![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Zijn westerse vrouwen hoeren? | |||
Natuurlijk! zie maar naar de manier waarop ze zich kleden |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,94% |
Uiteraard! mijn moeder draagt een hoofddoek en hoeren dragen die niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,35% |
Mijn vader vindt dat die kaffirs hun vrouwen allemaal hoeren zijn |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,80% |
Nee, in deze maatschappij mag men vrouwen niet lastigvallen |
![]() ![]() ![]() |
51 | 73,91% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Filosoof
Citaat:
Dat was toch de titel van deze topic, niet? Om te weten wat islamieten van westerse vrouwen denken, dien je enkel de koran erop na te slaan. Deze zegt dat zowat alle "onbedekte" vrouwen loslopend wild zijn en dat dit onbedekt zijn betekent dat de vrouw in kwestie geen moslima is. Ergo, alle niet-moslima's zijn loslopend wild, zijn dus onder andere hoeren, en ook vrouwen die gratis voor niks sex hebben met een (alle) mannen. Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Neen, Filosoof, jij bent een man en jij leeft niet in een moslimwereld, dat is alles...
Bovendien spreek jij geen Arabisch, zodat moslims in jouw bijzijn nog kunnen zeggen wat ze willen (over jouw vrouw bvb.) zonder dat je er acht op slaat... Moslims zijn meester in Al Takkeya (veinzen), ze worden erin grootgebracht en bij hen is veinzerij zowat de belangrijkste vereiste om te overleven. Ben er door jarenlange gewenning ook goed in geworden ![]() De argeloze goedbedoelende toerist (bvb. Filosoof) ziet niet verder dan zijn neus lang is, beperkt zich tot de façade van gastvrijheid en goedlachsheid, al dan niet geïnspireerd door winst- of ander bejag, zeker als dezelfde toerist enkel ziet wat hij maar wil zien (ge zijt tenslotte PC of ge zijt het niet hé)... Goedbedoelende toerist, vraag eens aan uw gastheer of zijn dochter met een Vlaming zou kunnen trouwen? En als ge dan toch bezig zijt, vraag dan meteen wat uw gastheer denkt over Europese vrouwen (behalve de uwe natuurlijk), vergemakkelijk hem de taak en verkondig meteen dat ge tegen sex voor het huwelijk zijt.... Succes gegarandeerd en misschien vallen er dan ook wat schellen van uw ogen... Hoe dikwijls heb ik in Tunesië al niet gelachen met wat de mensen onder elkaar zeggen wanneer er "echte" toeristen op bezoek zijn! Ikzelf tel immers niet meer mee als toeriste, ikzelf ben ondertussen bevorderd tot "Arabia" elhamdullilah! Ze kunnen zich dus gerust laten gaan in mijn bijzijn. Deze argeloze toeristen zijn echt meelijwekkend en o zo naïef, ze slikken alles als zoete koek, ge moogt hen de grootste fabels vertellen, het klinkt hen toch als een sprookje uit duizend en één nacht! Tradities, eerbied voor ouderen, gehoorzaamheid aan de ouders, ... het wordt hen allemaal voorgeschoteld als zijnde behorend tot de cultuur... maar wie erin leeft weet dat het één grote modderpoel is, hypocrisie en Al Takkeya troef, dit alles gebaseerd op islam, het grote voorbeeld van veinzerij! Klein, maar zeer illustratief voorbeeld : in Tunesië epileren de vrouwen zich met een soort caramel. De "hannenna" doet dat mits betaling. Zo ook een argeloze kafira, die er best wel haarloos wilde uitzien... Het arme mens werd dus behandeld en bij elke ruk en pluk (vergelijk de behandeling met die met was) zei de hannenna iets in de zin van "ya kahba...ya neyeika...ya zabour omouk...ya dien omouk..." zoals een litanie (o gij hoer...oh gij neukhoer...oh de vagina van je moeder...oh de godsdienst van je moeder... - allemaal grote scheldwoorden voor een Tunesische). Iedereen lachte zich een breuk, de kafira dacht dat het een gezellig onderonsje betrof en ik .... had plotseling iets heel dringends te doen, zo erg vond ik het, maar ik mocht het niet laten merken, want "ons" kent "ons". Zo heb ik nog verschillende getuigenissen. Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer: Ik heb Antwerpenaars iets dergelijks met Nederlanders weten "spelen" Het houdt het midden tussen practical joke en xenofobie... Dat is een klein risico dat een reiziger loopt ![]() Je zinnetje"(ge zijt tenslotte PC of ge zijt het niet hé)..."vertaal ik niet, help!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenlijk de betekenis van "prostitu" in het arabisch is niet "hoer" maar "cahba" oorspronklijk is het een spaanse woordje van "cava" dat gebruikt wordt meestal bij zeelieden !!
de betekenis van "hour" "7our" met een zachte klank op "H" is oorspronklijk van het woord "7ourr"="vrij" "a7raar"="degene die vrij is" "ana 7our"= ik ben vrij !! een al dat gedoe over "hour" is gewoon pubergetteter zoals filo zei !!!
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln, leuk je totaal niet van toepassing zijnde bijdrage.
Wat betreft Tunesiërs in Tunesië. Ik hou me aan de stelregel, "When in Rome, do like the Romans". Maar waar ik ook ben, respect, en begrip zijn leuk en aardig. Beetje informatie inwinnen voor je vertrekt. En als je ergens langer verblijft, op zijn minst de moeite doen om de taal te leren en de gebruiken te begrijpen. In dit geval, waar het oorspronkelijke over gaat, het uitschelden van niet "zedig" geklede vrouwen, door minderjarige respectloze jongeren.Niet over Tunesiërs, of de enthymologische oorsprong van "hoer" "houri" "prostituee" "straatmadelief" of andere koosnaampjes voor vrouwen.Al dan niet in de beroepstak van lichamelijke bevrediging voor geld werkzaam. Ik weet wat mijn vader zou doen als ik publiekelijk een meisje of vrouw hoer zou toeroepen. Ik zou vrolijk een rode wang overgehouden hebben.Als ik geluk heb.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig dat Lincoln ons hier komt uitleggen wat het nederlandse woord Hoer zou betekenen!
Nochtans zijn ze altijd zo fier als we arabische woorden hebben overgenomen in onze taal. volgens prisma vreemde woordenboek Hoer [v. F. houri, v. Perzisch huri, v Arab. Haura (v. Hawira = gazelle-ogig zijn) = nimf in het paradijs v. Mohammed] prostituée, publieke vrouw, vrouw v. losse zeden. En wat jullie er in het arabisch van maken, interesseert me in feite niet!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Bra poli sun erg flok plipla brum!"(uit het 'Boek der Waarheden') Daaruit kunnen we zondermeer afleiden dat alle moslima's eigenlijk ongelovige hoeren waren die naar de hemel zijn gegaan, daar hoeri's zijn geworden en terug maagdelijk zijn afgedaald naar de aarde als brave moslima's. Knoop het maar in je oortjes en voel je maar goed in je velletje. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nl. de indruk dat de man enkele nieuwe woordjes heeft geleerd en ze te pas en te onpas in zijn schrijfsels (van zinnen kan men nauwelijks spreken) gooit, zonder de betekenis ervan te vatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (straks val ik hier nog door de mand bij diene Lincoln,... ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Redenen te over blijkbaar om mensen te mogen beledigen en te denigreren. Feit blijft dat eender wie hier wil verblijven, zich aan te passen heeft aan het taalgebruik en de zeden die hier bij "ons" heersen.
De eerste kl.....k blank, bruin zwart of geel, die de pech heeft dat ik het zou horen als m'n vrouw of dochter voor hoer worden uitgescholden, kan z'n tanden in een zakje naar huis meenemen.
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
of zeg maar iemand die de zaken zwart wit bekijkt, Fe·no·meen (het ~, -menen) 1 waarneembaar verschijnsel 2 uniek verschijnsel 3 buitengewoon persoon zo ben je nu blij !!!
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ja! JOE PIE!
Da Lin Kool is en toffe patatte een khem geere zon manne die plesant sen; tog beiter dan vandie zeverers! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Partijlid
|
![]() Ik heb gekozen voor punt 1, "Natuurlijk! zie maar naar de manier waarop ze zich kleden". Het is niet mijn mening maar gewoon een proteststem tegen al wat me niet aanstaat in deze maatschappij. 8)