![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() Steven <[email protected]> wrote on Sun 29 Oct 2006 03:12:10p:
>> Het motto: Als men een onbeargumenteerde aantijging maar vaak >> genoeg herhaalt, dan wordt ie vanzelf waar? > > De onbeargumenteerde aantijgingen komen van jouw kant. Bedoel je nou dat je bijvoorbeeld ageert voor aanspraak op terugkeer naar Palestina van Palestijnen? Of bedoel je dat je bijvoorbeeld ageert voor dat palestijnen zich (als tweederangsburgers of goedkope arbeiders etc) overal moeten kunnen vestigen behalve in Palestina? Of wellicht nog iets anders? Dat oa molsims die hier al geruime tijd zijn zouden moeten kunnen blijven als ze dat willen, is geen praktische vraag aangezien er geen praktisch alternatief is. Burgeroorlog is niet erg praktisch, maar begint eenvoudig waarna de uitkomst open is. Het gezeur over het massaal terugsturen of onderdrukken van eerder binnengehaalde immigranten, is IMHO weinig meer dan een indicatie voor het ontaarde karakter van deze staat. Wat misschien wel zou moeten worden voorkomen, is dat europa als demografisch vuilnisvat wordt gebruikt. Bijvoorbeeld door er overcomplete populaties op de vlucht te dumpen terwijl hun thuislanden van grondstoffen worden ontdaan en/of anderszins het juk wordt opgelegd. Tevens zou wellicht moeten worden voorkomen dat infiltratie leidt tot (het verder onderhouden van) 'speciale relaties' die klaarblijkelijk niet in het europese/nationale belang (gedefinieerd als het belang van de generale bevolking) zijn. |
![]() |
#42 |
|
![]() FTHVD wrote:
> Steven <[email protected]> wrote: > >>> Het motto: Als men een onbeargumenteerde aantijging maar vaak >>> genoeg herhaalt, dan wordt ie vanzelf waar? >> >> De onbeargumenteerde aantijgingen komen van jouw kant. > > Bedoel je nou Ik bedoel wat ik zeg. -- Steven |
![]() |
#43 |
|
![]() Steven <[email protected]> wrote on Mon 30 Oct 2006 02:01:39p:
> FTHVD wrote: > >> Steven <[email protected]> wrote: >> >>>> Het motto: Als men een onbeargumenteerde aantijging maar vaak >>>> genoeg herhaalt, dan wordt ie vanzelf waar? >>> >>> De onbeargumenteerde aantijgingen komen van jouw kant. >> >> Bedoel je nou > > Ik bedoel wat ik zeg. Hetgeen niet veel is. ![]() |