![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Schepen
|
![]() Gaat het hier over hetzelfde Gent als waar ik mij nu bevind?
In Brussel zou ik mij 's nachts onveilig voelen, maar hier in Gent heb ik nog nooit iets meegemaakt (en idem voor vele anderen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
't mag dan wel duidelijke zijn dat uw liefde voor de vrouw al niet hoger rijkt dan die voor de gekleurde medemens. Het enige waar ik u hier nog van kan verdenken is een liefde voor de arische mannelijken onder ons (waarschijnlijk liefst niet te sos, niet te pc,..). Eerder het Hell's Angels type voor u misschien. Kan je lekker mee op de vrouwen en de moslims kankeren.. Maar daar kan ik me in vergissen natuurlijk. (dat jij nog liefde in jou hebt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Heb in Brussel gewoond ook, vrij lang, in een multiculturele buurt, daar ook nooit op straat noemenswaardige zaken meegemaakt. Tenzij ook aangesproken worden. In beide steden kan dat wel eens bedreigend overkomen, maar is nooit op fysiek geweld uitgedraaid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Ja Antwerpenaars! Rasechte blanke antwerpenaars. Denkt ge nu echt dat Antwerpenaars wakker liggen van vlaanderen? Poetst het imago en de look van vlaanderen op en misschien willen we nog wel geloven in vlaanderen, maar de Antwerpenaar wil niet dat Antwerpen een Willy & Marjetten stad wordt. Nog liever ne marokaan naast mijn deur dan ne volkse vlaming.
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar serieus ? Nee, ik weet niet waarom die zo aandringen om uw telefoonnummer, en evenmin waarom gij dat zo gezellig vind...Waarschijnlijk willen ze met u naar bed.Het is maar een gedacht hé...mischien zijt ge dan toch zo mottig niet? Ben je eigenlijk een vrouw? dat heb je er nooit duidelijk bij gezegd...Wat die gezellige gekleurde medemensen betreft, waarom ga je eigenlijk niet in op hun avances? Reeds getrouwd, verloofd? Of ben je toch ergens ...racist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ge iets tegen Hell's Angels hebt, waarom ga je die niet op hun bakkes slagen, in één van hun stamkroegen? ![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 26 oktober 2006 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze met me naar bed willen, kan goed zijn. Dat is nogal een kenmerk van mannen eh, naar bed willen. Een universeel kenmerk, dan nog. Maar het gaat natuurlijk niet om dat telefoonnummer. Het gaat erom dat sommigen blijkbaar alleen maar negatieve contacten met allochtonen blijken te hebben. Waarom heb ik er zo goed als enkel positieve? Waarom raak ik - en vele anderen met mij - zo makkelijk aan de praat met allochtonen, op een leuke manier? Waarom word ik uitgenodigd op hun feestjes? Ook door vrouwen? En sommige anderen blijkbaar niet? Spreek jij soms gewoon een allochtoon aan? Zo gewoon, op straat, of op de bus? Merk je ook dat die heel gemakkelijk een klappeke aangaan? Of niet? Komen je Tunesische buren ook bij je aankloppen als ze zout nodig hebben? Of doe je gewoon je deur niet open als er een Tunesiër voor staat? Of vind je het een noodzaak, een normaliteit, dat je contacten met allochtonen 'ongezellig' vindt? Want waarom zou ik het niét gezellig vinden als iemand - van welke afkomst dan ook - een gesprekske met me aanknoopt? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Burger
|
![]() Tja, en threads schrijven waarin je in een persoonlijkheidscrisis zit (ref. ligt het aan mij?), doe je wanneer je aandacht nodig hebt!
![]() ![]() (ps: deze is toch grappig hé)
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() Spreek voor jezelf, makker!
Pever "Eer de burger over één nacht ijs gaat, danst de idioot op het water." Laatst gewijzigd door Pever : 26 oktober 2006 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat je de functie van de vraag niet goed snapte. Ik stelde de vraag omdat het antwoord indirect iets vertelt over de anderen. Want kijk: de reden waarom ik niet verkracht word door allochtonen, is volgens carlgustaaf omdat ik te lelijk ben. De reden waarom sommige vrouwen verkracht worden, is dus omdat ze te mooi zijn. Het is zo'n beetje hun schuld, eigenlijk, net zoals het mijn schuld is dat ik niét verkracht word door allochtonen. Ik denk dat carlgustaaf een heel goeie moslimfundamentalist zou zijn, eigenlijk, want hij deelt dezelfde redenering als vele van die fundi's.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of vond je het niet fijn dat ze blijkbaar vonden dat je er als een druggebruiker uitzag?
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Waaraan is die invasie in Gent te wijten?
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Je ziet er dus uit alsof je wel wat kan gebruiken?
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk aan die paster uit de forelstraat die zijn kerk als bunker ter beschikking stelt aan al die negers tot ze papieren hebben en dergelijke.
Sindsdien lopen ze daar allemaal. Met dank aan de kerk dus.
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 oktober 2006 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Typische reactie van een hoerenjager en dus een stijlfiguur die een Jan Hyoens onwaardig is.
Hopelijk.... Laatst gewijzigd door eno2 : 27 oktober 2006 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |