![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Dankzij de concerten voor verdraagzaamheid ben ik | |||
ik was VB-stemmer en dus per definitie onverdraagzaam |
![]() ![]() ![]() |
17 | 45,95% |
Dankzij de concerten heb ik nu ook genegeheid voor de VB kopstukken |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,41% |
Dankzij de concerten heb ik nu begrip voor VB stemmers |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,62% |
ondanks de concerten heb ik nog een even grote hekel van zowel VB kopstukken en hun stemmers |
![]() ![]() ![]() |
10 | 27,03% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik verdaag jullie wel, maar dat komt omdat ik heel verdraagzaam ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- massa marokkaans gespuis - ik kan die artiesten waarschuwen, wat mij betreft, als het Vlaams Belang aan de macht komt, is het voor een aantal rabiate Vlaams Belanghaters als Sioen en Deus, zeker en vast fin de carriere - allochtoon schorum - koppenvoden -..... Heel verdraagzaam en helemaal niet racistisch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zijn veelal reacties uit frustratie over het constant belachelijk maken/onder de mat vegen van reële problemen. Annemans verwoorde het gisteren zeer goed op de VRT. Als mensen klagen over verkeersveiligheid gaat er niemand zeggen dat het hier maar over een 'gevoel' en een niet reëel iets gaat. Maar als er problemen worden gesignaleerd met een steeds verder mank lopende integratie en gebrek aan veiliigheid dan is het plots geen reëel feit meer, maar enkel een 'gevoel' dat best ver onder de mat wordt geveegd. Als er verder niks verandert dan is er wel een kans dat moegetergde mensen in extremen zullen vervallen. Vraag is dan waar de schuld ligt, in mijn ogen ligt die bij een beleid dat doelbewust reële problemen minimaliseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
960.000 feiten per jaar is niet niks he
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk zijn er zoals in de meeste discussies twee kanten die fouten maken. Op dit moment zitten die twee kanten (rechst/links, allochtoon/autochtoon) ver van elkaar en enkel een toenadering kan een echt verandering te weegbrengen naar mijn mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Het is onzinnig het in de schoenen van het VB te schuiven, de problemen met moslims doen zich wereldwijd voor. Is dat dan ook allemaal de schuld van het VB? De aanslagen in Londen en Madrid, Canadese moslims die de sharia willen invoeren en segregatie eisen, de rellen in Frankrijk, de aanslagen in Indië, de zelfmoordterroristen in Israël, de oververtegenwoordiging van moslims in de criminaliteitscijfers door heel europa. Allemaal de schuld van het VB? Get real. Als u geregeld het slachtoffer bent van beledigingen of kleine criminaliteit steevast gepleegd door een groep 'onschendbare minderjarige allochtonen' en het beleid doet niks is het normaal dat u het op de hele groep projecteert. Daarnaast moet je ook eerlijk zijn. De moslims zijn de eerste om discriminatie/racisme te staan schreeuwen, daarbij vaak het geweld niet schuwend, maar weigeren om zich van de criminele elementen onder hen te distantiëren. Duidelijke veroordelingen van de criminaliteit onder de eigen kroost, de fundamentalistische islam enz zijn veelal ver te zoeken. Dan is het normaal dat mensen hen ook als een uniforme groep beginnen te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is dat hier een K&K peiling ofzo?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Burgemeester
|
![]() Zeer eenvoudig: neen, Vlaanderen wordt alsmaar onverdraagzamer want de racistische noord-afrikanen blijven ons land binnenstromen.
De Vlaming voelt zich TERECHT bedreigd en links-autoritair-populisme zadelt de Vlaming voor de 100-ste keer met een onterecht schuldgevoel op. En dan maar beweren dat de kerk de mensen schuldgevoelens aanpraat, hallo-ooow. De grootste onverdraagzamen komen uit de Islam, aangezien de islam per definitie onverdraagzaam is.
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 2 oktober 2006 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |