![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u het logisch dat we in Europa niet-Europese vreemdelingen opvangen ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
28 | 43,75% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
36 | 56,25% |
Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Graag zou ik dit topic nog eens onder de aandacht willen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte politieke vluchtelingen zijn er niet te veel ... En degenen die er wel zijn kunnen gerust in een land op hun eigen continent opgevangen worden ... Europa is geen vuilbak om politiek afval uit de hele wereld te dumpen ...
![]() |
#44 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ik wil die zuid afrikanen hier wel toelaten , maar niet om de samenleving te verrechtsen: omdat ze blank zijn, en onze broeders dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, on-topic, zie ik niet in waarom Europa geen vreemdelingen (wel of niet Europees speelt geen rol) zou toelaten. Oorlogsvluchtelingen, politieke vluchtelingen... als het om mensen gaat, primeert menselijkheid. Met economische vluchtelingen heb ik wel problemen: daar moeten we duidelijk tonen dat we niet gans de wereld kunnen herbergen. Ik vind ook dat we reserve moeten houden om echte politieke vluchtelingen op te vangen. Dit wil niet zeggen dat we economische vluchtelingen op een onmenselijke manier moeten behandelen, maar we moeten duidelijk tonen dat ze niet gewenst zijn en ze laten terugkeren. |
|
![]() |
![]() |