![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Gouverneur
|
Het VB heeft een 750.000 kiezers en heeft dus recht op een bepaalde dotatie, die trouwens afhankelijk is van het aantal kiezers. Proberen eender welke partij te treffen op zo'n ondemocratische manier is een teken aan de wand dat onze democratie ziek is, hopelijk niet doodziek!!! Ik vraag mij trouwens af wat het eventueel gaat worden met de partij van JahJah, die gaat voor onnozel Lauretteke WEL democratisch zijn zekers? . Het is niet omdat in de afkorting MDP de D voor democratie staat, dat de partij van JahJah democratisch is dacht ik. Een goed gestructureerde democratie heeft niet als taak om partijen monddood te maken neen, een goede democratie luistert naar eender welke partij die een deel kiezers vertegenwoordigd, en probeert oplossingen aan te brengen of over te nemen!!! En nog eens , dit is geen pro VB standpunt van mij, dit is gewoon een logisch, democratisch en realistisch standpunt van mij!!!
|
|
|
#42 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Wie denkt U dat U bent, mijnheer de ex VMO er? Voor mij ben jij een onbeschofte LUL. |
|
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|