer exact] Wat is nu de meest waarschijnlijke uitleg; [van wat, van dat uiteenbreken volgens de opzet van de vraag?] geen levend wezen die dit kon overleven? [Is dit een suggestie of een vraag? In dat laatste geval, welke vraag?] levende wezens overleefden het? [Uiteraard, aangezien dit is vastgesteld] Eti, bouw uw argumentatie en vraagstellingen logisch en correct op, anders is het inderdaad zinloos. Laatst gewijzigd door parcifal : 5 oktober 2006 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Om af te sluiten met DJ manticore zijn hit: "kill a cop? I'd rather kill a rockefeller". ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit hoort er dan ook bij:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Eenmaal je zoekt vind je er veel. Hier nog enkele kandidaten voor 0911:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Onze nationale Eddy zou ook graag een bijdrage leveren met volgende kaskrakers:
Ik spring uit een vliegmachineEn speciaal voor Pin d'ar: Rij je mee in m'n arreslee, met z'n tweeVoor Exodus: Ik ben ik Amerika geweest Laatst gewijzigd door Chipie : 5 oktober 2006 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik twijfel met lange ij. maar het is de NWO zeg ik u!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Ik dacht persoonlijk aan John Foggerty van CCR voor de ultieme Believers-hymne :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Frans militaire intelligentie official Pierre Henry Bunet bevestigd dat Al Quada niet bestaat, en wat het werkelijke doel achter Al Quada is:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb 'Pierre Henry Bunet' ingetikt op google. Geen Reaktue Uw bron?
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
|
![]() |
![]() |