![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Wie zou u verkiezen als Vlaams Blok-voorzitter ? | |||
Filip De Winter |
![]() ![]() ![]() |
37 | 57,81% |
Alexandra Colen |
![]() ![]() ![]() |
27 | 42,19% |
Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is nooit een journalist geweest, zoals te lezen staat op website van het Vlaams Parlement, hij mocht bij de krant ‘Het Volk’ enkel wat telexen afscheuren én koffie zetten. Hij was óók géén kandidaat in de politieke en sociale wetenschappen, zoals in zijn C.V. staat. Hij legde immers nooit zijn examens af. Deze Philipe Dewinter is ook een gevaar voor de democratie; hij verklaarde ooit aan de krant ‘De Morgen’ dat de onafhankelijkheid van Vlaanderen er nooit via parlementaire weg zou komen. Philipe Dewinter vindt waarschijnlijk zijn voornaam te ‘Frans’ klinken. Hij ‘verkoopt’ zich aan de kiezer dan ook onder de meer Vlaams klinkende naam Filipe. Voor wie twijfelt, je kon zijn échte naam lezen op de kieslijsten van de laatste verkiezingen daar stond wel degelijk Philipe Dewinter. |
||
![]() |
![]() |
#42 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#43 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk was hij koffiejuffrouw gebleven bij het Volk. De hoofdredacteur bevestigt dat de koffie door hem gezet toch altijd diep zwart was. Hoewel ik ook een carrière weggelegd zag als schapenhoeder. Zoals die gast kuddes kan sturen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#46 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
(En zeer dikke zwarte wenkbrauwen, maar dit ter zijde) |
|||
![]() |
![]() |
#47 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#48 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de politiek kan man zijn voornaam KIEZEN welke men gebruikt voor naar de kiezer te trekken. Maria Vogels= Mieke Vogels Josephien Moersmans= Fientje Moersmans. Ik heb daar van julie geen enkele reaktie op gezien. Natuurlijk. De democratie stopt wanneer jullie het nodig vinden. Tevens is deze muggenzifterij alleen te verklaren door de oogkleppen van Uw verzuring. Of door het gebrek van omgang met het plebs? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Graag wou ik dit topic nog eens onder de aandacht brengen.
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() uppen van 2 jaar oude topics zou moeten bestraft worden met een tijdelijke ban
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Was Coolen toen nog minder compleet wereldvreemd dat ze niet eens zó een grote achterstand heeft op Dewinter?
|
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Musketo, denk je dat mijn onderschrift werkt?
|
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Wij nemen het hier over Sinan. Wij nemen het gewoon over.
|
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Ik zou zeggen: kolen in de winter zijn lekker, maar om hier eerst nog eens alles te herlezen, moet het winter zijn.
|
![]() |
![]() |
#57 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een klein jaar later, nadat hij een nieuwe ban kreeg omstreeks 8/2004, lapte de Piano mij immers identiek hetzelfde. Lees hier maar eens waarom deze 'foeffelaar' toen geband werd. [size=2][/size] [size=2]http://forum.politics.be/showthread.php?t=19333[/size] [size=2]FMisplon antwoordde op mijn vraag bij 'Suggesties en Mededelingen':[/size] [size=2][/size] [size=2] Citaat:
Citaat:
Let ook op het tweede deel van wat de Piano hier zegt. Hiermee bekent hij namelijk de zoveelste leugen, en dat is dat hij slechts één nick gebruikt. [/size]
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() Ik versta niet dat niemand Vanhecke verdedigt. Ik vindt dat die toch ook mag kandidaat zijn? Ik dacht tog dat die voor het leven is vast benoemd?
Ik denk dat het de bedoelinge is om de bokken tegen de geiten op te zetten. Dat is zeer een truc van de linkse neo-marxisten om dat zo te arrangeren. Ik vind het zelf niet nodig om te stemmen: het is en blijft vaneigens Vanhecke en als er hem iets overkomt zullen we wel verder zien! |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag Van Hecke voorzitter blijven, maar enkel zolang als dat door de achterban gewenst is, en dus niet als vanzelfsprekend voor de rest van zijn leven. Zoiets is goed voor de SP.a of voor een gouverneur maar niet voor een partij die democratisch wil genoemd worden.
Voor FDW zou ik nooit stemmen. Voor mij mag de volgende voorzitter dus La Coolen worden, ook al vind ik haar nogal kwezelachtig. Ik stem toch al uit balsturigheid enkel op de VB-vrouwen. In dit geval vind ik echter dat Coolen het verdient omdat ze, ondanks haar katholieker zijn dan de paus, een intelligente madam is. En omdat ze van allochtone afkomst is. ![]() FDW verdenk ik veel minder van die eigenschap(pen).
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel ik natuurlijk geen VB fan ben denk ik dat je op bepaalde punten gelijk hebt. Men zou in het blok iemand moeten vinden die beginselvast is, een stevige nationalist maar met een serieuze religieuze basis, zoals Sandra Coolen. iemand die ook de vakbonden niet afstoot, die er ooit gewerkt heeft. Iemand die gestudeerd heeft, een doctoraat heeft gehaald en die tevens een allochtoon is. Iemand als abou jaja is dus de ideale leder van het vb. |
|
![]() |