![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Dient doodstraft te worden heringevoerd voor pedofielen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
21 | 23,86% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
63 | 71,59% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,55% |
Ik ben als pedofilieverheerlijker niet echt objectief |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Neen,serieus;dit gebeurt mss in amerika maar hier gebeurt dit zeer zelden. Ik zeg ook niet dat je binnen de 2weken ofzo die persoon een spuitje moet gaan geven.Eerst moet er een goed onderzoek en deergelijke gevoerd worden en in meeste gevallen weten ze uiteindelijk wel wie de dader is en weten ze het niet dan is deze hier gewoonweg vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nen homofiel kan zeer goed in de maatschappij meedraaien en doet niets verkeerds.Alleen zit er 1 dingetje verkeerd in dat hoofd van ze en tja,ik moet wel niet zeggen welke zekers ![]() Pedofielen juist wel want ze misbruiken kleine kinderen. Homofielen zijn geen pedofielen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Vrij interessante vraag van Kweepeer trouwens , waarom vind iedereen pedo's ziek en homo's niet ?
Het valt op dat het de homo's zijn die standvastig , zonder achteruittegaan de pedo's verdedigen . Steeds weer dezelfde namen waar het de verdediging van de pedo's betreft . Ook het verdedigen van pedo's is een ziekte welhaast . |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Ik zou nu niet veralgemenen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Neen,venten die op venten vallen is niet normaal en in elkaars bruinen rammen nog veel minder maar goed,zolang ik het niet zie en hoor ist oke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Om niet te veralgemenen ;
Een homo neukt alles wat beweegt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zegde die ene radiocommentator tegen de andere;alsk kik ne keer in uw olleke ga zitten ga ge 3 weken bruine zeep schijten ![]() ![]() Ik dacht dat dat programma toen sexyomani ofzoiets in dienen aard noemde. Jammer genoeg bestaat dat programma niet meer want twas echt de moeite om dat te volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl ik toch bezig ben , die vieze ziektes zoals AIDS hebben we toch ook weer te danken aan de homo's . Reactie van de homo's ; gemoogt niet discrimineren . Moar seg jonk . Het slappe handje heeft tot heel wat vieze ziektes geleid . Mijn gedacht . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
In feite zijn pedofielen en homofielen even ziek... . Iemand toevallig enkele weken geleden die reportage gezien op Telefacts waarbij men in een speciaal kamp van homo's terug hetero's maakt? Het is dus duidelijk een afwijking in de hersenen... . Ik wil pedofielie hier zeker niet goedpraten, maar ik denk dat ik, en de meeste heteromannen zich beter kunnen voorstellen dat ze iets hebben met een meisje van 17 jaar en 11 maanden (vanaf 18 ben je volwassen), dan met een janet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Het valt op dat homo's niet alleen seks met kleine kinderen , maar ook seks met dieren trachten goed te praten .
Ieder diertje zijn pleziertje . |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook radiozeders willen graag eens vernieuwing enz... Nu heb je bv moerbie op topradio,is ook nog eens leuk om te horen wat er daar allemaal word afgzeverd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 5 november 2006 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Partijlid
|
![]() Ben tegen de doodstraf. Effectief levenslang zonder penitentiair verlof lijkt me veel erger. (Uiteraard alleen voor zaken die onomstotelijk zijn bewezen.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Tja,in een mannen gevangenis zitten nu eenmaal geen vrouwen en tja,dan gaan sommigen beginnen flippen en gaan daar dan maar wat gaan konteboren.Nogmaals;zolang ik het niet zie en hoor ist goe.
En als je zoiets normaal vind ben je niet goed wijs. |
![]() |
![]() |