Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2006, 21:26   #41
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Mag ik u vragen wat is het probleem met en blank europa? Heb het nog al eens aangehaald, wat is de verrijking van een multicul. Vb.: Amerika één groot migranten continent en waar zit de oorspronkelije bewoner, juist in het reservaat geweldige verrijking voor deze laatste zeker wat betreft andere cultuur. Australie, werden destijds door de britten hun criminelen op af gestuurd is nu ook één grote migranten natie en waar zitten de oorspronkelijke bewoners en hoe worden deze behandeld, juist voor deze laatse ook een grote verrijking en hebben ook een grote schat aan andere cultuur meegekregen. Kijk gewoon eens rond en zie wat de allochtoon zich beetje bij beetje toe eigend. Eén miljoen kiezers hun stem degraderen tot de vuilbak kan men ook niet betitelen als zijnde respect opbrengen voor de mensenrechten of wel?
a) Ik heb mij nooit uitgesproken over het degraderen naar de vuilbak van iemands stem. Dat wil echter niet zeggen dat je daarom - op die partij moet stemmen
- het steunen van personen die de mensenrechten valse schijnwaarden vinden.

b) Een blank Europa????? Wat ga je met de immigranten doen dan? Allemaal wegsturen???

c) De europese bevolking vergelijken met de indianen in Amerika of de aboriginals vind ik een absolute verkeerde vergelijking. Die 2 groepen zijn door ons, de europeanen bijna uitgeroeid. Daar zijn de europeanen de schuldigen aan. Die massamoord kan je onmogelijk vergelijken met de 6 of 7% vreemdeling die hier hoogstens wonen.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 3 oktober 2006 om 21:28.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 23:49   #42
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Na die veroordeling door de rechtbank zijn ze natuurlijk een beetje voorzichtiger geworden maar, hoe je het ook draait of keert, ze blijven wel racisten, extremisten, homofoben en islamofoben.
Louis Tobback zei indertijd dat vreemdelingen gelijk meeuwen op een mesthoop afkomen. Is de SPA voor u nu ook een bende extremisten, racisten, islamofoben,...?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 00:06   #43
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Nee, dat zijn feiten die me verontrusten.
Waarom ben je als moslima zo bang van het VB? Het zijn geen menseneters hoor. Enkel de media praat je die angst aan, zoals jij gelooft volgens die media dat het VB ons tegen jou opzet.
Oud 4 oktober 2006, 00:47   #44
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Louis Tobback zei indertijd dat vreemdelingen gelijk meeuwen op een mesthoop afkomen. Is de SPA voor u nu ook een bende extremisten, racisten, islamofoben,...?
En hij bouwt luxewijken met bewaking tussen de stadskern en de "marginale" wijken. Zo kan het crapuul het stad niet binnen. Ne sos... ne sos.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 07:32   #45
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Vb.: Amerika één groot migranten continent en waar zit de oorspronkelije bewoner, juist in het reservaat geweldige verrijking voor deze laatste zeker wat betreft andere cultuur. Australie, werden destijds door de britten hun criminelen op af gestuurd is nu ook één grote migranten natie en waar zitten de oorspronkelijke bewoners en hoe worden deze behandeld, juist voor deze laatse ook een grote verrijking en hebben ook een grote schat aan andere cultuur meegekregen.
Ik zal je redenering nog even doortrekken.
De blanke Europeanen hebben indertijd de halve aardbol onder de voet gelopen, op z'n kop gezet en de oorspronkelijke bevolking aan de kant geschoven. Juist?
Zou het dan niet logisch (of zelfs rechtvaardig) zijn als wij, blanke Europeanen, ooit eens een koekje van eigen deeg kregen?
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 10:19   #46
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
De blanke Europeanen hebben indertijd de halve aardbol onder de voet gelopen, op z'n kop gezet en de oorspronkelijke bevolking aan de kant geschoven. Juist?
Zou het dan niet logisch (of zelfs rechtvaardig) zijn als wij, blanke Europeanen, ooit eens een koekje van eigen deeg kregen?
Maar is het logisch dat we dat zelf bevorderen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 10:26   #47
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
en elke lering getrokken uit de geschiedenis is uit den boze, neem ik aan ?

of moeten wij hier en nu boeten voor wat 'onze' Spaanse vorsten in de zestiende eeuw uitspookten ? of moeten we, zeker ivm islam, eerst kijken naar de voorgaande overompeling van Spanje door de moren ? ... de piste van een historische schuldige of oorzaak te zoeken voor huidige maatschappelijke breuklijnen lijkt mij echt onzinnig hoor, nee, onzinnig misschien niet, maar wel contra-productief om tot een 'oplossing' te komen, wel efficiënt om tot verdere polarisatie te komen ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 10:28   #48
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Och ja, dan is 't niks, zeker?

Het VB is en blijft een bende verkapte racisten. Punt.
Eén vinger uitsteken naar de afwezige (!) vriendjes van de ''''verdraagzamen'''' en het zit er al tegen.

Goe bezig, bende verdraagzamen.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 10:47   #49
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en elke lering getrokken uit de geschiedenis is uit den boze, neem ik aan ?
of moeten wij hier en nu boeten voor wat 'onze' Spaanse vorsten in de zestiende eeuw uitspookten ?
Tuurlijk niet. En ik beweer hier dus ook niet dat we ons onder de voet moeten laten lopen.

Citaat:
of moeten we, zeker ivm islam, eerst kijken naar de voorgaande overompeling van Spanje door de moren ? ...
OeiOei, zij zijn begonnen...

Citaat:
de piste van een historische schuldige of oorzaak te zoeken voor huidige maatschappelijke breuklijnen lijkt mij echt onzinnig hoor, nee, onzinnig misschien niet, maar wel contra-productief om tot een 'oplossing' te komen, wel efficiënt om tot verdere polarisatie te komen ...
En waarom geen oorzaak zoeken? Zou dat slecht uitkomen?
Oud 4 oktober 2006, 10:50   #50
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk niet. En ik beweer hier dus ook niet dat we ons onder de voet moeten laten lopen.

OeiOei, zij zijn begonnen...

En waarom geen oorzaak zoeken? Zou dat slecht uitkomen?
maar nee, daarom noemde ik het niet onzinnig, laat geschiedkundigen gerust hun ding doen (maar wees je ervan bewust dat dit steeds een tijdsgebonden gekleurde modieuze versie is)
maar laat politici in Godsnaam wegblijven uit die discussie of die retoriek, want dan staat elke bevolkingsgroep in no time terug in zijn eigen loopgraven en is een oplossing verder af dan ooit ...

allez Djiezes, 'zij zijn begonnen' ... hoe puberaal schat je me in ?! ... ben hier wel enigszins verbolgen over hoor ...
Oud 4 oktober 2006, 10:58   #51
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
maar nee, daarom noemde ik het niet onzinnig, laat geschiedkundigen gerust hun ding doen (maar wees je ervan bewust dat dit steeds een tijdsgebonden gekleurde modieuze versie is)
Dan zijn we het eens...

Citaat:
maar laat politici in Godsnaam wegblijven uit die discussie of die retoriek, want dan staat elke bevolkingsgroep in no time terug in zijn eigen loopgraven en is een oplossing verder af dan ooit ...
Juist. Daarom mijn reactie op de post van ERLICH...

Citaat:
allez Djiezes, 'zij zijn begonnen' ... hoe puberaal schat je me in ?! ... ben hier wel enigszins verbolgen over hoor ...
Waarom moest je dan toch persé de moren erbij halen?
Oud 4 oktober 2006, 11:15   #52
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dat wil echter niet zeggen dat je daarom - op die partij moet stemmen
Dan schieten er alvast niet veel partijen mee over...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 11:20   #53
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan zijn we het eens...

Juist. Daarom mijn reactie op de post van ERLICH...

Waarom moest je dan toch persé de moren erbij halen?
waarom haalde jij 'de blanken die destijds de halve wereld onder de voet liepen' erbij ?
ik haalde DAAROP de moren erbij om aan te tonen dat die weg contraproductief is.
Oud 4 oktober 2006, 11:35   #54
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
waarom haalde jij 'de blanken die destijds de halve wereld onder de voet liepen' erbij ?
ik haalde DAAROP de moren erbij om aan te tonen dat die weg contraproductief is.
Zoals ik al zei m'n beste, trok ik de redenering van ERLICH door, waarin hij sprak over de kolonisatie van Amerika en Australië. Kan ik er aan doen dat dat geen moslims waren?
Oud 4 oktober 2006, 11:39   #55
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei m'n beste, trok ik de redenering van ERLICH door, waarin hij sprak over de kolonisatie van Amerika en Australië. Kan ik er aan doen dat dat geen moslims waren?
amai, gij geeft ook niet gemakkelijk af hé ?

ik denk echter dat we nogal op dezelfde lijn zitten ...
Oud 4 oktober 2006, 14:57   #56
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk niet, ik denk ook dat de meeste VB-stemmers niet weten hoe hun partijtop er blijkbaar overdenkt.
Denk je niet dat het merendeel van de 1000000 kiezers van VB er voor kiezen net omdat ze tegen de moslim-invasie opkomen?

De gucht noemt ze mestkevers maar het zijn wel deze diertjes die de stront van de anderen moeten opruimen....
Oud 4 oktober 2006, 17:21   #57
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
The video you have requested is not available.
Je kan het hier bekijken :

http://www.blokwatch.be/index.php?op...=1&key=9&hit=1

Ik ben er helemaal niet van overtuigd dat zij dat met opzet gedaan heeft. Niets wijst daarop. Zij glimlacht niet en lijkt een beetje verrast te zijn door de reactie van de zaal.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 18:43   #58
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Denk je niet dat het merendeel van de 1000000 kiezers van VB er voor kiezen net omdat ze tegen de moslim-invasie opkomen?

De gucht noemt ze mestkevers maar het zijn wel deze diertjes die de stront van de anderen moeten opruimen....
a) ik ga niet akkoord met wat De Gucht heeft gezegd

b)Het gaat hier niet over het discours tegen de Islam. Het gaat hier over uitspraken als 'de mensenrechten zijn valse schijnwaarden', 'ik ben voor een blank Europa',....
De scherpe kantjes laat ons zeggen
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 19:01   #59
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
a) Ik heb mij nooit uitgesproken over het degraderen naar de vuilbak van iemands stem. Dat wil echter niet zeggen dat je daarom - op die partij moet stemmen

b) Een blank Europa????? Wat ga je met de immigranten doen dan? Allemaal wegsturen???

c) De europese bevolking vergelijken met de indianen in Amerika of de aboriginals vind ik een absolute verkeerde vergelijking. Die 2 groepen zijn door ons, de europeanen bijna uitgeroeid. Daar zijn de europeanen de schuldigen aan. Die massamoord kan je onmogelijk vergelijken met de 6 of 7% vreemdeling die hier hoogstens wonen.
6 of 7% moet verder nadenken dan wat die nep democraten in brussel u proberen wijs te maken. Na dit zullen we dan nog maar zwijgen over alles dat binnen wordt gebracht langs de weg van gezinshereniging, langs de weg der asielzoekers die na een paar jaar concluderen niet meer in het land van herkomst te kunnen aarden, aangezien ze hier toch al zogenaamd goed zijn aangepast en hun kinderen hier goed studeren. Wat de vergelijking betreft met de oorspronkelijke amerikaan. Het gaat erom wat een andere cultuur kan bijbrengen aan de oorspronkeijke cultuur. Volgens de fantasten van groen is deze inbreng groot en nodig, waarom? Hebt u al eens nagegaan wat de immigrant hier voor zich zelf al heeft bereikt kwestie zijn cultuur zijn geloof. Kijk dan nu eens rond en bekijk de zaken dan eens die de immigrant voor onze cultuur al heeft opgebracht, wat hij daar heeft aan bijgedragen. Dus hier is al veel voor zijn cultuur bijgedragen maar wat via hen voor de onze. U hebt uw mening wat betreft deze zaken, is uw goed recht. Voor een ander is heel die multicul een sluipend gif engeloof het of geloof het niet de tijd zal het uitwijzen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 19:11   #60
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
a) ik ga niet akkoord met wat De Gucht heeft gezegd

b)Het gaat hier niet over het discours tegen de Islam. Het gaat hier over uitspraken als 'de mensenrechten zijn valse schijnwaarden', 'ik ben voor een blank Europa',....
De scherpe kantjes laat ons zeggen
Wat betreft scherpe kantjes, hoelang is het geleden dat mvr. nys van de toenmalige pvv nu vld dhr. verhofstadt terugfloot aangezien zijn reactie's kwestie vreemdelingen zeker niet onder deden voor deze van het toenmalige blok, integendeel zelfs. Dit zal men nog wel kunnen terugvinden in het één of ander archief. Nu heeft dat geval verhofstadt met z'n z'n verleden gebroken, alles om premier te kunnen zijn en blijven, of hoe men keert met de wind. Zulke uitspraken zou men moeten bijhouden, kon men zulk persoon toetsen op z'n eerlijkheid en rechtlijnigheid.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be