![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij sommigen is er nog wat onduidelijk, vooral bij tegenstanders maar ik zal een voorbeeld geven dat denk ik vrij vaak voorkomt in de praktijk. Stel, er komen drie heren solliciteren voor een baan als receptionist: 1. Een rasechte Vlaming. 2. Een tot Belg genaturaliseerde Marokkaan. 3. Een niet-genaturaliseerde Marokkaan die hier al 30 dertig jaar woont. Nummer 3 voldoet het meest aan de eisen van de job, nummer 1 het minst. Maar: eigen volk eerst, denk ik dan als trouwe partijsoldaat (hypothetisch hé ![]() Officieel Antwoord van VB: - Voor overheidsdiensten zeker nummer 1, - Voor een job bij het VB: nummer 1, - Voor een job in de privé hangt het af van de eigenheid van de job, en ondermeer of er tot onmiddellijke aanwerving moet worden overgegaan dan wel of er nog een maand kan gewacht worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
omdat er in België veel te weinig mensen werken en er een massa mensen profiteren van "het systeem" ![]() als de regering de loonlasten echt wil verlagen... als de regering een paar miljarden zoekt... als de regering politiek correct wil blijven heeft dat een prijskaartje...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams Belang heeft het alleen vastgesteld... de dagelijkse slachtoffers weten wel beter. ![]() Vlaams Belang heeft de meest verkozen "kleine mannen" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |