![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- het steunen van personen die de mensenrechten valse schijnwaarden vinden. b) Een blank Europa????? Wat ga je met de immigranten doen dan? Allemaal wegsturen??? c) De europese bevolking vergelijken met de indianen in Amerika of de aboriginals vind ik een absolute verkeerde vergelijking. Die 2 groepen zijn door ons, de europeanen bijna uitgeroeid. Daar zijn de europeanen de schuldigen aan. Die massamoord kan je onmogelijk vergelijken met de 6 of 7% vreemdeling die hier hoogstens wonen. Laatst gewijzigd door Kay_ : 3 oktober 2006 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Louis Tobback zei indertijd dat vreemdelingen gelijk meeuwen op een mesthoop afkomen. Is de SPA voor u nu ook een bende extremisten, racisten, islamofoben,...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom ben je als moslima zo bang van het VB? Het zijn geen menseneters hoor. Enkel de media praat je die angst aan, zoals jij gelooft volgens die media dat het VB ons tegen jou opzet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hij bouwt luxewijken met bewaking tussen de stadskern en de "marginale" wijken. Zo kan het crapuul het stad niet binnen. Ne sos... ne sos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De blanke Europeanen hebben indertijd de halve aardbol onder de voet gelopen, op z'n kop gezet en de oorspronkelijke bevolking aan de kant geschoven. Juist? Zou het dan niet logisch (of zelfs rechtvaardig) zijn als wij, blanke Europeanen, ooit eens een koekje van eigen deeg kregen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of moeten wij hier en nu boeten voor wat 'onze' Spaanse vorsten in de zestiende eeuw uitspookten ? of moeten we, zeker ivm islam, eerst kijken naar de voorgaande overompeling van Spanje door de moren ? ... de piste van een historische schuldige of oorzaak te zoeken voor huidige maatschappelijke breuklijnen lijkt mij echt onzinnig hoor, nee, onzinnig misschien niet, maar wel contra-productief om tot een 'oplossing' te komen, wel efficiënt om tot verdere polarisatie te komen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar laat politici in Godsnaam ![]() allez Djiezes, 'zij zijn begonnen' ... hoe puberaal schat je me in ?! ... ben hier wel enigszins verbolgen over hoor ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom moest je dan toch persé de moren erbij halen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan schieten er alvast niet veel partijen mee over...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik haalde DAAROP de moren erbij om aan te tonen dat die weg contraproductief is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals ik al zei m'n beste, trok ik de redenering van ERLICH door, waarin hij sprak over de kolonisatie van Amerika en Australië. Kan ik er aan doen dat dat geen moslims waren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik denk echter dat we nogal op dezelfde lijn zitten ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De gucht noemt ze mestkevers maar het zijn wel deze diertjes die de stront van de anderen moeten opruimen....
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Je kan het hier bekijken :
http://www.blokwatch.be/index.php?op...=1&key=9&hit=1 Ik ben er helemaal niet van overtuigd dat zij dat met opzet gedaan heeft. Niets wijst daarop. Zij glimlacht niet en lijkt een beetje verrast te zijn door de reactie van de zaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
b)Het gaat hier niet over het discours tegen de Islam. Het gaat hier over uitspraken als 'de mensenrechten zijn valse schijnwaarden', 'ik ben voor een blank Europa',.... De scherpe kantjes laat ons zeggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |