![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben niet voor het VB, maar dat ze dat VB maar gauw mee in het bestuur nemen. Ik hoop dat het cordon zal doorbreken in de districten.
Ze blijven herhalen dat die partij aan hun plafond zit, maar dat brengt geen verandering aan die kluchtige monstercoallities.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 8 oktober 2006 om 17:55. |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vlaams Belangers stemmen niet op mensen maar op een tweepartijenstelsel.
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar van mij mag iedereen feesten hoor ! ook vb'ers Het is alleen dat het VB weer eens ENKEL vanavond zal feesten (en in Schoten zal het een zuur feestje zijn, de smile van Morel kwam zeer geforceerd over) en dat de andere partijen OOK de volgende dagen/jaren kunnen feesten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Geloofwaardig die vergelijking. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de mestkever : 8 oktober 2006 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Al die commotie rond Schoten was dus... Zwaar overdreven ! Wat mij verbaasd is Mortsel ! ![]() Maar over Dessel ben ik natuurlijk zeer content |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() Laat de klassieke partijen maar doen. Ooit zullen ze wel niet anders kunnen dan het cordon sanitaire te verbreken. Heel democratisch zijn de klassieke partijen toch niet bezig. Kiezer geeft een duidelijk signaal maar klassieke partijen willen dit gewoon niet zien. Zielig gewoon.
|
![]() |
![]() |
#48 |
Lokaal Raadslid
|
![]() toch raar dat iedereen grif toegeeft dat CD&V wint, maar daar niet kijkt naar 2004...
Laatst gewijzigd door kenzo : 8 oktober 2006 om 18:01. |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat niet raar, daar ik Vlamingen en politiek al langer ken. Hun IQ verlaagt met 30 punten als het in hun voordeel is.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 8 oktober 2006 om 18:04. |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Haha. Hoe ze de feiten steeds toch maar blijven verdraaien! Haha Feit is steeds meer mensen worden gedwongen om iets anders te stemmen dan voor de trad. partijen. Feit is dat het VB geen campagne moet voeren. Dat doen de vreemdelingen wel voor hen. Steeds meer mensen worden slachtoffer en blijven in de kou staan en die stemmen dan... haha lollig altijd.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ik begin er van overtuigd te raken dat de VLD nog wel een uitslag zal vinden die hun ook doet winnen...
Gemeenteverkiezingen moet ge met elkaar vergelijken en niet met federale of vlaamse verkiezingen. Je krijgt dan bekendere koppen die op de lijst staan edm... |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De anti-nationalisten kijken alleen naar 2004 als het hun goed uitkomt.
Over gans Vlaanderen breidt het Vlaams Belang verder uit. |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mortsel is idd een aangename verrassing. dessel heb ik niet gevolgd. ik ben sowieso geen fan van kris van dijck.
|
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Appelen met peren vergelijken...terug dat oude verhaaltje... Cordon zal wederom niet vallen...ergens is dat goed...kan het VB enkel maar verder groeien. Des te harder dat er gepikeerd wordt op VB, des te meer stemmen ze zullen halen. Maar dat hebben de linksen nog altijd niet door blijkbaar... |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Het moet toch stilaan duidelijk worden dat alle concerten, pleidooien, sirenes en belerende linkse vingertjes quasi geen effect hebben op het stemgedrag van de Vlaamse kiezer.
Wie deze verkiezingen vergelijkt met die van 2004 vergelijkt inderdaad appels met peren. |
![]() |
![]() |
#58 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Als ze weer niet mogen mee regeren, nog beter misschien. Dan binnen 6 jaar de absolute meerderheid en zonder toegevingen het programma VOLLEDIG uitvoeren ![]() |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meeste mensen stemmen VB zowel op gemeente, als federaal vlak. Als je deze twee resultaten naast elkaar legt, zie je idd dat het plafond min of meer bereikt lijkt. Ooit komt dat plafond immers, dat is nu eenmaal een gegeven. Steeds minder en minder laat de kiezer zich leiden door gemeentelijke onderwerpen bij zijn keuze, hij heeft zijn partij en kiest daarvoor op alle niveaus. Steeds vaker worden gemeentelijke verkeizingen ook gezien als een voorbode van de federale. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |