![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() GB: groenen bucht.
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daaronder zit de blauwe VLD, plat maaaaar daarentegen wel de koning van de platte waters, stijl, macht en heeft standing. CD&V is kraantjeswater, iedereen kent het. Iedereen gebruikt het, vroeger de voornaamste bron van drinkwater, maar vandaag de dag wil geen mens er nog zijn lippen aan zetten. Het is het water van het verleden....... NV-A is River water gekend uit de Aldi. Wordt geapprecieerd door vele mensen, maar als ze in companie zitten zal geen kat durven toegeven dat ze water van River in de frigo staan hebben. En Het Vlaams Blok, da's rioolwater. Geen mens die er zal van drinken, niemand die het nog zal gebruiken (zelf niet voor de strijk te doen), het is de ballast van onze maatschappij. Zelf door een kuisbeurt en verregaande zuivering is drinken nog niet toegestaan, de bacteriën zijn er niet in dood te krijgen. En B.U.B..................das regenwater, zuur en overbodig. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() Progressief masker
Alternatief mn botten Uitgeteld Wereldschuw Ellendig Lamentabel Schandalig kortweg P.A.U.W.E.L.S. |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VDB
|
![]() |
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() GroenLinks (zoals bij onze noorderburen)
Vlaamse Groenen vind ik nogal ouderwets, en De Groenen gewoon nog erger het woord "groen" mag er wel in voorkomen maar mag niet alleen "groen" zijn |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() Very
Intellectual Stimulating Amateurs het gebruik van Engels dienende om het intellectuele hoogstaande peil te ondersteunen lol
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Amai Niels, je bent wel erg overtuigd he. Nochtans wil de Steve maar al te graag met ons samenwerken, ons zelfs opslorpen. Wat ga je dan doen? Een andere partij zoeken. Luister manneke, de SP.a kiest momenteel voor een makkelijk verhaal in een vlotte verpakking. Maar de dag is niet meer zo veraf dat jullie een ferme lap zullen krijgen. Op een dag zullen "de mensen" weten dat jullie ze iets voorgespiegeld hebben en die dag zal de bruine garde het van julli overnemen. "You can some people sometimes, but you can't fool all the people all the time." (Den Bob uit Jamaica)
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het links-ecologisme heeft gefaald. Vandaar dat Agalev er beter zou aan doen ineens een complete metamorfose te ondergaan met een totaal nieuw ('neu') programma en met totaal nieuwe ('neue') mensen, ten einde zich om te vormen tot een extreem-rechtse nationaal-ecologische partij. Nu het Vlaams Blok overweegt om een beetje op te schuiven naar het centrum, komt er rechts van het Vlaams Blok plaats vrij voor een nieuwe ('neue') partij. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Als ik de verschillende reacties op Agalev lees, vind ik dat het heel droevig gesteld is met de verdraagzaamheid in Vlaanderen. Hoewel ik geen partijlid ben en zelfs niet altijd voor hen stem, moet iedereen durven toegeven dat agalev wel degelijk een bestaansreden heeft. De afstraffing van 18 mei hebben ze niet verdiend. Ik denk wel dat het een goed idee is om een andere naam te kiezen. De naam mag niet alleen de nadruk leggen op het groene thema. Het sociale en het progressieve moeten ook terug te vinden zijn.
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom denken partijen toch altijd dat het kiezen van een nieuwe naam de oplossing is voor hun problemen. Tot voor kort herkende jan met de pet nog twee partijen aan hun naam, Agalev en het Vlaams Blok. Nu zal dat nog een partij zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een naam gevonden : DeGroVeTru.
Staat voor "de grote verdwijntruuk". |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Het is toch ongelooflijk gemakkelijk he, zitten kakken op een partij terwijl niemand van die kant Agalev verdedigt. Open deuren intrappen, weerloze groepen bekogelen, de nationale sport op het forum van politics.be ! Zwakheid en lafheid ten top gevoerd.
Agalev dient zijn naam niet te veranderen, en Van Hool is een zeer verstandig man. Ik hoop dat zij niet nog mediagenieker willen worden, en ik hoop dat zij niet het imago zullen doen primeren op het verstand. Het ga je goed Agalev, het is je gegund!
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wel het goedkoopste en gezondste van allemaal.... En er zullen nog mensen komen die ook hierin terug hun gading vinden. Trouwens als je een fles spuitwater te lang laat open staan wordt het plat water ... Wel lijkt in Limburg alles rond te zijn voor een kartel tussen Spa en Agalev met zware steun van...... De Roeck... Toevallig... Mocht Agalev in SPa opgaan dan verliest de politiek verder aan kleur, aan inhoud. Het zal er alles niet beter op maken.. Voor mij heeft een realistische groene partij bestaansredenen.. Ik zeg wel realistische... Mocht Agalev zoals gesteld verdwijnen is er volgens mij ruimte voor een nieuw groen initiatief. Al zal de SPa dat waarschijnlijk liever niet zien... Die 5% regel is wel verduiveld handig voor hen.... |
|
![]() |