![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Om niet veel meer moeite en woorden aan ![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind niet dat we op de man/vrouw moeten spelen, maar wel commentaar moeten geven op de inhoud van het bericht en de argumenten die erin worden aangehaald.
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Als er in de berichten van A, Tacitus en de rest geen treffelijke argumentatie staat, dan kán je niet anders dan op zo'n manier reageren.
Bovendien erger ik me blauw aan A's walgelijke schrijffouten. Wie is het bovendien die vanaf dat iemand een Vlaams bericht plaatst, begint te roepen van "nazi, fascist...". De Bubbelpot verwijt de Vlaamse ketel dat hij zwart is. De Bubbelpot is zelf zwart.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() In de "parabel" over de pot en de ketel die elkaar verwijten dat ze zwart zien, zien ze beiden zwart. Blij dat u als eerste Vlaams-nationalist uw ware bedoelingen vrijgeeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() Tacitus, lol!
Partijvergadering van de Bub: Hans opent de vergadering: ![]() Tacitus en Patriot hebben hun mening daarover: ![]() Ondertussen is A bezig met naar flaminganten schieten ![]() Hans merkt dat niemand luistert, en verandert van tactiek: ![]() sorry maar moest de 150 tekens halen. ![]()