![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Bullshitoplossingen, de economische welvaart van dit land is gebouwd op zelfstandigen die hun hebben en houden geriskeerd hebben om economisch productiever te zijn. Elke rem op dat entrepreneurschap doet af aan de totale welvaart voor iedereen. Zet er teveel taxaties en verplichtingen op en dat kapitaal verlaat Belgie, en dan kunt ge uw integralen nog eens doen, maar wel met meer werkelozen. Of wacht
|
|
|
|
#42 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Echt waar? Ik train graag. |
|
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Schepen
|
Citaat:
De vaders moeten blijven werken, geef een ernstige vergoeding, voor moeders die hun kinderen zelf willen opvoeden. Een OPVOEDERSLOON. |
||
|
|
|
|
|
#44 | ||||
|
Schepen
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
||||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer iedere nieuwkomer al direct even productief is als een ancien dan stel ik mij toch vragen bij de job. Werkgevers zijn geen OCMW, zij moeten zorgen dat hun bedrijf leefbaar is en de aandeelhouders een minimum aan rendabiliteit van hun kapitaal bekomen. |
|
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#47 | ||||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||||||
|
|
|
|
|
#48 | ||||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Elke rem op dat entrepreneurschap doet af aan de totale welvaart voor iedereen. Zet er teveel taxaties en verplichtingen op en dat kapitaal verlaat Belgie, en dan kunt ge uw integralen nog eens doen, maar wel met meer werkelozen." zelfstandige/entrepreneur/bedrijf komt op hetzelfde neer in deze vergelijking. Wat u wenst te doen is u te gaan moeien met hoe ondernemingsgezinde geesten hun geld beleggen. Citaat:
|
|
|
|
#49 | ||||||||||||||||||||
|
Schepen
|
Eerst Bobke,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
At Dies : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
At Tomb, Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zeg (kort samengevat) Citaat:
Citaat:
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#50 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk eerder dat voor de meeste jobs twee interims nodig zijn om het werk van een vaste werknemer over te nemen. Voor jobs die evengoed door een interim kunnen gedaan worden kan de werkgever beter een vaste kracht ontslaan en een interim in de plaats nemen. Bij ziekte of zwangerschap enz.. hoeft hij dan niet voor de kosten opdraaien maar vraagt gewoon een andere interim. Een evolutie die trouwens reeds aan de gang is. Maak dus beter geen slapende honden wakker. |
||||
|
|
|
|
|
#51 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
* Arbeiders die pas beginnnen zijn niet zo rendabel als die die er al een tijdje werken. Resultaat: Door een arbeider die op ouderschapsverlof gaat verplicht te laten vervangen, MOET het bedrijf opdraaien voor het verschil in productiviteit.
* Je zegt dat de werkgever dat mag compenseren door minder te betalen. Heel goed, maar dan gaat uw verhaaltje niet meer op dat dit aan de staat niets gaat kosten. * Dan wens je nog te verplichten dat in het geval de nieuwe eigenlijk een betere werkkracht was, de persoon die op verlof ging, MOET mogen terugkomen,bovenop de werkeloze die een baan kreeg. Die arbeidsplaats wordt volgens u automatisch gecreeerd omdat de mensen toch overal werk te veel hebben en onder de stress zitten. Komkom, dat geloof je zelf toch niet. Kortom, het komt erop neer dat u een reeks verplichtingen wil gaan opleggen aan het bedrijfsleven. Verplichtingen die remmend zijn op de productiviteit en die ervoor zorgen dat het landschap in Belgie weer wat minder interessant wordt om in te investeren. Het spijt me dat u tot hiertoe blijkbaar het gesprek niet kon volgen, vandaar de poging om het simpel uit te leggen.
|
|
|
#53 | |||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een beetje klopt het trouwens wel hoor wat u hier zegt; hoe meer ik aan anderen moet denken, hoe minder winst ik kan maken, dus hoe groter de kans dat ik niet langer hier investeer. Ahja maar ik kon er ook winst uit halen zei u, leg me dat eens uit! U doelt toch niet op de factor stress, die zou afnemen door deze ludieke maatregel? Iemand 6maand op verlof sturen zal niets aan die situatie veranderen hoor.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn vriendin heeft GEEN inkomen, wegens huisvrouw! Mijn andere vriendin heeft GEEN inkomen, wegens geen recht op stempelen (nooit gewerkt) én een echtgenoot die wel werkt (dus geen OCMW!) Maar GEEN inkomen wegens allochtoon! d�*t slaat alles
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|