![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Verschillende oude vrouwen buren van mijn moeder zijn al overvallen sommige al twee maal door ingevoerd crapuul. Mijn oude moeder vertelde dat tegen een plaatselijke politieker in Hoboken. E weet ge wat die onozelaar antwoordde: ge moogt niet laten zien dat ge schrik hebt. Dus wanneer ge schrik hebt mogen de bruintjes u overvallen. Twee jaar geleden is ze dus zelf overvallen en heeft 11 weken in het ziekenhuis gelegen. Zij durft nu helemaal niet meer buiten komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zie je, bij onze verlichte geesten gelden verzachtende omstandigheden altijd voor de allochtonen, nooit voor de autochtonen. Een autochtoon die wantrouwig staat tegenover vreemdelingen is dom, onnozel of marginaal. Een allochtoon mag nu al de politie opbellen indien hij in een dancing geweigerd wordt. Kan een autochtoon dat ook wanneer hij/zij weer eens lastig gevallen wordt door die marginale bende kleurlingen of te "nieuwe Belgen". Beste progressieven, droom gerust verder, troost jezelf met de onvolwassen en onkritische gedachte dat iedereen die anders denkt dan u gewoon dom is. Ik ben die fase allang ontgroeid. Maar ja, gezellig en veilig is het in het huis van de eigen waarheden en zekerheden.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() En dan nu de impersonatie van een VB-kiezer:
tes verdomme allemoal die schuld van doa politiekers, menier. Da smierig crapuul van diene PS en doane Verhofstadt. De gewoene mins, diene kan betoole... en paast gaw da die vremde zich willen onpasse? Da mookt de zook kapot, menier. Een echte schan. Want die manne in Brussel, goeit ze in iene zak en schudt er is goe mee ent zelfde komt eroet. tes toch woor. Zakkenvullers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ziehier de verpersoonlijking van een verwaande BUB-en VLD- kiezer a la Tacitus en Blue Lagune: tes verdomme allemoal die schuld van die vloms bloekers, menier. Da smierig crapuul van da blok en diene Dewienter. Die zoeken doar wa boel, stoeken iederien tegen elkoar oep en tzien allemoal racisten. Een echte schan. Goeit al die bloekers in iene zak, schudt er ies goe mee en wa koemt eruut peisde? Juust: krapuul, raciesten, fasciesten, nazies, zatlappen, marginoalen en werkschuw toig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik wist dat er zo'n totaal onoriginele repliek ging komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Het is in feite intellectueel oneerlijk om arme mensen uit volkswijken enkel ‘zatte kloten’ te noemen en ze verder aan hun lot over te laten.
Door de jaren heen werden hun wijken werden stelselmatig ingepalmd door vreemdelingen, die met hun cultuur en hun gewoontes de buurt in een mum van tijd, onherkenbaar veranderden, en werden zij zelf vreemdeling in hun eigen buurt waar zij zijn opgegroeid net als hun ouders en grootouders. Zonder enige verwittiging, zonder hun te helpen om te begrijpen, werden hun wijken véél te snel en veel te veel veranderd in allochtone wijken waar zij, de oorspronkelijke bewoners zich niet meer thuis voelen. Alles werd anders en alles werd vreemd voor hen. Als zij het over ‘de vreemdelingen’ hebben, dan heeft dat niets met racisme te maken en bedoelen ze met ‘vreemdeling’ niet meer of niet minder ‘vreemdeling’, wat ze in feite ook zijn. Ze hadden al niet veel, meestal ongeschoolde arbeiders maar zij kregen in hun buurt alles te verwerken. Politici lieten hen aan hun lot over. Integendeel werden ze op hun klachten onthaald met onbegrip en vooroordelen. De chique lui uit de rijke buurten hadden van deze allochtone invasie natuurlijk niet veel last en bestempelden de arme autochtonen uit de volkbuurten als 'bange blanke mannen'!!! Wat interesseerde het hen, dat die mensen met lede ogen moesten aanzien dat hun oude volksbuurt geleidelijk aan veranderde in een soort Kasjbah. Zij hadden evenmin oog voor de geleidelijke verloedering en de vervuiling. Als die mensen gingen klagen over de verloedering, de gettovorming, de pesterijen en de criminaliteit kregen ze nog te horen dat ze racisten waren op de koop toe. En eindelijk is er dan een partij die wél begrijpt wat zij zeggen, die wél kan verwoorden naar de buitenwereld wat zij voelen. Een partij die het zelfs op haar politieke agenda zet en er iets wil aan doen!!! Wat wil je dan? Als er niemand anders zijn verantwoordelijkheid opneemt, maar integendeel steeds die ‘zatte kloten’ als racisten en fascisten gaat bestempelen, moet het niemand verbazen dat het Vlaams Blok daar veel stemmen haalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Tja, blijkbaar sta je met je mond vol tanden (als die al in het verleden niet werden uitgeklopt door VB'ers ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Waarschijnlijk zet ik mijn tekst beter in een aparte topic, dan wordt het misschien gelezen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze zijn voor het Vlaams Blok, totdat F. Dewinter besluit hen niet het beloofde bezoekje in de kroeg te brengen. Dan is FDW plots opnieuw een lul! (dixit mede-uitbater van Knoxvrienden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() Al wat ik gezien heb op telefacts, is echt gefilterd tot en met. Ik ken toevallig enkele mensen van het filmpje, ze weten wel wie ze uitzenden.
Er was maar één waarheid bij, dat het een grote smeerlapperij, en vetzakkerij is. Als Spa'er kan ik dit niet goedkeuren de leugens die ze laten zien. Het is een opgevoerde komedie. Ga zelf eens een paar weken logeren ergens in Borgerhout, en praat er dan nog eens over. Ik vind het zo belachelijk en hypocriet om jullie oordeel te vellen, als je er niet bij betrokken bent , hou jullie kommentaar dan. De ver van mijn bedshow, heel gemakkelijk dat je er zelf geen last van hebt. Ik woon toevallig in Borgerhout , grens Deurne ik kan je verzekeren, ik ben blij dat we ons huis hebben verkocht en binnen drie maanden op betere plaatsen zal wonen, want als normaal en verstandig mens hou je dat niet vol. En dan maar te zwijgen van de vuiligheid daar. Ander en beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() Ik heb vroeger een winkel gehad in de handelstraat. Toen was het nog een propere nette buurt waar geleeft werd EN PLEZIER GEMAAKT. Nu zijn de straten en de pleintjes vernieuwd, er word regelmatig gekuist door de witte tornado's, en het is een vies ghetto.
Mijn zoon woont in Borgerhout, tegen de turhoutsebaan. Alle winkels "gaan lopen" voor de misdaad en de oprukkende vreemdelingen. Ja ik weet zeker waarover ik spreek en ik hou mijn hart vast dat het NOG SLECHTER WORD. En zeker met die politiek correcte zeikers. ![]()
![]() |
#54 |
Burger
|
![]() En nog iets. Toen die oude, zieke, moegetergde man, een allochtoon doodschoot (wat ik betreur) Moest en zou er een racistische moord van "gemaakt" worden. De allochtoontjes waren van verdriet zo woedend dat ze op de turnhoutsebaan een hele hoop vernielingen hebben aangericht in "blinde woede". Blijkbaar waren ze toch niet ZO blind, want alleen de winkelramen van de AUTOCHTONEN? sneuvelden. De telefoonwinkels en de allochtone winkels werd met een grote boog rond gegaan. Hun eigen volk werd zeker NIET getoucheerd. Nogal een blinde woede hé. Enkel een haat voor ons kan ik daaruit concluderen.
![]() Vogele Mie ging dan nog op de begrafenis zoete koekjes bakken bij de famillie. WAAR zaten onze politiekers bij Patrick Mombaerts zijn begrafenis???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Ja, maar dat was geen racistische moord, dat was een spijtig cultuurverschil ongeval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() U zegt wat ik denk, Eugene.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvan 27.000 blok kiezers = volgietende kankerende en scheldende luiaards. Daarnaast dus blijkbaar nog een bende in parken rondhangende allochtoontjes die alvast niet voor het blok kiezen. Leuk om daar te wonen, werkt daar soms ook nog iemand? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
hier de copy/paste Ik heb de reportage niet gezien maar ik kan mij voorstellen dat zowel het MDP_AEL publiek als een groot deel van de Vlaams Blok-kiezers in Borgerhout bestaat uit associale marginalen en/of criminelen die te lui zijn om te werken die heelderdagen zich liggen vol te gieten met drank of rondhang gedrag vertonen en kankeren en schelden op de maatschappij alsof het een lieve lust is. Enkel beseffen deze arme zielen niet dat Zij het probleem zijn en niet de maatschappij waar ze in leven.------------------------------------------------------------ Bluedinges kotst op diegenen die het niet gemaakt hebben in een maatschappij die steeds maar ingewikkelder wordt en steeds maar meer van je eist. Verder vraagt Bluedinges zich langs géén kanten af waarom véél méér mensen dan hij/zij zich kan voorstellen omlaagschuiven naar de onderkant van de maatschappij noch vraagt Bluedinges zich af hoe het komt dat mensen uit pure frustratie naar de fles grijpen en foert tegen de hele wereld zeggen. Bluedingens zou ook eens een studie moeten lezen waarom dit landje het hoogste zelfmoordcijfer heeft maar tja, als ultra-liberaal is dat zijn/haar zorg niet, 'der partei' zorgt wel voor mandaatjes in de beheerraden van intercommunales enzo...Op die manier kan hij/zij blijven kotsen op mensen die het niet gemaakt hebben, voor Bluedinges is één nieuwe kartonnen doos DE sociale Ultra Liberale politiek, op voorwaarde dat de volgens Bluedingens benoemde 'marginalen' lachend van blijdschap op TV komen als ze van de Liberalen met nieuwjaar die éne nieuwe kartonen doos in ontvangst mogen krijgen En vergis je niet, dit gaat ook op voor het Liberaal Appel en vermits die in 2004 een bepaald kartel zullen maken mag je de lijn dan ook doortrekken, misschien in die zin een nuance, misschien krijgen ze dan 2 nieuwe kartonnen dozen per jaar!!!
![]() |