Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 oktober 2006, 23:05   #41
Den Dolf
Vreemdeling

Den Dolf's schermafbeelding

Standaard

"N Korea spent miljoenen aan een wapenprogramma terwijl de proletariërs sterven op de straten van het arbeidsparadijs.
Indien u niet wil inzien dat de leiding van zowel Iran als Noord-korea een serieus probleem in de bovenkamer hebben vrees ik een beetje voor uw mentale gezondheid."

Wel mocht de VS niet elk jaar enkele honderden miljoenen steun geven aan Israel dan lhadden ze daar geen nagel om aan hun gat te krabben, en wat doen ze met dat geld ? Atoomwapens ontwikkelen, betaald door de VS.(en Frankrijken he VK)
Als NK echt krap bij kas zit kan het nu een paar bommetjes verkopen aan de meest biedende natie. Er zijn er nog weinig die recht van spreken hebben om hen terecht te wijzen. De VS heeft besloten India , ook een overtreder, van nucleaire technologie te voorzien. Naar mijn mening is het NPT op sterven na dood.
Den Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2006, 07:16   #42
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Na een periode van betrekkelijke nucleaire rust, beginnen al die would-be wereldleiders, inderdaad allemaal nukes te verzamelen, of materiaal voor Dirty bombs.

Vorige week stond er nog een artikel over in de Times, dat de iligale handel in nuclear afval boomt...

We staan op de vooravond, van een nucleair "incident" en ik wil er niet bij zijn "when the shit hits the fan"

Genoeg zottekes, op deze rotte aardkloot, die op zoek zijn naar eeuwige roem.

Staten als Iran en Noord-Korea, bepaalde sovjetrepublieken, Afghanistan, India, waar een bende debielen aan het hoofd staan, of waar de kans dat een bende debielen de macht overnemen, vrij groot is, zijn gewoon een bedreiging voor iedereen op deze planeet.

De States en UK, Frankrijk, Israël en vroeger Zuid-Afrika, (alhoewel, in hoevere hebben die alles weggegooid... ? )

Zijn min of meer stabiel en hebben min of meer normale leiders, (Bush, is een randgeval, ik weet het... )

Gelukkig hebben die gans hun arsenaal niet weggedaan, stel u maar eens voor dat een land als Noord Korea of Iran, alleen over nukes zou beschikken... ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be