![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Lokaal Raadslid
|
![]() volkomen mee eens.
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Welk zelf vooropgesteld objectief heeft het VB bereikt (behalve dan de vooruitgang in la flandre profonde die gewoon mathematisch evident was), vertel me dat eens? |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als je het daarover wil hebben: het VB zit in het parlement en in de commissies, en in vele gemeenten in de OCMW-raden. Dan hebben gematigde en geïntegreerde allochtonen zéker het recht om daar te zetelen. Want zij weten hoe je met weinig middelen ook goede dingen kan bereiken. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Ben ik het volledig mee eens..
|
![]() |
![]() |
#46 |
Schepen
|
![]() Dat citaat van Lenin bevat misschien politieke wijsheid, maar er zijn humanere manieren om uw mening te zeggen he.
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De zwarte pest, volgens u, is dan wel een halt toegeroepen maar is vervangen door de bruine pest hé. De zwarte pest zijn wel nog altijd Vlamingen die mee betalen voor het rood/bruin systeem. De Spa blijft in leven dank zij de massa allochtone stemmen, vooral in de steden dan.
![]() |
#48 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat is nou eigenlijk de zin om dit als onderwerp te starten op een discussieforum?
Kan er aub een slot worden geplaatst op dit non-topic?
![]() |
![]() |
#50 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gij hebt steeds de mond vol van democratie en verdraagzaamheid stel uzelf dan eens voor dat spa of vld of cd&v op dezelfde manier zouden behandeld worden,hoe democratisch zou u dat dan vinden? Het manipuleren van kiezers via media en TV zou moeten verdwijnen,vermits er geen gelijke kansen gegeven worden aan iedereen. Zo is het uitsluiten van 1 miljoen mensen van een onwaarschijnlijke brutaliteit dat niet verwacht wordt in een fatsoenlijk land,en niet omdat u er beter van zal worden he,maar de plaatskespakkers wel. Als u nog gelooft in de deugdelijkheid van al onze politiekers bent u nog naiever dan ik dacht. Goed,ze gaan samen besturen nadat alle schandalen onder de mat geveegt zijn en nadat men de kiezer met voorakkoorden voor schut heeft gezet,ik wens u veel succes met uw blindstaarderij. Mijn ogen zijn open gegaan welke manieren er gebruikt worden om het doel te bereiken,politiek is een vuil,vuig,vies spelletje voor hun,en de slachtoffers ervan worden vergeten.
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Bedankt vlaamse kiezers
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Komaan vb wint hier in het algemeen. Alleen worden ze steeds maar genegeerd. Blijft dit duren ???? Zonder media, met alle tegenkantingen. Wat ik zou willen is dat bij de volgende verkiezingen de stemmen ZEKER moeten kunnen hertelt worden.
![]() |
#59 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
--------- tegenvallende VB-uitslag ???? waar heeft U het toch over !! Ik weet dat het propagandablaadje ' de morgen ' vandaag een speciale misleidende editie brengt om een VB-verlies van 80.000 stemmen tov de verkiezingen van 2004 te illustreren. Die denkpiste is even oneerlijk als onlogisch. Teneerste vergelijk je geen gemeenteraadsverkiezingen met federale of Vlaamse. Ten tweede weet Yves Besmet maar al te best dat de resultaatkurve van de gemeenteraadsverkiezingen die van de federale en/of Vlaamse steeds achterna holt. Dat betekent dat als je echt wil aantonen dat het Vlaams Belang achteruit gaat, je de huidige gemeenteraadsverkiezingen zal moeten vergelijken met de federale van volgend jaar , en wanneer die resultaten stagneren op het huidige niveau , dan kan je pas spreken van een achteruitgang of trendbreuk van het Vlaams Belang .....niet eerder Laatst gewijzigd door bob. : 10 oktober 2006 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar mensen toch, ik heb hier toch al uitgelegd waarom de uitslag voor het VB wel degelijk tegenvalt. Reageer misschien eens op mijn argumenten.
Het VB bereikte nergens de vooropgestelde doelen (heb ze hieronder al opgesomd) Laatst gewijzigd door drosophila : 10 oktober 2006 om 08:35. |
![]() |