![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Vlaamsnationalisme strafbaar maken? | |||
ja! Goed idee |
![]() ![]() ![]() |
13 | 37,14% |
nee, ik ben suicidaal aangelegd |
![]() ![]() ![]() |
22 | 62,86% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Er is al te veel discriminatie en overdraagzaamheid in deze wereld.
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Uw Ijzerwake en Ijzebedevaart, ja, dat is pas modern, hè. Spijtig dat ik geen foto heb van die klederdracht. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de honderdduizenste keer: de IJzerwake, IJzerbedevaart, en andere optochten kunnen mij gestolen worden! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Besmettelijk is het zeker niet want ik ben voor een zelfstandig Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Belgie wordt jaar na jaar verder afgebroken. D�*t is de realiteit. Lees eens de kranten en kijk tv-journaals! En wat doen de belgicisten? Roepen aan de zijlijn en op allerhande forums op internet. Nu maar afwachten of het iets uithaalt... ![]() PS: Belgie lost zich vanzelf op! Dus waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Het discours van de flaminganten is lachwekkend: jaar na jaar zien ze de ene "antivlaamse" regering na de andere, en toch zou België jaar na jaar desintegreren. Niemand gelooft zulke nonsens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat de Belgicisten een topic als deze hebben opgestart bewijst wel hoe gefrustreerd ze zelf zijn.
Ik dacht dat het flamingantisme geen populariteit had? Moet die dan wel buiten de wet gesteld worden?
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit al op het nieuws iets gehoord van een terroristische aanslag door Vlaamse separatisten?
Jullie bewijzen alleen maar hoe belachelijk jullie zijn. Elke keer ik op dit forum iets van jullie lees, dalen jullie in mijn achting. Ik zal nog eens iets van mezelf terug bovenhalen dat ik elders al gezet heb: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten aanzien van de frustratie van de Coburg fanclub over het feit dat hun koninkrijk zo stilaan uiteenvalt zou het me niet verwonderen als deze fascisten ten einde raad zelf binnenkort de gewapende strijd aangaan om hun Staat te beschermen.
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Ik heb nooit gepleit voor een verbod op Vlaams-nationalisme, enkel voor een opschorting van de partijgelden voor separatistische partijen. Beter lezen volgende keer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat uiteindelijk op hetzelfde neerkomt. Hoe u het ook draait of keert, de Bub wil een politieke mening monddood maken, en dat is puur fascisme. Nogmaals, mijn achting voor dat partijtje daalt elke keer opnieuw.
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie riep zo vredelievend dat de Vlaamse symbolen moesten belachelijk gemaakt worden opdat het Vlaams-nationalisme daarvan wat vlugger zou sterven? Hoeveel BUBbels hebber HIER zonder enig schaamtegevoel gezegd dat ze de IJzertoren opnieuw zouden opblazen? De Vlaams-nationalisten hebben dergelijke smeerlapperij nooit uitgehaald , noch deze kunnen voorkomen die tegen henzelf gericht was vanwege de zo 'verdraagzame' belgicisten. Maar te zien aan de frustraties van de belgicisten (alsook aan hun dramatische oproepen ![]() Dat er geen Vlaams-nationalisten aan de macht zijn maar allemaal belgicisten is duidelijk niet zo geruststellend als de BUB het een tijdje geleden liet uitschijnen. 8)
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |