![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
|
"meilink" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Weer een antwoord van de VVD, maar het antwoord slaat nergens op, want > Balkendende heeft alleen maar ellende veroorzaakt bij de minder betaalde. > > Balkenende is meer een meloper van de VVD, en heeft geen eigen mening en > is gewoon een grote lafbek door een debat uit de weg te gaan omdat hij > heel goed weet dat hij geen weerwoord heeft op al de ellende die hij heeft > veroorzaakt En waar was Woutertje dan al die tijd? Over laf gesproken |
|
|
#42 |
|
|
René Peters formuleerde de vraag :
> "Erik" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >>> > Ik zie het, Negatieve benadering, ja natuurlijk met zo'n beleid, maar >>> > we moeten allemaal >>> > 'VOC'schreeuwen van hem,. toch? Hahaha wat sloeg hij weer een >>> > pleefiguur. >>> >>> Achterhaalde conclusie. Ik denk dat Balkenende daarentegen het meeste >>> charisma heeft dan de rest. Wat kun je nu van een Wouter Bos of een Femke >>> Halsema maken? >>> >>> >> >> Balkenende charisma?? haha >> Dat scharminkel ruikt sterk, that's all. >> > > Balkenende is echt, Bos is een geforceerde creatie op Amerikaanse leest > geschoeid. Hoe hypocriet kun je zijn als het gaat inzake de invloed van de > USA. Balkenende is het schoothondje van Bush, gewoon een refo kruiphond. Iets waarbij je echt ziet hoe ver de invloed van de USA gaat. Wat Bos betreft die zal nog uit het ei moeten komen. De kwaliteiten heeft hij wel, alleen hij laat nog te weinig zien. -- v |
|
|
#43 |
|
|
"Eppo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > René Peters formuleerde de vraag : >> "Erik" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>>> > Ik zie het, Negatieve benadering, ja natuurlijk met zo'n beleid, maar >>>> > we moeten allemaal >>>> > 'VOC'schreeuwen van hem,. toch? Hahaha wat sloeg hij weer een >>>> > pleefiguur. >>>> >>>> Achterhaalde conclusie. Ik denk dat Balkenende daarentegen het meeste >>>> charisma heeft dan de rest. Wat kun je nu van een Wouter Bos of een >>>> Femke >>>> Halsema maken? >>>> >>>> >>> >>> Balkenende charisma?? haha >>> Dat scharminkel ruikt sterk, that's all. >>> >> >> Balkenende is echt, Bos is een geforceerde creatie op Amerikaanse leest >> geschoeid. Hoe hypocriet kun je zijn als het gaat inzake de invloed van >> de USA. > > Balkenende is het schoothondje van Bush, gewoon een refo kruiphond. > Iets waarbij je echt ziet hoe ver de invloed van de USA gaat. > Wat Bos betreft die zal nog uit het ei moeten komen. > De kwaliteiten heeft hij wel, alleen hij laat nog te weinig zien. Hoe weet je dan dat hij ze heeft? Hij laat dat niet te weinig zien...hij laat niks zien |
|
|
#44 |
|
|
Warrior stelde de volgende uitleg voor :
> "Eppo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> René Peters formuleerde de vraag : >>> "Erik" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>>> > Ik zie het, Negatieve benadering, ja natuurlijk met zo'n beleid, maar >>>>> > we moeten allemaal >>>>> > 'VOC'schreeuwen van hem,. toch? Hahaha wat sloeg hij weer een >>>>> > pleefiguur. >>>>> >>>>> Achterhaalde conclusie. Ik denk dat Balkenende daarentegen het meeste >>>>> charisma heeft dan de rest. Wat kun je nu van een Wouter Bos of een >>>>> Femke >>>>> Halsema maken? >>>>> >>>>> >>>> >>>> Balkenende charisma?? haha >>>> Dat scharminkel ruikt sterk, that's all. >>>> >>> >>> Balkenende is echt, Bos is een geforceerde creatie op Amerikaanse leest >>> geschoeid. Hoe hypocriet kun je zijn als het gaat inzake de invloed van de >>> USA. >> >> Balkenende is het schoothondje van Bush, gewoon een refo kruiphond. >> Iets waarbij je echt ziet hoe ver de invloed van de USA gaat. >> Wat Bos betreft die zal nog uit het ei moeten komen. >> De kwaliteiten heeft hij wel, alleen hij laat nog te weinig zien. > > Hoe weet je dan dat hij ze heeft? Hij laat dat niet te weinig zien...hij laat > niks zien In sommige kamerdebatten was hij scherp, scherper dan bv Femke Halsema. alleen hij maakt het niet af, de reden waarschijnlijk een toekomsige coalitie met het CDA. Wat overigens erg jammer is, Bos heeft inhoudelijk meer aan boord dan JP de MP.(altans dat is mijn bescheiden mening) -- v |
|
|
#45 |
|
|
"Eppo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > René Peters formuleerde de vraag : > > "Erik" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >>> > Ik zie het, Negatieve benadering, ja natuurlijk met zo'n beleid, maar > >>> > we moeten allemaal > >>> > 'VOC'schreeuwen van hem,. toch? Hahaha wat sloeg hij weer een > >>> > pleefiguur. > >>> > >>> Achterhaalde conclusie. Ik denk dat Balkenende daarentegen het meeste > >>> charisma heeft dan de rest. Wat kun je nu van een Wouter Bos of een Femke > >>> Halsema maken? > >>> > >>> > >> > >> Balkenende charisma?? haha > >> Dat scharminkel ruikt sterk, that's all. > >> > > > > Balkenende is echt, Bos is een geforceerde creatie op Amerikaanse leest > > geschoeid. Hoe hypocriet kun je zijn als het gaat inzake de invloed van de > > USA. > > Balkenende is het schoothondje van Bush, gewoon een refo kruiphond. > Iets waarbij je echt ziet hoe ver de invloed van de USA gaat. > Wat Bos betreft die zal nog uit het ei moeten komen. > De kwaliteiten heeft hij wel, alleen hij laat nog te weinig zien. > > -- > v > > Bos is ook een marionet. Toneelspeler 1e klas. Zal waarschijnlijk wel heel erg schikken als hij straks echt macht krijgt. Alleen marijnissen heeft nog fatsoenlijk smoel. Al zal die niet echt veel kunnen doen. |
|
|
#46 |
|
|
> > >>> > Ik zie het, Negatieve benadering, ja natuurlijk met zo'n beleid, > maar > > >>> > we moeten allemaal > > >>> > 'VOC'schreeuwen van hem,. toch? Hahaha wat sloeg hij weer een > > >>> > pleefiguur. > > >>> > > >>> Achterhaalde conclusie. Ik denk dat Balkenende daarentegen het meeste > > >>> charisma heeft dan de rest. Wat kun je nu van een Wouter Bos of een > Femke > > >>> Halsema maken? > > >>> > > >>> > > >> > > >> Balkenende charisma?? haha > > >> Dat scharminkel ruikt sterk, that's all. > > >> > > > > > > Balkenende is echt, Bos is een geforceerde creatie op Amerikaanse leest > > > geschoeid. Hoe hypocriet kun je zijn als het gaat inzake de invloed van > de > > > USA. > > > > Balkenende is het schoothondje van Bush, gewoon een refo kruiphond. > > Iets waarbij je echt ziet hoe ver de invloed van de USA gaat. > > Wat Bos betreft die zal nog uit het ei moeten komen. > > De kwaliteiten heeft hij wel, alleen hij laat nog te weinig zien. > > > > -- > > v > > > > > > > Bos is ook een marionet. Toneelspeler 1e klas. Zal waarschijnlijk wel heel > erg schikken als hij straks echt macht krijgt. > Alleen marijnissen heeft nog fatsoenlijk smoel. Al zal die niet echt veel > kunnen doen. > > Eigenlijk kun je beter helemaal niet stemmen. Geef de macht niet uit handen en blijf bij jezelf. Wisten jullie eigenlijk dat je door te stemmen de oorlog legitimeerd? Dan kleeft er ook bloed aan JOUW handen. |
|
|
#47 |
|
|
Erik plaatste dit op zijn scherm :
> "Eppo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> René Peters formuleerde de vraag : >>> "Erik" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>>>> Ik zie het, Negatieve benadering, ja natuurlijk met zo'n beleid, maar >>>>>> we moeten allemaal >>>>>> 'VOC'schreeuwen van hem,. toch? Hahaha wat sloeg hij weer een >>>>>> pleefiguur. >>>>> >>>>> Achterhaalde conclusie. Ik denk dat Balkenende daarentegen het meeste >>>>> charisma heeft dan de rest. Wat kun je nu van een Wouter Bos of een Femke >>>>> Halsema maken? >>>>> >>>>> >>>> >>>> Balkenende charisma?? haha >>>> Dat scharminkel ruikt sterk, that's all. >>>> >>> >>> Balkenende is echt, Bos is een geforceerde creatie op Amerikaanse leest >>> geschoeid. Hoe hypocriet kun je zijn als het gaat inzake de invloed van de >>> USA. >> >> Balkenende is het schoothondje van Bush, gewoon een refo kruiphond. >> Iets waarbij je echt ziet hoe ver de invloed van de USA gaat. >> Wat Bos betreft die zal nog uit het ei moeten komen. >> De kwaliteiten heeft hij wel, alleen hij laat nog te weinig zien. >> >> -- >> v >> >> > > > Bos is ook een marionet. Toneelspeler 1e klas. Zal waarschijnlijk wel heel > erg schikken als hij straks echt macht krijgt. > Alleen marijnissen heeft nog fatsoenlijk smoel. Al zal die niet echt veel > kunnen doen. Vertel wiens marionet Bos is, je maakt me erg nieuwsgierig. En het smoel van Jan Marijnissen zegt nog niets over wat hij kan of mag betekenen voor de Nederlandse politiek. Voor mij mag het veel zijn, want 3 keer Balkellende is iets teveel van het slechte. |
|
|
#48 |
|
|
> >>>>>> Ik zie het, Negatieve benadering, ja natuurlijk met zo'n beleid,
maar > >>>>>> we moeten allemaal > >>>>>> 'VOC'schreeuwen van hem,. toch? Hahaha wat sloeg hij weer een > >>>>>> pleefiguur. > >>>>> > >>>>> Achterhaalde conclusie. Ik denk dat Balkenende daarentegen het meeste > >>>>> charisma heeft dan de rest. Wat kun je nu van een Wouter Bos of een Femke > >>>>> Halsema maken? > >>>>> > >>>>> > >>>> > >>>> Balkenende charisma?? haha > >>>> Dat scharminkel ruikt sterk, that's all. > >>>> > >>> > >>> Balkenende is echt, Bos is een geforceerde creatie op Amerikaanse leest > >>> geschoeid. Hoe hypocriet kun je zijn als het gaat inzake de invloed van de > >>> USA. > >> > >> Balkenende is het schoothondje van Bush, gewoon een refo kruiphond. > >> Iets waarbij je echt ziet hoe ver de invloed van de USA gaat. > >> Wat Bos betreft die zal nog uit het ei moeten komen. > >> De kwaliteiten heeft hij wel, alleen hij laat nog te weinig zien. > >> > >> -- > >> v > >> > >> > > > > > > Bos is ook een marionet. Toneelspeler 1e klas. Zal waarschijnlijk wel heel > > erg schikken als hij straks echt macht krijgt. > > Alleen marijnissen heeft nog fatsoenlijk smoel. Al zal die niet echt veel > > kunnen doen. > > Vertel wiens marionet Bos is, je maakt me erg nieuwsgierig. > En het smoel van Jan Marijnissen zegt nog niets over wat hij kan of mag > betekenen voor de Nederlandse politiek. > Voor mij mag het veel zijn, want 3 keer Balkellende is iets teveel van > het slechte. > > Het is Simpel: Marijnisse is de enige die wat bereikt heeft de afgelopen jaren. |
|
|
#49 |
|
|
"Erik" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >> >> > > Het is Simpel: > Marijnisse is de enige die wat bereikt heeft de afgelopen jaren. > Jazeker, met klagen kom je een eind, NOT.. |