![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben ervan overtuigd dat zelfs jij niet twijfelt aan mijn nationalisme, daarom neem ik je opmerking ook niet als belediging. de Vlaamse steden zijn verloren ... demografisch dan ... lees er Annemans (op zijn webstek) of Beliën op na ... Brussel is gevallen, Antwerpen valt definitief binnen zes jaar, Mechelen en Gent wellicht ook je kan alleen nog maar hopen dat de meerderheid van de allochtonen goede Vlamingen worden ... of dat de andere Vlamingen kinderen beginnen te maken en terug naar de steden trekken ... (ik hecht de kans op het eerste groter dan op het tweede) het migrantenthema is wegen demografische redenen niet langer bruikbaar in de politiek (althans toch al niet meer in de steden), zolang je democraat wil blijven tenminste. in Nederland heeft men gelijk : mogelijk wordt hier binnen twintig jaar op democratische wijze de Sharia ingevoerd. Dus ofwel stel je de democratie in vraag (cfr Turkije, Algerije, Marokko) ... ofwel ... maar één ding is zeker, democratie, vrouwenrechten en mensenrechten, leggen het af tegenover de Islam. binnen tien �* twintig jaar is Eurabia een feit ... als je je kinderen dat niet wil aandoen : ... tijd om te pakken ! |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei oei, is de pandoering nog niet verteerd ??
Die Francis Van den Eynde is nu wel zowat de zwakste figuur van gans de vb-bende, maar zelfs ik had dat niet verwacht. Wat het natuurlijk nog leuker maakt.
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Peter De Roover is de miniversie van volksverrader Hugo Schiltz. Het Vlaamse Volk verliest er enkel aan! |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zuur is dat dus ook weer niet. Wat dat plafond betreft. Tja ?! Niet moeilijk als men die mensen laat stemmen die volgens het Vlaams Belang hier niet zouden mogen zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() U kent niets van de Vlaamse Beweging. Dat is wat Jan wilde zeggen. En hij heeft gelijk ook!
|
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Tja,wat een objectieve bron weeral;de morgen,rofflll.
Soit;Ik ga iets anders aanhalen;er zijn sinds nu na de verkiezingen meer dan ooit en dan anders veel jonge gasten die informatie willen en noem maar op.Dat zegt genoeg.Het vlaams belang moet vooral de mensen overtuigen die nog moeten gaan kiezen want daar zit ons nieuwe kiespubliek natuurlijk.Ik heb dat gisteren uit zeer betrouwbare bron vernomen dat veel jonge gasten emails hebben gestuurd naar het vb om in formatie en dergelijke meer. Dus er is nog helemaal niets verloren en niet vergeten dat patje janssens dit resultaat dat hij nu heeft geboekt niet zal kunnen vast houden volgens mij. |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan ken je de interne keuken niet goed ... er is voor het VB geen kritischer journalist dan PB ... en dat zal met het politiek vrijwel uitrangeren van echtgenote AC er niet op gebeterd zijn ... nu je het zegt, dat zou misschien wel een positief signaal zjin : dat naar aanleiding van de resultaten AC in het partijbestuur opgenomen wordt (ze kreeg ooit een veto van FDW) t is trouwens altijd interessanter je te laten leiden door wat je leest dan door de reputatie van de auteur. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() U wel blijkbaar want u noemt Hugo Schiltz een volksverrader terwijl zonder hem de Vlaamse beweging nooit zijn 'zwarte stigma' zou zijn kwijtgeraakt. En dankzij het Vb is er nu al een nieuw stigma op de term 'Vlaams'. Waarvoor dank.
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alleen kan je zijn strategische inzichten ter discussie stellen : - in 1999 liet hij Verhofstadt heel de VVB, elke landelijke afdeling, afdweilen om de nieuwe Vlaamse (!) VLD te promoten (met succes) - daarna richtte hij ook nog een geflopt Vlaams rechts weekblad op ... kan je allemaal bekritiseren, maar aan zijn Vlaamsvoelendheid en GIGANTISCHE INZET (wat deden jij en ik al ?) kan je niet twijfelen ! |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mythe van de electorale onoverwinnelijkheid is dan niet door het VB gecreerd, maar door de linkse media, die met verbijstering de 13 achtereenvolgende verkiezingssuccessen met de grootste ergernis vaststelden. Het zijn weer de linkse media die die mythe van electorale onoverwinnelijkheid nu op de meest platvloerse wijze uitspelen als demoniseringstechniek, mits ze maar moeizaam kunnen toegeven dat het VB er niet op achteruit ging en dat Janssens zijn stemmen enkel bij zijn coalitiegenoten haalde. (Dit geldt enkel voor de Vlaamse media, de buitenlandse media hebben wel een correcte analyse gemaakt). Toch opvallend hé hoe de media de 0.5 % vooruitgang van het VB duidden als een verlies, als het begin van het einde, terwijl de status quo van de CD&V (-0.1 %) niet met hetzelfde drama en verzuurde poeha becommentarieerd werd, terwijl de CD& V nochtans ook rekende op een aardige vooruitgang op basis van het Letherme-effect. "En als de partij eenmaal over de top gaat, kan het snel bergaf gaan." Right, daar kunnen de sossen over mee praten. Blijkbaar is men de tijd vergeten toen de sossen monsterscores van rond de 40 % haalden. Toen de val naar beneden begon, heb ik de media nooit als schuimbekkende hyena's daar voorpaginanieuws van weten maken. Toen de val van de sossen ingezet was, heb ik de media daar nooit met leedvermaak over horen berichten. Dit verschil in benadering onderstreept weeral eens hoe weinig objectief de Vlaamse media zijn, en hoe dieprood vooral onze regimezender is. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schiltz heeft een tactische fout gemaakt enkel en alleen uit plat opportunisme. En het heeft (persoonlijk) geloond. Hij is rijk gestorven op kap van de Vlamingen die zo naïef waren hem te geloven. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een citaat: Citaat:
Nu daalt het VB 2.6% vergeleken met 2004. Niet betekenisloos, dacht ik. Filip van Laenen benadert de feiten wat realistischer dan vele VB-ers op dit forum. Het is ook een beetje psychologisch. Had het VB niet jarenlang gestoeft over de "dijkbreuk" van 8/10/2006, dan was het gevoel over de uitslag vandaag misschien anders.
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() misschien moeten we allochtonen en linkse autochtonen het stemrecht ontzeggen en alleen vlaams belangers stemrecht geven.
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()