![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen kan je daar wetmatig niet veel mee aanvangen, tenzij het als basisprincipe gebruiken. Als het er op aankomt dient dit principe in wetten gegoten te worden, die wel enigszins werkbaar zijn in een rechtstaat. Die wetten zijn dan weer onderhevig aan de arbitraire invloeden van hen die ze maken. Wat wij op dit forum proberen te doen is dit arbitraire oordeel te doen opschuiven naar de kant langswaar het willen zien evolueren. Ieder met zijn argumenten. Dat de meest wijze moge winnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand met een bivakmuts zal inderdaad opvallen zolang geen groot deel van de bevolking met een bivakmuts rondloopt. Als iedereen het begint te doen omdat hun geloof het zogezegd gebiedt zou het niet meer opvallen. Citaat:
Ik denk dat er meer mensen even bij de Reichsverwaltung moeten langsgaan voor vrijstelling van autogordel of hun pacemaker als ze het vliegtuig willen nemen. Citaat:
Al een robotfoto van een broek weten maken ? Laatst gewijzigd door Bobke : 22 oktober 2006 om 16:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij opsporingsberichten wordt altijd een kledingsbeschrijving meegegeven.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kleding "zwart"/ "donkerblauw" Stof: "laken" Sexe: geen idee haarkleur: begot niet vorm van aangezicht: zwart donkerblauw laken kleur van ogen: DONKERBRUIN
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gauw, sprint naar je plaatselijke lobbygroep!
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat op het paspoort nooit staat: "lengte van penis" slap:........... stijf:............ stel je voor dat je je zo zou moeten identificeren!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kan ik me voorstellen: slap, kleinste maat! dit moet Lombas zijn!
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"ze zagen eruit als noord-afrikanen" bijvoorbeeld Terwijl het verdomd gewoon om Zweedse Polen ging!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Trek het je niet aan. Een persoonlijke aanval wil zeggen dat iemand geen inhoudelijke argumenten meer heeft. (Nu hoor ik je denken: "dat moet jij nu echt wel durven zeggen..
![]() On-topic: Ik dacht dat, buiten het visueel waarneembaar aspect, er nog altijd wel een verschil is tussen een hoofddoek en boerka? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zou jij darover kunnen uitweiden?
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blanken hebben nu eenmaal kleinere slappe dingetjes dan afrikanen. En vermits Lombas voorstander is van identificatie volgens penislengte moet hij dat helemaal niet als persoonlijke aanval opnemen. tot hiertoe zit er geen chinees op dit forum, die zou dus nog minder scoren (in slappe toestand wel te verstaan) Djeezes! ik heb geen neiging tot Goedele-status. Ik dacht gewoon dat zelfs vrouwen als Uh-huh dit wisten? Niet dan? Bon, dan even hier de eigen Ervaring en Goedele toestand: de BLANKEN hebben the biggest in "startpositie"! Niks racistisch hoor, allemaal dezelfde genen, allemaal hetzelfde haar, allemaal dezelfde ogen, allemaal dezelfde armen, benen, vingers en tenen. Maar de WITTE pen(is)sen zijn nu eenmaal langer Jozef! (try it for yourself zou ik zeggen als je me voor de rechter wil brengen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 oktober 2006 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om met mijn vorig antwoord aan te sluiten: - neuken burka's beter? - hebben ze smallere vagina's? - verdere goedele vragen.... U brengt me op rare ideeën hoor Uh-Huh Laatst gewijzigd door circe : 22 oktober 2006 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
niqaab : zoals ze in S.Arabië te zien zijn. Met een dunne spleet voor de ogen hijaab : gezicht open, althans tot boven de wenkbrauwen (ongeveer)
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |