![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Nee, niet zelf vragen maar wel vertrekken Dies. Ofwel geen ambt opnemen. Ik zou me werkelijk schamen in haar plaats. Een huis van het OCMW betrekken doe je niet met zo'n riante wedde. Of het nu een sociale woning is of hun eigendom die ze aan een lage prijs verhuren doet er niet veel toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kun je het in godsnaam nog maken, na al die schandalen, zelfs als je nu eens niet illegaal hebt gehandeld, maar gewoon tegen een belachelijke huurprijs in een OCMW blijven wonen, wanneer je reeds drie jaar lang €6500 per maand verdient, en wanneer een ellenlange lijst gepensioneerden staan te wachten op een sociale woning omdat ze de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen. Het gedrag van Chantal Pauwels is gewoon beschamend. Geen meevoelend mens waardig, laat staan een schepen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten die rotte appel! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zij heeft recht op spreken, maar niet recht op profiteren van haar machtspositie. Daarom moet ze eruit, zowiezo. Het stadsbestuur heeft al genoeg aan geloofwaardigheid geboet. En de eerste schuldigen zijn niet het Vlaams Blok, maar de schepenen en hun ambtenaren. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Ons Chantalleke heeft niks geboet voor de Visa-affaire!
Uiteindelijk heeft de Antwerpenaar dezelfde oude koffie in nieuwe zakken gekregen. Het feit van die huishuur lijkt miniem, maar het toont weer eens aan hoe het met de deontologie in de klassieke Antwerpse politieke partijen is gesteld. U weet toch ook dat de Antwerpenaar dit niet gaat pikken? Daarom zal ik zeer blij zijn, wanneer zij die corrupte boel gewoon uit het schoon verdiep zullen keren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | ||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bewijs: tot op heden nihil. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel ik niet! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jezus, daar kan zelfs Stevaert nog een punt aan zuigen. Pauwels huurde geen sociale woning, da's toch geen Chinees?
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dat durft men niet! Vervroegde gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen zullen wel mijn natte droom blijven, zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De handtas van Delvaux? Het speelt mee, zeker. Maar ik zou gelukkiger zijn als ze eruit zou moeten omdat de Antwerpse gemeenteraad vindt dat ze ondermaats haar mandaat als schepen heeft vervuld.
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, misinterpretatie van de koop/huursituatie van de woningtoestand.
Dit maakt het niet beter eigenlijk, het OCMW verhuurt "privee" een woning die dringend aan renovatie toe is. Wat betreft de standpunten van de betrokken dame... waarom , met een redelijk inkomen blijft ze officieel in een "krot" wonen?Dit in periodes waar politici steeds groter en luxueuzer gaan doen. Geeft ze haar inkomen dan weg?samen met de Visa betaalde dure handtas en aanverwanten?Of krijgt de partijkas die inkomsten.. dan mag de sterk afgeslankte Agalav deze dame dankbaar zijn, en heeft deze dame een stukje meer crediet bij mij,want dan houd ze zich aan de orginele intentie van deze Groene partij, die wel uit de deur vloog op het moment de vetpotjes van de macht opengingen. Neen, deze zaak samen met vele andere geeft het VB de munitie om hun stemmen te ronselen... We hebben nood aan nieuwe bezems, de huidige zijn versleten ,er staat geen haar meer op , en de stelen zijn doorgerot en zitten vol houtworm.
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze woont toch waar ze wil? Die handtaszaak lijkt me zwaarder te wegen dan dit, ze had beter toen haar schepenambt opgegeven, samen met Pairon. Nog beter ware geweest dat Agalev in 2000 niet in het schepencollege was gestapt. Het zou op zijn minst interessanter en geloofwaardiger geweest zijn (dat vond ik toen al, en toen was ik lid van Agalev...) De bezemmetafoor is revolutionair, en als onaangepaste intellectueel heb ik een hekel aan revoluties en het onvermijdelijk erbij horend, al dan niet letterlijk, bloedvergieten.
![]() |
![]() |
#60 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |